Ben op zoek naar iemand die in Minecraft de 500 meter rails al heeft liggen. (Ben niet zo in the mood om nog tig Iron Ore te gaan zoeken...) Dus, laat maar weten!
Bezig met ssx iemand zin in een challenge. Moet de badges nog halen Mijn gamerstag is akari81 Ik ben wel vrij goed in dit spel :d
Wie wil me helpen met Fable 2? Ik moet nog maar een paar Achievements, bijvoorbeeld die met de Chicken Suit.
Hey, ik heb laatst alle mappacks gekocht van Black Ops en zoek nu eigenlijk een team van 4 om de zombie achievements te halen. Let wel op, ze zijn tijdrovend en ik ben niet de beste in zombies Ik hoor het wel, graag PM via Xbox Live
Ik wil nog graag de Evangelist of the X achievement voor Streetfighter x Tekken halen waarvoor mijn replay 20 x moet worden gedownload in een broadcast channel. Uiteraard wil ik ook 20 replays downloaden van iemand die de achievement ook nog graag wil halen. Voeg me maar toe als je interesse hebt. Gamertag: WhistlerPD.
Ik ben nog opzoek naar iemand die nog Gears of War 3 in Co-op moet uitspelen, ik moet nog hardcore en insane.
Iemand interesse om een keer diverse gears of war 3 achievements te halen of me hierbij te helpen? Met name de horde achievements en beast achievements. Stuur me pm als je interesse hebt. Voor de meeste horde achievements hebben we 5 spelers nodig, beast redden we met 2 personen ook.