1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Vita] Assassin’s Creed III Liberation

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 5 jun 2012.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Iedere Ubisoft game heeft volgens mij tot nu toe NL ondertiteling gehad, dus ik neem aan van wel.
     
  2. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Zal dit de eerste Assassin's Creed zijn die ik wel uit zal gaan spelen? :p
    Ben benieuwd hoe het zal spelen. Vond Assassin's Creed 1 een ramp en wilde daarna geen deel meer proberen maar aangezien dit tot nu toe een must-buy lijkt te zijn voor de Vita ben ik best geinteresseerd in dit spel :D. En hoe meer ik zie hoe minder ik kan wachten :D.

    En een antwoord op DulleNL's vraag weet ik niet :p, misschien omdat het ook de bedoeling is dat je het speelt op een grote tv en je het dus ook op een grote tv krijgt te zien? (A) En omdat veel gamers meer een indruk willen hebben van hoe het er voor ze uitziet en ze dus expres het beeld kleiner maken op het scherm waar ze de trailer op vertonen?
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2012
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Lol, bereid je maar voor op veel confusion. :+ Alhoewel ik niet denk dat dit deel een echte tie in heeft met het verhaal van Desmond.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ze laten vaak ook de touch controls zien in de trailers, dus vandaar de vita in beeld :p
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  6. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er echt supervet uit!
     
  7. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn... erg veel zin in! Na LBP hier mee lekker aan de slag.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    OOk maar halen als deze uit komt :)
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow nice!
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Wtf..je kan croco's killen?
    Waarom komt dit niet op de consoles..? Ziet er echt slick uit!
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    Ziet er heel goed uit, behalve sommige sprongen waar ze meer lijkt te teleporteren naar de volgende locatie dan dat er echt een sprong plaatsvindt. (@0:41 en 1:25)
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2012
  12. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dit spel ZOOOOO graag!
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    Pff, who needs de 'echte' ACIII? :cool:
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    Wie gaat em halen?
     
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    De bundel niet, maar de game zelf wel!.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Samen met ACIII of ipv ACIII? Ik denk dat ik deze dus ipv de echte doe, gezien dit een prequel is. Of ja, het speelt zich eerder af. :p Hoe het verhaal zit weet ik niet.

    Dan komt ACIII volgend jaar wel.
     
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Samen met Assassin's Creed III, maar dit zal wel een hele andere sfeer hebben dan ACIII en misschien wel weinig te maken met het echte verhaal, zoals Halo 3 ODST een beetje neem ik aan.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb em iig net (eindelijk) gereserveerd. €29,99, niet slecht. ;) (had nog een bon liggen)

    Ik zag dat Gravity Rush nog steeds 40 piek is, en Uncharted 50... Wordt toch écht wel eens tijd dat ze die dingen afprijzen.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb de Vita tweedehands gekocht voor 200 en daar zat Uncharted al bij, anders zou ik ook wel getwijfeld hebben over de aanschaf van dat spel. Erg leuk spel wel, een volwaardig Uncharted deel. Ik twijfel een beetje of Liberation van hetzelfde niveau zal zijn als AC3. Maar dat spel heeft geen prioriteit, ik heb veel liever Gravity Rush. De demo daarvan was ontzettend gaaf. Maar ik wacht even op een prijsverlaging, want ik ben voorlopig wel zoet met Uncharted en Everybody's Golf. Daarnaast speel ik Final Fantasy VIII op de Vita.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hey, Uncharted en Everybody's Golf. Precies dezelfde games die ik bij de launch had gekocht. :+

    Van GR was de demo leuk, maar té kort om een echt goede indruk van te krijgen. Door de positieve reacties van de anderen wil ik em toch zeker wel, maar 40 vind ik nog te veel. AC heb ik geen demo voor nodig, want daar weet ik wat ik kan verwachten. De previews zijn zover ik weet ook vrijwel allemaal positief geweest. En je speelt met een dame. En geen Desmond. :+

    Zal Ezio wel gaan missen. Hoewel Revelations al niet meer zo goed was, was hij toch een badass. :cool:
     

Deel Deze Pagina