Beste multiplayer game op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door mike-olist, 25 jun 2003.

1. mike-olist

mike-olist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de beste multiplayer game die er bestaat op de xbox?
    Als het kan, graag beargumenteren i.v.m opsomtopic.

2. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Dit is verboden
    *opsomtopic*
    Edit:
    Wedde dat het toch een opsomtopic word
    het ligt aan jezelf welke je het leukst vind:)

/Mod Nee, wat JIJ doet is verboden! Dat wannabe-mod gedrag hangt me de keel uit. Verder heb je toch niks te melden, dus post dan niets. :{

Gewijzigd door DarkwingDuck

3. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom is dit verboden?
    Het zou inderdaad wel wat handiger zijn om zn voorkeuren te geven.

Het leukste vindt ik Fuzion Frenzy. Maar dan alleen met vrienden en flink wat alcohol. Gewoon lekker snel, makkelijk, graphics zijn ok. En zeer lage prijs.

4. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    helemaal gelijk heb je Fuzion Frensie is echt super lache. in je eentje misschien niet zo maar als je het met 4 man speelt dan wil het nogal wat gaver worden. helemaal als je net trug komt van het stappen:p
    DoA3 deed het anders ook wel aardig afgelope zondag (tot 4.00u gegamed), maar ik denk niet dat die zo lang houdbaar is.
    en natuurlijk is daar de uber game der uber games: HALO

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Halo, need I more to say?
    + Grafix
    + Levels
    + wapens
    + eenvoudig
    + snel
    + system link
    +....

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    MM3 op live, geweldige game, leuke verslavende gameplay, ontzettend lache.. egt genieten die game:)

7. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Kung fu Chaos echt ccol, vooral als je een stel vrienden hebt en dan telkens een kleine kompetitie houd. Leuk hieraan is dat het scherm niet opgedeeld wordt en je een heel beeldscherm behoud. Zo grappig, vooral de mini-games en dan lekker snel qua tijd en snelheid!

8. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    bij fuzion frensie wordt het beeld ook niet opgedeeld. soms is het een beetje gaotisch maar zeker wel heel erg lache

9. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Multiplayer (LAN of op 1 console) vind ik Halo. Waarom tja zie de andere meningen maar.

En Live is Moto GP echt te gek. Ik denk dat Live het echt moet hebben van race games. Zoals MM3 en Moto GP2 om maar 2 voorbeelden te noemen.

10. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Multiplayer op 1 XBOX : HALO, gewoon super vet, en mooi uitgebalanceerde maps. Blijft leuk.

Live : (heb ik nog niet maar ik denk) Ghost Recon op dit moment. Omdat als je via Internet speelt het gewoon het leukst is om in Teams te opereren. Straks word CounterStrike de vetste (of Halo2 moet ook van dat soort missietjes hebben, bom planten/ hostages enz...)!!

Deel Deze Pagina