Jah bah, de volgende live content voor MM3 is dus een optie dat je die cheat kan uitschakelen.. Wedden dat je van die lame gasten erbij hebt zitten die dit gaan doen bah
Sorry Gaat verder met het vereren van Wouter . Maar waarom voegen ze zo`n cheat eigenlijk toe. Je weet van te voren toch al, dat dit het hele live gebeuren kan gaan verzieken.
FRS in Amsterdam Oost! Okee dan even tram 12 pakken . Nogmaals: Zie je ook je dashboard oftewel de cockpit als je vanuit de eerste persoon rijdt?
Ja op de 1e van swindenstraat. Ik heb maar 1 kopie zien liggen maar ik denk dat ze er wel meer hebben hoor. Greetz
Idd erg lame. Maar ik las dat je niet daadwerkelijk sneller gaat, maar dat je in een soort "fastforward" mode komt? Dus alles om je heen beweegt sneller (2x zo snel ofzo) maar jijzelf gaat nogsteeds bijv. maar max 200 km/u? Het schijnt wel dat de andere gamers je dan op Live soort van zien "laggen" waardoor het praktisch onmogelijk wordt zoiemand te taggen etc. Erg lame. @HanTheMan, komt die download ook echt, of is dat jou "suggestie" ?
Ja dat is dus het Lincoln beeld (als je dat zo schrijft tenminste). Want dat pikte ik op in een gesprek met wat amerikaantjes.
Nope, je hebt de volgende keuzes: voor op de bumber camera, dus dat je alleen de straat ziet. In de auto camera, dan zie je alleen de voorklep. Achter de auto camera en verder hoger achter de auto camera.
Het is niet uit eigen ervaring he, maar van "lezen zeggen" . Dus ik wacht even af en probeer het vanavond wel uit.
Met MM2 speelde ik veel City Bus CNR. Maar deze bussen rijden echt klote. Nou ja, misschien dat er binnenkort nog een goeie bus te downloaden valt.
Nog iets waar ik nergens wat over kan vinden: Hoe realistisch is het verkeer in de single player mode? Reageren ze daadwerkelijk op jou acties, maw kan je gewoon meerijden in het verkeer zonder dat ze steeds op je botsen of is dat onmogelijk omdat ze je niet herkennen als nog een auto..? Ik heb ook een vraag over de undercover mode, als je bepaalde undercover missies heb uitgespeeld kan je die dan weer overnieuw spelen? Kan je dus na het uitspelen van de missies een selectie maken uit alle missies. Ik moet nog even over de streep gehaald worden om dit spel te halen! (Heb geen Live)
Het kán wel, maar dat gaat echt vervelen, maar als je bijvoorbeeld voor een stoplicht staat te wachten, en er komt een auto achter je staan gaat hij wel toeteren, terwijl het licht nog niet groen is. Ook gaat sommige voorbijgangers opeens tegen de muur staan terwijl je stil staat. Ja, je kan ze allemaal weer opnieuw doen als je wilt.
In de voorgaande delen was het ook al zo dat auto's constant aan het toeteren waren ook gewoon als je voor ze reed, best storend. De cruise mode lijkt me best relaxed. Een beetje met een brandweerwagen door Parijs scheuren. Denk je dat de singeplayer MM3 een aanschaf al waard is? (Ja ik blijf zeuren) Ik ben je een biertje schuldig Messenjah!
Jazeker is de singleplayer het waard, het is niet moeilijk om in te komen, maar het wordt wel steeds moeilijker. Je raakt ook vrij snel verdwaalt, maar niet op een manier dat het irritant is. Het is echt zo'n spel dat je gewoon even in je xbox doet om een paar races te doen, of wat auto's te unlocken. De cruise mode is super vet, en de steden zijn enorm. Live heb ik nog niet gedaan, kom vanavond of morgen, maar ik ben nu al verslaafd. En ze zeggen dat live het beste deel is, kan je nagaan hoe goed dit spel al is! Doe mij maar een biertje
Ik heb hem nu ook een paar uurtjes zitten spelen en het is een leuk spel Alleen wat ik wel jammer vind is dat je met Xboxlive geen Guest kan laten spelen, zoals bij MotoGP (dus 1 persoon per xbox) De "Splitscreen mode "is opzich wel lachen.Kan je bij System link mode eigenlijk ook splitscreen doen?
online is het gewoon DE SHIT, maar offline vind ik het nou niet echt spannend ofzo... tis wel grappig de cruise mode maar ik weet niet of ik daar 60 euro voor uit zou geven...