[Centraal] Brute force-Digital anvil

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mr.blond, 25 jan 2003.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gebeurt allemaal vanzelf je heft er nix voor te doen alleen zorgen dat je geld hebt en dat krijg je door beesten te whacken en door obstakels die tot je opdracht horen te vernietigen.
     
  2. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was net op gamefaqs aan het kijken (http://gamefaqs.com/console/xbox/code/13474.html)
    en toen stond er bij codes "Hat Location" kunnen jullie mij vertellen of je daar nog wat xtra's mee kan doen of is dat een gewoon een geintje van de makers
    alvast bedankt
     
  3. kippetjes

    kippetjes veteran

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    he ik ging vrijdag toen hij uitkwam bij een vriend met zn 4en spelen en we waren in een halve dag tot het 14e level en ik von het alles behalve taktisch. wat je ook doet ze zien/horen je altijd behalve als je ontzichtbaar bent en de deadmatch vin ik ook niet echt leuk want het is veelste moeilijk om iemand te dooden want alles gaat te snel en over eht snipen ga ik niet eens beginnen maar het is wel leuk als je gewoon lolwil hebben met 3 vrienden.
     
  4. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    mja ik heb het spel, en kijk er ook niet meer naar om
    het is niet echt leuk
    ik zit nou wèèr in zo'n level met die mannetjes met die mongolen koppen en dat toveren crap. Echt zielig.
    Maargoed ik kijk nog ff of ie echt leuk word coop en anders.... :cool:
     
  5. jurjen

    jurjen Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    wat betekend het derde teken, (de twee driehoekjes)
    Ik heb de dna canister, geen team mates verloren, de volle score en alle objectives gehaald. Ook heb ik dit op brutal gedaan, nou weet ik alleen niet wat het is en wat ik moet doen om het te bereiken.
    Who knows??
     
  6. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb even niet gespeeld omdat ik weg was, maar ik zit nu in level 4 met die spy, maar dat beest dat loopt steeds voor je aan en word dan dood gemaakt. Weet iemand een tip voor me hoe je het beste er door komt.
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    oplossing

    sneller lopen dan dat beest ;)
     
  8. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon langs hem heen rennen en alles verrot schieten ,
    en je squad de opdracht geven om alles verrot te knallen,
    en je moet tussen de spy en de vijand blijven ,
    en je moet zo snel mogenlijk alle teleportes verrot knallen kunnen ze in iedergeval niet meer teleporteren

    succes

    *beetje veel EN maar zo moet het werken
     
  9. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    zal het proberen, maar alvast thx
     
  10. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om in de single player teammates weer terug te krijgen wanneer ze dood zijn gegaan? Ik pak altijd die groene chips meteen op, maar er gebeurt niks. Moet ik altijd wachten eer het level uit is, of kunnen ze nog tot leven komen?

    groet,

    mx
     
  11. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat ook makkelijk is om ze terug te krijgen is om ze gewoon het level quit te doen en dan weer de part opnieuw spelen. Krijg je ook weer je caracters terug. Maar ik heb nog een vraag over dat clonen. Gaan er dan ook punten af of zo??
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb het vanmiddag gespeeld, het is leuk, maar zeker geen Halo. Ik vind daarvoor de levels te donker, te graauw, third person werkt niet zo goed als first person en de grafix hadden soms beter gekunt en de camerais soms irri. Voor de rest toppie:):p:D
     
  13. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kost je missie punten!
     
  14. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    een vraagje over die laatste lizzard aan het eind van het spel?

    Ik schiet me een ongeluk, maar telkens laadt dat beest zich opnieuw op. Ik sniper hem 15 maal achter elkaar door zijn hoofd en nog steeds geen krimp??

    Hoe krijg ik dit beest kapot??

    thanks

    mx
     
  15. Cinder

    Cinder C&M

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de meeste DeathMatch levels wel erg donker zijn,
    hopelijk komen ze gauw met wat nieuwe lichtere.

    Hoe krijg je eigenlijk een nieuwe squad?
    Als je alle Leden van het squad hebt unlocked?
    Ik ben een Feral ventje vergeten, :'-(.

    En ik las ook dat je team meer experience krijgt na elk level, maar daar merk ik zelf eigenlijk niet veel van. (niets..)

    --
    ff tjes iets offtopic.
    Ik vind het niet waar ik m'n ava kan instellen :confused:
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2003
  16. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet telkens in beeld als die lizzard zich naar zijn bol teleport. Als hij daar staat moet je bij zo'n schakelaar in het midden op x drukken en dan valt er een meteor op hem.
     
  17. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een hele domme vraag: wat heb ik aan de missie punten aan het eind van een level???? okee het worden er minder als je vaker dood gaat e.d. maar voor de rest heb je er volgens mij niets aan toch ???
     
  18. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een score. Je kunt bij iedere missie zien hoe goed je hem gedaan hebt, of je alle opdrachten gedaan heb, of je teamleden verloren hebt en of je de maximale score gehaald hebt.
    Het stimuleert misschien om het lvl nog een keer opnieuw te doen om wel de 100% te halen, maar je kunt er verder niks mee.
     
  19. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    hey weten jullie eigenlijk wel dat er nieuwe maps te downloaden zijn voor brute force??
     
  20. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Zijn geen nieuwe maps te downloaden .

    Maar eh, hoeveel levels heeft BF eigenlijk?
     

Deel Deze Pagina