[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ah, dat ouderwetse gevoel: Tot 3 uur vannacht FUT spelen plus vanochtend ook al de hele ochtend zodat ik helemaal geen reet aan m'n studie doe. Dat wordt nachtwerk vannacht :+.

Meer mensen last van?

2. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij is de leader trait dat een speler ''beter wordt'' als je achter komt. Deze gaat dan voorop in de strijd dan zeg maar en scoort dan ook eerder kluts goals enzo. Ik dacht dat het zoiets was.

3. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik heb een paar dagen vrij genomen van stage zodat ik rustig kan spelen :emo:

4. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat heerlijk. Wou dat ik dat kon.

5. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wou dat ook wel doen, tot 3 uur door gamen. Alleen mijn wekker gaat om 4 uur, dat is dus niet verstandig :):.

6. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :D

Ja, ach heb nog voldoende tijd om het in te halen. Maar omdat de herfstvakantie en kerstvakantie niet worden meegerekend wat betreft stage uren heb ik dus +- zo'n 15 dagen over. Ik moet tot 1 februari stage lopen, maar als ik consequent 40 uur blijf werken dan kom ik dus al op begin januari en dat hebben ze liever niet. Dus vandaar dat ik ook makkelijk vrij kan nemen

7. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Al die spelers staan hier ook vast, heb mijn coins daar nog niet voor gehad en die heb ik nu nodig. Irritant dit, heb mijn team nu verkocht en heb zo'n 36k ofzo. Daar ga ik een (niet Eredivisie) team van bouwen.

8. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er aan te denken Defoe te verkopen en Cisse of Ba te halen omdat die toch wat balvaster zijn.

Voordeel van Defoe is, is dat hij altijd op de juiste plek staat en een keihard schot heeft die er vaak in gaat.

Tips?

9. DjiedoW

DjiedoW Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier hetzelfde probleem, kan niets doen met gekochte spelers. De webapp zegt nu ook dat ze weer maintenance hebben.. gaat lekker bij EA.

10. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de geinteresseerden:

Digitaalgras.nl organiseert zijn eerste UT'13 toernooi!

De inschrijvingen zijn geopend!

11. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Jep, hele scriptie wordt niks zo.

12. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Was paar wedstrijden geleden 1x gedisconnect ( offline ) en nu is die vermenigvulder na 3 wedstrijden nog steeds 0,53x maar ik krijg wel per match rond de 1400, kan je dan 3000 krijgen als die vermenigvuldiger boven de 1x is? lijkt me niet toch?

En een van me spelers kreeg trouwens een schorsing van 1 wedstrijd, na 4 wedstrijden in de reserves staat er nog steeds 1 wedstrijd...

Laatst bewerkt: 25 sep 2012
  13. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een hoerenbedrijf is EA weer!!!!!! |:-

Gisteravond een divisie 1 match met 6 - 1 gewonnen, dus de wedstrijd was al afgelopen dus druk op advance zegtie iets van dat EA de gegevens niet kan doorvoeren, dus start vandaag m'n xbox weer op staat er dat ik een disconnect had, dus mooi 0 - 3 gekregen omdat EA weer maintenance moest doen.

2. Nu net koop ik vidal op de web app voor 9k, blijftie op COMPLETING staan, kan gewoon niets doen, wtf?? Ik zag dat meer mensen dit ook hadden, hoe is dit afgelopen?

14. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hetzelfde 1.5k kwijt aan een Serrero die ineens verdween. Daarnaast heb ik nu 5 spelers op completing staan. Komt wel goed neem ik aan, hoor dat ze al bezig zijn met maintenance.

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dinsdag is wel de standaard dag voor onderhoud van EA.

16. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb dat completing al 3x gehad, krijg je meestal bij bieden, alle 3 de keren stond die volgende dag in de watch list, wel een kut glitch, hopelijk fixen ze het snel.

17. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Had ik ook vanochtend met Marin, heb de speler net kunnen toevoegen aan mijn team. Als het goed is wordt het dus opgelost...

18. DjiedoW

DjiedoW Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hetzelfde probleem. Kone gekocht, bleef op groen staan in de watch list. Als ik erop klikte stond er dat ze vertraging hadden met de transfers bla bla. Nu net op de webapp even gekeken of dat wel wilde werken. Kon nu wel alle kaartjes weghalen van m'n watch list maar m'n aankoop en geld is helemaal weg... Lekker dan, toch weer 6k kwijt

19. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Mijn 21 spelers op de trade pile komen niet voorbij completing :+

20. t0mas1

t0mas1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nog steeds niet inloggen op de webapp.
    Als ik mijn inloggegevens invul en dan op inloggen druk, dan verdwijnen de gegevens en gebeurt er niks. Iemand die weet wat te doen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina