1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Waarom speelt van Persie nog bij Arsenal bij Fifa 13 demo?
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De demo is een oude build.
    Met de release kloppen alle transfers gewoon hoor ;)
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    als je online komt (dus connect met de EA-servers) is hij gewoon weg hoor :)
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Dat hele 'inloggen' bij de EA-servers is echt te irritant voor woorden, vooral in een demo waarin je sowieso niet online kunt spelen(!)

    Daarnaast download hij ook die 'hospitality-settings' die je dan bij vorige games hebt ingevoerd, maar vervolgens moet je dus alsnog steeds je niveau en je controller-instellingen aangeven...(!) |:-

    Op zo'n manier zit je dus onnodig lang te wachten voordat je eindelijk kunt beginnen.

    Om nog maar te zwijgen over telkens weer aangeven dat ik Engels wil als taal. Net als de vorige 89.045 keer dat ik de game speelde.

    Zoooo fucking irritant steeds, die eindeloze hoeveelheid screens en knoppen die je moet indrukken voor je gewoon eindelijk kunt beginnen met een potje voetbal, als je de demo/game opstart.

    Het meest vervelende is nog wel dat dat al jaren een klacht is van veel spelers, en EA doet er gewoon geen reet mee.
     
  5. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Hoeveel kost zo'n season ticket for fifa 13 nou eigenlijk? Ik las ergens 2000 microsoft points, maar een vriend van mij zegt 4200 + 2000 points?
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee, 2000 points. ;)
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb nooit een internetkabel in m'n xbox zitten. Beetje dom als ik die er steeds in moet gaan doen. :p
     
  8. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Jij weet ook veel hé. Haha, op al mijn vragen geef jij reactie. Thanks bro!
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat heb ik dit jaar ook. FIFA 09, 10 en 11 blew me away zeg maar. Vond ze zeer vet. Vind de serie sinds vorig jaar weinig vernieuwends meer brengen. Wordt saai. Hebben ze de AI weer redelijk op orde (nog steeds niet goed genoeg) is het tempo weer veel te hoog. Maarja, zo heeft elk spel wel wat.
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Alstu :).
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Lijkt Microsoft wel in haar gloriedagen ;)
    Ben het wel met je eens, zeer irritant!
     
  12. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ideaal dat je in dit deel ook online teams kan blokkeren! Lees er weinig over, maar is een goede toevoeging. Hopelijk ook meer dan een, maar in ieder geval Barcelona of Madrid op de blokkeer. :)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    fifa 2000 ftw, daar kon je in no time gaan ballen. Een paar latere fifa's ook nog. :D
     
  14. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaterdag kun je Fifa 13 toch al spelen?
     
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je de EST hebt. ;)
     
  16. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de season ticket toch?;)
     
  17. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit jaar waarschijnlijk toch maar weer eens kiezen voor Fifa denk ik, vooral vanwege het uitdagende van UT. Alleen heb ik ook datzelfde probleem met de snelheid (ondanks verschillende aanpassingen in de settings). Aangezien het een build is van juni(?) zal dat wel nog worden aangepast in de Full game zeker? Want het neemt voor mij toch ook een deel spelplezier weg, iets wat wel gegroeid was door de aangename steekpasses en looplijnen & het feit dat je eindelijk niet weer keer op keer dezelfde goals maakt. (deeltje 11 en 12 wel niet gespeeld).
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Is de game niet gewoon ook veel 'sneller' doordat de steekpass sterk is verbeterd en je die dus nu veel vaker in je spel gebruikt!?

    Daar zit juist die extra snelheid in, lijkt me. Gisteren weer even FIFA12 gespeeld en dan gaan die steekballen echt zeer traag, vergeleken met de nieuwe demo.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister de demo geprobeerd. Aardig verslavend, speelt lekker. Voelt ook wat vrijer aan (vooral als je een tackle inzet, betekent dat nog niet dat je de bal in bezit hebt) en snelheid lijkt weer wat minder belangrijk te zijn dan in 12. Minder is het gebrek aan juiste diepgang van je mede A.I. en dat het allemaal een beetje beperkt aanvoelt. Twijfel nu wel sterk welke game ik moet gaan kopen.
     
  20. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Mogen we nu tot de release date spelen of maar 3 dagen als je een Season Ticket hebt?

    Aangezien op de Season Ticket site staat dat je 3 dagen eerder mag spelen
    http://www.easports.com/seasonticket
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina