1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    en dat is?
     
  2. Mandello

    Mandello Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb net voor 40 euro PSN Card's gekocht, 25 euro voor de Season Ticket ( ben nu Fifa 13 Early Release aan het downloaden ), en dan heb ik nog wat over voor packs, kan ik packs nu al kopen met me geld op de PSN? of kan dat pas als de echte Fifa 13 er is? heb nog 15 euro erop staan daarom.
    Alvast bedankt ;)
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Pas als de echte FIFA er is. ;)
     
  4. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Haha ik moest gister ook al een wedstrijd spelen tegen een grote bokoe, kwam er later dus achter dat dat Traore was haha, vond hem wat klungelig aan de bal maar die gast was ook niet echt goed dus zal wel aan hem liggen

    Maar is het niet juist handig om je team te kopen voor 25k, ik weet nog vorig jaar op het begin van de full release waren die prijzen echt heel hoog, dus je maakt er wss alleen maar winst mee.

    Voor 25k kan je trouwens een mooi serie A teampje maken hoor, met spelers van het Caliber; Milito, De jong, Mauri, Cacares etc, zijn toch zeker niet de minste
     
  5. RobertNL

    RobertNL Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Klein vraagie, Ik speel nu 4-5-1, maar ik dat me zij kante meer opkomen en 4-1-2-1-2 vin ik te duur kwa spelers. Wat raden jullie me aan mij lijkt 4-2-2-2 wel wat?
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2012
  6. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    :D
     
  7. RobertNL

    RobertNL Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit :$ :D


     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2012
  8. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Nadeel is wel dat je bij 4222 twee CAM's op de buitenkanten hebt, en dus niet echte wingers.
     
  9. RobertNL

    RobertNL Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar blijven die ook beetje achter/naast de ST of gaan ze echt naar binnen toe lama zegen of blijven ze aan de buitenkant beetje
     
  10. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel altijd 42222. Wat je moet doen is snelle strikers nemen, hoe snel de CAM's zijn maakt niet uit. Deze opstelling is ideaal voor steekpasjes. Gewoon paar keer tikken tussen strikers en CAM's. Vind het de fijnste opstelling :thumbs:
     
  11. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat eigenlijk wel jammer. Ik speel nu ook zo inderdaad, maar ik speel eigenlijk veel liever anders, maar Fifa 13 is een stuk lastiger om 'normaal' te spelen dan op Fifa 12 vind ik. Misschien een stukje gewenning, dat kan ook.

    Nog een puntje voor divisie 1, ben benieuwd. Alleen als ik het goed heb kan je dus niet degraderen, of wel? Want je krijgt ook coins wanneer je op 'hold' staat. Van wat ik daaruit begrijp blijf je dus in dezelfde divisie zitten
     
  12. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Boussoufa [IF] speelt echt lekker.

    Iemand al enige ervarig met Honda met of zonder [IF] ????
     
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Spelen jullie met je beste teams in die offline divisions? Want ik ging daarnet met wat slechtere spelers en toen ging het mis haha, maar van de andere kant vind ik het ook weer zonde om al die contractjes van me goede spelers steeds kwijt te raken aan offline wedstrijden, dan speel ik er nog liever online mee maar dats weer minder geld.
     
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Vanwege de offline divisies en mijn handelen en ook 36K van Toure heb ik nu 105.000. _O_
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind het maar raar.. iedereen heeft zometeen miljoenen aan coins.
     
  16. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou, het heeft mij bloed, zweet en tranen gekost hoor. :D

    In het begin is het even lekker cashen vanwege de toernooien die je krijgt. Het is gewoon hopen dat je geluk hebt met je pakjes. Zonder Toure en de toernooien had ik maar 40K. ;)
     
  17. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Fuck it, ik wil vanavond Fifa spelen! :'-(. Weet iemand een goedkope site voor MSP?
     
  18. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    die coin boots (20wedstrijden 1000coins) kan je van je ea credits kopen in het EAS FC menu CATALOGUE
     
  19. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht al: :eek::eek::eek:
    Als ik wat betere deals had gevonden had ik ook 40k gehad:)
    Dus 105k zou heel chill zijnO-)
     
  20. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het op zich wel leuk dat je nu tenminste een fatsoenlijk aantal coins krijgt, maar ze hadden offline wel wat minder coins kunnen uitdelen. Want iedereen die niet zo goed is met Fifa gaat dan natuurlijk alleen offline spelen. Lekker makkelijk
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina