1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja begrijp ik ook wel... Ik vrees alleen voor de community modus.

    Dit is best veel door die-hard pessers gebruikt, met vriendengroepen thuis en met communities online.

    Als ze zeggen oktober... 1 okt? Of midden okt? Straks is het eind okt? :mad:
     
  2. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens gameplay is het op de PC wel merkbaar. Wellicht omdat je dan toch dichter op het scherm zit. Op de Xbox zit je er meestal iets verder vanaf en is het voor m'n gevoel ook minder.
    Maarja, is gewoon te fixen dus waar klagen we over. ;)
     
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik hem nu koop kan ik dus niet ranked online spelen ?
     
  4. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Klopt het dat je bij de Xbox360 versie niet je eigen chants in kan laden?
     
  5. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Zou ook moeten kunnen, maar wat lastiger dan op de ps3
     
  6. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
  7. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik heb vanavond de Master League een tijdje gespeeld. Ik vind het hele " RPG " gedeelte wel meevallen. En dat de spelers allemaal zwarte voetbalschoenen dragen valt me na een paar wedstrijden ook niet meer zo op. Ik ga er morgen weer eens goed voor zitten.
     
  8. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0


    Potje gedaan maar moet echt wennen weer en dat die italiaanse promo niet in het engels kan is ook tergent
     
  9. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Oke thanks!

    Ergens een tutorial?
    Kan ook nergens vinden om eigen liedjes te importeren voor de soundtrack van de game.
     
  10. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat vind je volgens mij bij de systeem instellingen. Je moet wel eerst via een cd muziek op je xbox zetten.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2012
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik denk zomaar omdat het spel al begin september gold is gegaan en dan zijn nog niet alle transferperiodes afgerond. Het blijft slordig hoor, want dit zouden ze dmv een update direct bij de release kunnen fixen. Vorig jaar was dat volgens mij wel direct zo (bij opstarten update voor de rosters).
     
  12. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Welke opvallende transfers zijn nog niet gedaan?
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Janssen en Anita spelen nog bij Ajax. Poulsen en Babel nog niet bij Ajax en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Dit geldt ongetwijfeld ook voor andere clubs.


    P.S. Weet iemand het aantal pixels (afmetingen) van de emblemen in PES? Ik heb gisteravond de emblemen van de Premier League van Internet geplukt op groot formaat, maar die zijn veel te groot. Als ik ze in het spel verklein wordt het er niet mooier op. Wil ze graag vooraf in het juiste formaat opslaan.
     
  14. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat van Babel vind ik wel jammer, met hem is Ajax een stuk gevaarlijker imo. Ben je ook nog transfers tegen gekomen die nooit zijn gebeurd zoals met PES5 (volgens mij) het geval was, toen zat Trabelsi bij Arsenal :+
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nee, ik heb gisteravond drie en een half potje kunnen spelen ;)

    Ajax - AA Gent of Club Brugge (weet ik niet meer) 0-1 (vrije trap)
    AC Milan - Anderlecht (0-1 blessuretijd)
    Olympiakos - Schalke (1-1)
    Barcelona - Spartak (2-1 bij rust) => toen begon Ajax.

    Op Superstar... Ben wel bovenliggende partij, maar scoren wil nog niet lukken. Soms schiet ik net te laat, of wil ik het net even te mooi doen (nog even kappen, of toch nog ff terugleggen ofzo). Speelt wel erg vet!
     
  16. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Goed om te horen :) Ben zelf erg benieuwd, ga hem vandaag halen bij GM. Overigens is volgens Daymos de OF vrijdag te downloaden via onlyproevolutions. Die gozer verkoopt ook kant en klare usb's met die OF voor 10 pond p/s :p
     
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Welke settings raden jullie aan voor wat betreft passen, bewegingshulp etc. Ik kan nog niet echt een fijne instelling (overall) vinden.
     
  18. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk maar gisteravond de Master League begonnen, en het is wel beter dan de vorige als ik heel eerlijk ben.

    Gelukkig is die lompe voorzitter eruit (wat een faal)

    Nu is er een store (opzich een leuk idee) waarin je trainingsdingetjes kunt kopen waardoor spelers beter worden.

    Ben met Inter begonnen, aanvallers Kadlec, Doumbia en Pedro gekocht.

    Eerste wedstrijd was tegen Fiorentina en gelijk 2-0 gewonnen, aantal keer wel goed weggekomen maar dat geldt ook voor de tegenstander.

    2x Doumbia.

    Voor de rest niet verder kunnen spelen, vandaag zal ik er verder mee gaan.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gisteravond de hele avond PES gespeeld tegen een maat. Heerlijk, wat speelt het toch lekker. Het is heel erg wennen allemaal, vooral het afmaken lukt nogal moeilijk. De keeper is behoorlijk goed in 1vs1, ik heb toch zo'n 4 uur gespeeld en weinig echt grove fouten gezien. Dus waarom IG zegt dat de keepers drama zijn is mij op dit moment een raadsel.

    Op dit moment ben ik zeer tevreden, eindelijk weer een PES die ik vaak zal gaan spelen. Natuurlijk, verwacht geen foutloze game, er zitten rare dingetjes in. Maar dat gebeurd niet al te vaak en het is niet storend.
     
  20. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Snap ik ook niks van. Ik heb gister na Ajax een aantal potjes kunnen spelen en ik vond het echt heerlijk spelen! Keeper deed gewoon goed mee.

    @Cy: toch jammer dat jij PES op de ps3 speelt. Ik heb hem dit jaar op de box gekocht.
     

Deel Deze Pagina