1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    weet iemand waar je de stats + gamefaces kan vinden van pes2013 van psv, feyenoord en ajax
     
  2. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Niet realistisch? Van Bommel had in z'n eerste 2 wedstrijden een kaart te pakken:p
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    als CPU of speelde je als PSV :+? want het is niet zo moeilijk om een gele kaar te krijgen.
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Waar heb je besteld? Ik heb de mijne van Gamesync vandaag ontvangen, gisteren verstuurd.
     
  5. mussi

    mussi Guest

    Heeft er iemand een filmpje van de gezichten van de spelers van de eredivisie??

    Ik was vastberaden om pes te halen, maar nu weet ik het niet meer zeker. Transfers pas in oktober en nl team zonder licentie
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Net besteld bij Castle Games voor €39,99.
    Kan ik hem morgen na het werk ophalen.

    Stoked. :)
     
  7. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik speelde inderdaad met PSV. Maar als van Bommel een kaart kreeg leek er in de herhaling niks aan de hand te zijn. Ik kom niet expres met gestrekt been in.
     
  8. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb geen filmpje, maar ik moet zeggen dat er aardig wat spelers lijken in de Eredivisie. Vergelelken met de EPL of andere leagues is het nog steeds mager maar bijna alle basisspelers bij Ajax en PSV lijken wel aardig. Feyenoord en Twente wat minder, maar nog steeds best aardig.
     
  9. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Gestrekt been zou rood moeten zijn. ;)
     
  10. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat de stats totaal niet kloppen.
    Zo heeft een molin die een heel seizoen bij anderlecht niet heeft gespeeld door een blessure een hogere stat dan gillet die altijd speelt.
     
  11. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Dus omdat ie een heel jaar lang niet gespeeld heeft moet ie ook maar lageren stats hebben?

    Ik ken de spelers niet qua spel en wie nou beter is maar dit is een redenering van niks.
     
  12. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ach de stats klopen sowieso van geen kant. Luuk de Jong met zijn 69 en nog geen 4ton waard zijn.. Ik vind het leuk voor de mensen die deze PES scheel gaan spelen, en ik gun het ze. Maar PES komt er bij mij waarschijnlijk nooit weer in nadat ik FIFA heb aangeschaft. Konami presteert het gewoon jaar in jaar uit om een half product af te leveren en toch blijven mensen het kopen en blijven ze het geweldig vinden.. Maar ik snap dan nooit wat ze zo geweldig eraan vinden. De commentaar blijft om te huilen. Het schieten van een bal geeft bij mij alleen maar een dood gevoel. Je merkt niet eens dat je de bal schiet. Ik ga het de komende dagen wel blijven proberen, maar tot nu vind het gewoon weer niet veel
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat mag. Ik heb veel meer gevoel bij PES. FIFA komt bij mij niet lekker over en dat is jammer, want het is wel overcompleet.
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Gameplay.

    Ik heb liever vette gameplay dan goede commentaar, licenties, 100 verschillende competities en stats die iets meer kloppen. (bij pes kloppen ze idd niet altijd maar nou ook niet zo dat ik me er heeel erg aan kan storen ga toch af op stats als ik een speler koop en niet op naam)

    De gameplay bij PES vind ik gewoon 100x fijner en kan mij veel langer boeien, en dan neem ik bepaalde dingen maar voor lief. Maar je hebt gelijk dat het allemaal wel wat beter kan.
     
  15. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    @Cyrax, vraagje uit nieuwsgierigheid.. Heb je de Ps3 versie of de Xbox versie gehaald? Ik twijfel tussen de 2 versies. Heb sinds kort ook een PS3 en weet nog uit m'n pes2/3 tijd dat dit heerlijk speelde met de playstation controller omdat je goed met de d-pad kunt spelen... Daarnaast kun je ook meer aanpassen op de ps3 geloof ik (chants, etc). Maar bijna al m'n vrienden spelen op de Xbox...

    Keuzes, keuzes..
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2012
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Hebben jullie (op de box) ook last van het geluid dat het publiek maakt dat dat soms lijkt vast te lopen/ stotteren/ ruis oid?

    Had het in de demo ook al en toen liep soms het beeld erbij vast gelukkig daar nu geen last van
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ja man heb ik ook. Gebeurt meestal als het wat drukker wordt bij de 16. Echt hinderlijk want ik speel met turtle beach.
     
  18. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij veranderen de stats nog zodra de DLC uitkomt met de zomertransfers.
     
  19. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    cyrax heeft de ps3 versie.
     
  20. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ratings zijn belachelijk :emo:

    En had bij de ML in de winterstop al de beschikking over Drogba :emo:
     

Deel Deze Pagina