1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Het aanpassen van deze sliders zorgt er juist voor dat het allemaal wat realistischer wordt. Maar je moet het uiteraard wel "eerlijk" doen. Voor FIFA12 zijn er zat settings te vinden. Hierdoor heb ik FIFA12 ook lang doorgespeeld.
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tjah, ik speel het spel zoals ik het wil spelen. Als dat cheaten wordt genoemd, dan moet dat maar ;)

    Ik ben benieuwd, zit nu nog op het werk, daarna PES 2013 ff installeren op PS3 en dan zien we daarna wel.
     
  3. haggis

    haggis Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    1
    webapp

    Hij doet het.
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    En heeft het invloed?
     
  5. mussi

    mussi Guest

    Hoe installeer je een spel op ps3?
     
  6. haggis

    haggis Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    1
  7. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 18 sep 2012
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Sorry!
    Our servers are temporarily down while we work on making things better.

    Please come back later.
    :p
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vorig jaar zelfde. veels te druj. check hem morgen wel. Een dag maakt toch niet uit op het fortuin!
     
  10. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus het werkt?
    Werkt het ook op Fifa 13 demo zelf?
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    nee alle de ruil app en vanaf zaterdag de prerelease!
     
  12. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    zullen er nog veel veschillende extra" presentatie" dingetjes in zitten.
    zoals wat je nu ziet bij een wissel , vierde man met het bord omhoog enzo.
    je ziet nu wel telkens het zelfde stukje als een speler wisselt.
    wat ook mooi zou zijn als er wat meer beleving is bij de keeper als de muur wordt neer gezet.
    dat ie echt het muurtje neer zet.
    verder snap ik niet dat er altijd zoveel pressure is.
    als ik zoals nu naar ajax kijk zie je toch ook niet dat dortmund de hele tijd maar kan jagen.
    soms vraag ik me wel es af of de makers wel echte voetballers in zn team heeft.
    er is toch de wereld materiaal om het sfeertje goed neer te zetten.
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Vind dat ook apart idd. Veel geluiden vind ik ook nog zwak. Ik bedoel, als je net naast schiet ofzo, dan moet dat toch veel lekkerder kunnen klinken?
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    FIFA :p No offence. _O_ Ook al is PES idd erg voor uitgegaan, kan het nog steeds niet tippen aan FIFA. *)
     
  15. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Geluiden en beleving is bij FIFA natuurlijk gewoon vele malen beter als bij de concurrent. Heb PES ook weer gekocht, maar ik "voel" niks bij het schieten. Het voelt zo dood aan als je de bal op goal schiet. Kan niet wachten op FIFA, hoop wel dat de speelsnelheid een stuk naar beneden gaat, want de demo kon me niet echt bekoren. Leek mij teveel op flipperkast voetbal.
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Huh? Hoe kom je opeens bij die vergelijking? Ik had het toch niet over PES nu?

    Ik had het over bepaalde dingen in FIFA 13. Dat kan zowel in FIFA als bij PES verbeterd worden en in dit geval in mindere mate bij FIFA 13. Want FIFA 13 is op het gebied van audio al veel beter.

    Ik vind het geluid vaak flauw als je hoog over schiet, of net naast. Lijkt allemaal te veel op elkaar. Ook klinkt het niet zoals het in het echt klinkt en is er weinig variatie tussen de diverse landen (in Nederland en Spanje klinkt het nu eenmaal anders wanneer je net overschiet). Dat kan gewoon nog flink verbeterd worden m.i.
     
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Mijn fout; Dacht dat ik in de PES topic zat.. :+
    Ahaha, wellicht in de andere FIFA 14? :cool:
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Zo, even naar de GameMania om Fifa11/12 en GTA in te leveren. En dan zaterdag EST. 40,- voor de enige game die ik speel en nog een week eerder ook. :)
     
  19. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. Ik hoop ook echt dat het tempo een stuk naar beneden gaat. Dit is echt veel te snel, zeker van de CPU. Die komen echt als straaljagers op me af denderen alsof ze ook onaantastbaar zijn. Soms comt de iemand 30, 40, 50 meter het veld over denderen met de bal aan de voet. Met een noodgang. Sowieso blijf ik het verschil tussen de CPU en online levensgroot vinden. CPU maakt nog steeds geen fouten, of stomme overtredingen.

    Voor het eerst sinds jaren dat ik niet WOW enthousiast bent over de FIFA demo...
     
  20. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je ook al hoelaat hij zaterdag te downloaden is? kan me herinneren van vorig jaar dat hij rond 12.00 kwam wat heel chill was.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina