1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bij een nieuw abbo idd €349,95, maar ik ben een bestaande klant dus mag natuurlijk €379,95 afrekenen 8).

    Vind ze ook redelijk overdreven, maar Vodafone bijvoorbeeld is duurder en in dat lease gedoe van KPN/Hi heb ik al helemaal geen zin. :+
     
  2. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin 8). Ik moet bij mijn verlenging hetzelfde als nieuwe abonnees betalen.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dun. Superlicht. Snel. Mooi. Awesome. :)
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vanmiddag even gespeeld (navigatie) met de Kaarten App op de iPhone4.
    Snap net dat Apple deze heeft toegevoegd aan de iPhone 3GS en iPhone 4 want de gebruikers hebben aan deze app helemaal niets.
    De kaarten worden zelfs niet bijgewerkt als je aan de rand komt van de kaart zoals bij Google Maps.
    Je verdwijnt en dat is het dan.

    De Kaart mag dan wel geen Turn-by-turn navigation ondersteunen voor de oudere iPhone's maar dat een kaart ook niet geupdate wordt vind behoorlijk slecht.
    Mijn oude 3G met Google Maps wordt de kaart nog netjs geupdate als je buiten beeld dreigt te komen.

    Van mij mag Google heel snel komen met een eigen Maps app.

    De providers moeten wel iets verdienen ;)

    De providers komen nu met 6 maanden of 12 maanden met 50% en daarna betaal je het normale abonnement geld.
    Waarom de korting niet verwerken in de gehele looptijd ??
     
  5. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel enorm om te updaten. Heb mijn iphone 4 nu een paar weken, maar wil niet dat er iets niet meer gaat werken. Is de update echt nodig? En is het waar dat het batterijverbruik aanzienlijk langer wordt na de update? Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand me wat zekerheid kan geven.
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Achteraf gezien had ik beter kunnen wachten :mad:

    Voor de meeste functies heb je minimaal een 4S nodig.
     
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hoe weet je dat Vodafone duurder is? Die prijzen zijn nog niet bekend? Kan anders niks vinden op iPhoneclub? Alleen KPN/Hi/Telfort en T-Mobile...
     
  8. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    In de App Store heb ik inderdaad al mijn aankopen op een rijtje kunnen vinden, gesorteerd op iPhone of iPad. Alleen begrijp ik niet dat er bij Wordfeud staat dat ik hem al geïnstalleerd heb. Op mijn iPhone heb ik namelijk geen reclame en op mijn iPad nog wel, aangezien ik de betaalde versie op mijn iPhone heb aangeschaft.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Op Tweakers melden sommigen dat ze een mailtje kregen met Vodafone prijzen:
    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436013/136

    Prijzen Vodafone: http://www.unitedconsumers.com/gsm/aanbieding/iphone/vodafone.html

    Spreadsheet: https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0As2tQ4KHTHJUdGI2WnZnNFRyNnp4SFo2dkZsY1V3clE

    TMobile € 1117,45 vs Vodafone €1159 (goedkoopste abbo beide providers)
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2012
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit ruikt weer naar onderlinge afspraken tussen de providers.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    M'n zelfgeknipte nano-sim. Ging in één keer goed! :cool:

    [​IMG]
     
  12. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad lijkt me gewoon overduidelijk dat er sprake is (een vorm) van kartelvorming.
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Altijd geweest en zal ook niet veranderen. Boete of niet.


    Helaas.
     
  14. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik de iphone 5 maar gewoon los koop. Na al deze prijzen. :emo:
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Scheelt dus 40 euro op 2 jaar...valt toch wel mee? Maja, ik wil sowieso van T-Mobile af. Slecht 3G bereik en slechte service.

    EDIT: Hoe zit dat nou precies met dat F&F? Je kunt dan een code krijgen via iemand van Tweakers begrijp ik (kan iemand dat voor me regelen O-)). Kun je die code dan in de winkel gebruiken? Of kan dat alleen online? En is de iPhone 5 dan ook meteen vanaf de 28ste beschikbaar via F&F?
    Ik sta nou namelijk bij de Vodafone winkel hier in de stad als 2e op de lijst voor een 32GB (en bij BelCompany 3e). Mochten ze dus de 28ste 2 (of meer) 32GB toestellen binnen krijgen, dan heb ik m dan dus al...
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2012
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heb eigenlijk ook geen idee hoe dat met die F&F code nu precies werkt, me er ook niet echt in verdiept eigenlijk. :9 Heb wel zo'n code van diegene op Tweakers, dus als ik er niets mee ga doen geef ik hem wel aan jou Sjacco :).

    Via welke provider gaat het bij BelCompany eigenlijk?
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ben ook benieuwd naar dat F&F, hou me aanbevolen aan zo'n code. Wil graag weg van T-mobile.
     
  18. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Draai nu twee dagen iOS 6, maar wát is nou eigenlijk zo belangrijk eraan dat er een nieuwe iOS nodig was? Enkel minor features zoals panorama, passbook, Facebook integratie en sommige UI elementen redesigned. De kaarten app is waardeloos. Alleen de 'niet storen' is voor mij een belangrijke functie.

    Het is dat het een gratis upgrade is, maar het stelt naar mijn mening weinig voor.
     
  19. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je op deze site bestellen. Het lijkt mij dus niet dat het ook in de winkel geldig is.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Alleen dus nog geen iPhone 5 via F&F :9.
     

Deel Deze Pagina