1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat is in elke online game een probleem, veel mensen willen nou eenmaal niet verliezen en nemen daarom het beste team, de beste vechter, de beste klasse, etc.

    Neem zelf nooit topteams eigenlijk, 80% FC Utrecht en 20% Europese subtop. ;)
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je hebt ook gelijk. Ik zou alleen graag wat meer onderbouwing willen zien bij mensen die het spel niet leuk vinden. Zeggen dat het spel niet verbeterd lijkt tov de voorganger is overigens wel crap in mijn ogen :+ Maar ik had moeten zeggen dat ik vond dat het crap was.
     
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Als je lame wil doen kies je online voor Real en pass je alles naar Ronaldo. Met hem een klein beetje dribbelen en op goal rammen. Altijd kassa! Die gozer scoort uit alle hoeken en standen. Ik ben in de CL bezig met Real en ik scoorde gisteren van 40 meter zo'n beetje; bal was onboudbaar voor de doelman.

    Die stats van sommige spelers zijn erg krom en kloppen voor geen meter. Maar goed, vanaf morgen speel ik Fifa en PES. :)
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2012
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat laatste vind ik ook echt. Die stats zijn ruk, zonde. Ronnie is overpowered, maar snel rennen kan hij niet????? Vaag.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ten opzichte van 2012 zeker een verbetering, maar 2012 vind ik het minste van alle next gen.. Zelfs 2009 (!) was leuker :p
     
  6. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Wil je pes13 nog verkopen aan me? :)
     
  7. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap Cyrax helemaal. Het is geen punt als PES niet je shit is maar je kunt niet na twee dagen zeggen dat er helemaal niks klopt aan die game. Er zit, zeker voor Fifa spelers of mensen die beide games spelen, gewoon een behoorlijke leercurve in het spel (zoals altijd in PES). Mensen die te vroeg afhaken zullen nooit de volledige pracht van de game ervaren.

    En diezelfde mensen zullen roepen dat het Arcade is en geen diepgang heeft... En daar wordt ik ook weleens moe van. Want de gameplay van PES zit hem juist in de finesses, in de diepgang!

    Ik ben heel erg blij met deze editie die zoals gezegd heus niet foutloos is en ook niet zo mooi en slick als Fifa maar voor mij echt de shit is!
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Hoezo?
     
  9. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    mee eens...

    maar ik zou zulke mensen niet mijn spelvreugde laten bederven, laat hem maar lekker wegblijven dan.

    PES2013 is een echt geschenk... eindelijk :)
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Amen!
     
  11. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    had je deze post niet gezien?


     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik vind FIFA 3x niks dus ik snap echt niet wat je wilt zeggen. PES2011 op -2 was echt 1 van de beste PES games ooit.
    FIFA was amper te vergelijken.

    Dan gaan vragen of ik hem voor 30€ wil verkopen is kinderachtig.

    Sowieso slaat het nergens op hoe mensen reageren als je wat kritiek hebt :emo:. Lijkt wel FIFA topic zo.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2012
  13. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor alle pes liefhebbers die op de ps3 een leuke pot online willen spelen: TStookerNL is mijn psn.

    Hij geeft me weer eindelijk dat echte pes gevoel zoals ik dat vroeger bij elk nieuw deel had. Het nieuwe, de kleine nuances en verbeteringen waardoor je het weer een beetje opnieuw moet leren. De afgelopen jaren dacht ik dat ik dat gevoel had geromantiseerd maar ik nu weer wat het was/is!!!
     
  14. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Weet jij hoe je in 13 je aanvallender / verdedigender kunt opstellen tijdens het spel? 12 manier (select met lb) werkt niet nml.
     
  15. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    iemand die weet of er al een goede option file beschikbaar is?
     
  16. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft deze editie dat? Ik speel PES al heel lang ( vanaf dat het nog anders heette en op de nintendo ) en vind juist dat dit bij PES al jaren ontbreekt, ongeveer vanaf PES 6.

    De laatste jaren dacht ik ook die ''leercurve' te ontdekken, totdat deze halverwege stopte en het bleek dat je tegen een muur zat te voetballen en het gewoon niet anders kon, vanwege de matige gameplay, en het gebrek aan balans ( PES 2012 ).

    De demo van PES 2013 heb ik expres niet aangeraakt omdat de laatste jaren deze uiteindelijk altijd heel veel verschilt van de uiteindelijke game, maar misschien ga ik maar even bij iemand spelen, om te kijken of ik ook positief ben.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het gaat helemaal niet om het hebben van kritiek. Gefundeerde kritiek is welkom. Ik heb ook kritiekpunten, en dat heb ik ook aangegeven. Het gaat erom dat het lastig is om met iemand in discussie te gaan als er niet wordt uitgelegd waarom iemand het spel niet goed genoeg vind of van mening is dat er geen verbeterpunten te bespeuren vallen tov de vorige versie. Want dat is onzin en dat wordt ook aangegeven in zowat iedere review van PES 2013.

    Ik snap prima dat niet iedereen PES 2013 da bomb vind, ieder zijn ding. Maar het moge duidelijk zijn dat op gameplaygebied, PES 2013 back on track is en een van de betere delen is sinds de current-gen. Dat dat voor sommige onvoldoende is en toch voor teleurstelling heeft gezorgd kan ik prima begrijpen.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Dat is wel waar, ik moet nog veel oefenen. Aangezien ik 2012 heb overgeslagen ben ik nog best slecht en dat heeft ook wel invloed op mijn grootste kritiekpunt dat ik voel alsof ik minder controle heb (i.e. ik heb niet het gevoel dat ík schiet).

    Maarja ik zal mijn kritiekjes wel bewaren tot het weekend, dan schrijf ik wel een stukje.
     
  19. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    2 vragen mensen:

    1. is het mogelijk om de herhalingen uit te zetten? Dus niet dat ik na elke actie 80 keer start hoef te drukken?
    2. Ik speel op de PS3. Hoe sprint je nou...door de R1 toets ingedrukt te houden, of door te tikken/bashen?
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Op neogaf lees ik ook negatief commentaar:

    Iemand hier met de game die hier wat zinnigs over kan zeggen? :)
     

Deel Deze Pagina