Hey, ik zit vast met de game return to castle wolfenstein: tides of war. Het probleem is namelijk dat die X-creatures veel te snel voor mij zijn. waardoor ik e neit kan verslaan En ik heb mijn Panzer kogels verspilt. Kan iemand mij helpen? mvg, Verita
Ik ben zelf nu net in die x-labs aangekomen en heb een klein beetje hetzelfde probleem. Wel gebruik ik gewoon een venom en daarmee gaat het redelijk simpel hoor. Gewoon goed opletten wat voor bewegingen ze maken en /goed afstand houden en het moet wel tedoen zijn lijkt me Greetz angelo
Ik had ook nog een vraagje.. en om daarvoor een hele tread te openen vind ik ook weer onnodig dus ik stel hem maar ff hier: Ik zit nu in een missie waar een soort grote snipe gun (?) ligt.. Maar hoe kan je daar mee schieten, je ziet geen 'mikrondje' en inzoomen (zo ver ik het heb gemerkt) kan die ook niet? Ik snap die gun dus helemaal niet, iemand wel? Furies
Venom is idd goed tegen die x-zooi, maar zorg wel dat ie al draait voordat je de bocht omgaat enzo Edit: ik deed 't trouwens juist zonder afstand houden, omdat ie dan volle venom salvo's vangt en dood was voordat ie wat deed (dacht ik) inzoemen gaat geloof ik met Y (zo uit m'n hoofd)....en heeft ie normaal geen crosshair?