1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Leuk....tegen een aardige bug gelopen en het lijkt niet weg te gaan. Deze draak zit in de grond..ik kan doen wat ik wil want hij kijkt me alleen maar dom aan, dood kan hij ook niet overigens...watch:


    [yt]0WbUhyuKpWM[/yt]
     
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Mensen, leer toch eens om meerdere saves bij te houden.

    Ik heb er zelf altijd een stuk of 5 en heb altijd de meeste bugs kunnen ontwijken.

    En ik explore letterlijk ALLES.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Gozer, ik heb talloze saves. Toen ik de game net had ben ik echt tot de max gegaan van savegames en na een tijdje ben ik er een hele zooi gaan verwijderen. Nu heb ik elke keer zo'n 30 savegames. Ik heb net eentje van uren terug geleden en de draak blijft bugged.

    Ik wil een huis kopen in Markarth. Het staat ook in het quest journal dat ik een huis moeten kopen. De dude die naast de jarl staat echter, geeft mij totaal geen optie om te kiezen dat ik een huis wil kopen. Het enige wat hij te bieden heeft is dat ik een draak moet slopen..en die bugged. Ik ben achter die draak aan gegaan in de hoop dat ik daarna de huis kopen optie krijg.

    Of komt het er gewoon op neer dat ik nu twee bugs heb? Dat dus die dialoog optie allang er moet zijn en dat de draak dus bugged is?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik heb ook meerdere saves en ik blijf bij mijn commentaar van voor de release van de game.

    Ze hadden nooit die compressietechnieken moeten toepassen. Liever een game van 7,2 gig op mijn HDD die wel zonder fouten zit, of iig heel wat minder, dan een van 3,8 gig die te zwaar gecompressed is imo.

    Snap nog steeds niet waarom ze dat gedaan hebben, want dan had er nog voor 3,4 gig, ongeveer, aan DLC op de originele disc gekunt als je het zo bekijkt. Of gewoon niet compressen.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Komen daar al die bugs door dan? Echt een gigantisch lange tijd heeft het moeten duren voordat ik tegen bugs aanstootte, en nog steeds...het zijn er niet extreem veel en ze zijn absoluut niet gamebreaking vind ik. Als ik constant vastlopers zou hebben aan de andere kant...talking about a gamebreaker, holy cow. Denk dat ik in Oblivion toch echt wel meer problemen uiteindelijk heb gehad.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik zeg niet dat die bugs er door komen, maar wel dat ik er door overtuigd ben. Ik loop zelf nog gemiddeld iedere 4 sessies tegen een bug of meer aan.

    Edit: In Oblivion heb ik veel minder last van bugs gehad en die had ik ook voor de eerste serieuze update.
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Heeft niks met compressie te maken. De PC-versie is ook maar 5.8GB. Het is zo klein omdat locaties opgeslagen zijn als alleen coordinaten en grootte van objecten. Vervolgens wordt dus hetzelfde object meerdere malen gebruikt.

    De bugs komen puur door scripting errors. Met zo'n 100.000 scripts kan ik dat begrijpen. Dat zijn er veel te veel om in die korte tijd alle bugs met een ontwikkelteam te fixen. En tja, Bethesda MOET die magische datums halen. ;)

    EDIT:

    Maar Oblivion had dan weer de beruchte abomb bug =(

     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2012
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Zo dan, daar heb ik gelukkig geen last van gehad!!

    Effe iets anders, wat zouden jullie liever zien nu...Fallout 4 door Bethesda of gelijk een nieuwe TES weer? Ik verwacht geen nieuwe Bethesda game op de 360 meer, dat gaat ongetwijfeld next gen worden nu.
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Pff, dat wel een hele lastige vraag:eek:.

    Fallout 4 op Tamriel?:D:).
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Fallout 4 op IDtech5, maakt me verder niet uit wie het maakt als het maar in die nieuwe engine van ze is en niet weer in gamebryo
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    IDtech5 kun je wel vergeten ben ik bang, ik kan me herinneren dat Bethesda heeft gezegd dat ze zelfs tijdens next gen nog steeds met deze engine willen gaan werken. Of wacht...is dat weer de creation engine? Ik zie net op Wikipedia dat het gewoon creation engine heet, maar ze kunnen mij meer wijsmaken..creation = gewoon gamebryo.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2012
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat zou ik heel raar vinden

    waarom koop je dan ID software? Als het niet is om hun tech te gebruiken voor je games?

    En helemaal als je ziet hoe overduidelijk superieur het is aan de rommel die ze nu gebruiken

    edit:// dat is misschien iets overdreven,.. Skyrim is zo'n beetje het beste spel op de 360.. maar Skyrim in de engine van RAGE zou nog veel beter kunnen zijn
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2012
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Flikker gewoon de Unreal 4 erop. :+
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het zou qua graphics fantastisch zijn want RAGE is een schitterende game. Maar als dat ten koste zou gaan van bijvoorbeeld...physics, die echt, nou ja...totaal niet in RAGE zaten, no way Jóse!

    Hier staat sowieso er iets over al, ivm de next gen

    http://www.tomshardware.com/news/Bethesda-ZeniMax-Fallout-Creation-Engine-Job-Listing,14821.html

    En ik had volgens mij ook iets gelezen over dat Bethesda het zelf zei. Wat er ook gebeurd, ik wens geen animaties zoals in Skyrim meer te zien in next gen games straks. Hoe fantastisch Skyrim ook is en hoe verbeterd de animaties zijn ten opzichte van Oblivion en Fallout 3, het blijft nog behoorlijk matigjes.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2012
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    LMAO!

    [yt]V1Usk0H1Kjk[/yt]
     
  16. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Gebeurt automatisch tussen de 400 en 600 uur per character. En is nooit gefixed. =(
     
  17. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het probleem dat handelaren geen geld genoeg hebben om mijn spullen te kopen. Heeftiemand tips
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Bij andere handelaren langs of eerst spullen van ze kopen.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Duurt lang. :+
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb ook erg veel last gehad van bugs in Skyrim. Op een gegeven moment had ik er tijdens Dawnguard ook geen zin meer in.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina