1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DjiedoW

    DjiedoW Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou zuur zijn! Mijn gekochte speler is gewoon verdwenen inclusief de coins. Ik ga er in ieder geval niet meer vanuit dat ik die speler nog terug zie.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Mijn Janssen 433 die éindelijk gekocht heb.. =(

    Wéér een nieuwe bug, ik word het wel een beetje zat. En eenzelfde glitch als vorig jaar is er ook weer, net als die tamper data is deze ook weer niet gepatched.. maar ik zal hem niet posten :+
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2012
  3. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    wat voor completing?
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    ik heb daar ook last van. Net een paar gouden contracts en spelers gekocht om verder te kunnen spelen krijg ik een bericht dat het druk is op het netwerk en dat ik later moet terug komen. :F:Ik hoop maar niet dat ik ze op een of andere manier kwijt raak...
     
  5. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    gelukkig is dat al de hele dag!
    wat een slecht zaak van EA! ik neem een seasonticket om eerder te kunnen spelen ligt die kut webapp er steeds uit wat een gezeik!
    en fifa13 is in de meeste winkels nu al te verkrijgen. dus die seasons ticket slaat nerges op! geldklopperij
     
  6. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Best wel niet want je krijgt er ook extra shit bij.
     
  7. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb 8k nu bij elkaar en wil wat neerzetten voordat ik fifa13 heb.

    Iemand die misschien wat tips heeft?:thumbs:
     
  8. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    ja maar ik heb zo'n season ticket om fut te spelen. is gewoon echt ruk er kan best is iets mis gaan en dat je dan ff een uurtje moet wachten, maar dit slaat echt alles
     
  9. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Verwachten jullie dat spelers als Gerrard, Sneijder, Tevez, Lavezzi morgen en/of overmorgen bij de gehele release nog veel gaan stijgen in prijs?
     
  10. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Wees blij dat het voor jou nog contracts zijn, ik heb 40.000 uitgegeven en wacht nog steeds om het te krijgen :emo:
     
  11. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    FUQ EA echt, nog steeds m'n gekochte spelers op Completing, daar gaat je 30k. Ook al de divisie 1 cup misgelopen omdat zij INEENS maintenance moesten plegen en mijn overwinning een disconnect ( 0-3 ) werd :mad:
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Tuurlijk is dat zo. EA belooft het complete fifa 13 spel en als een onderdeel, wat heel populair is, niet werkt is dat gwn een slechte zaak. Begrijp niet dat je ze nog probeert te verdedigen. Iets van een compensatie is wel gepast
     
  13. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Echt heel lelijk dit inderdaad. Ik kan nu gewoon niet verder met mijn team omdat ik mijn spelers niet binnen krijg. Net wel Hernanes gekocht voor 29k BIN. Die heb ik gelukkig wel in mijn team staan, nu hopen dat die speler nog een beetje gaat stijgen (dit verwacht ik eigenlijk wel).
     
  14. Feesterd

    Feesterd Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    5
    Vanavond Van Rhijn gekocht voor 2500 maar is nu verdwenen en zie hem nergens meer staan...Completing my ass...Ea is goed bezig....!
     
  15. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Zit de wereld raar in elkaar? Ja, zo nu en dan wel. EA kwam zojuist naar buiten met het bericht dat een vrachtwagen met FIFA 13 games, die wij allen zo begeren, is beroofd. Natuurlijk was iedereen enthousiast over FIFA 13, maar kon er nou niet eventjes worden gewacht tot deze daadwerkelijk in de winkel kwam te liggen? Lees alle details hieronder.

    PERSBERICHT

    Een toiletbezoekje
    In de buurt van Nijmegen is vandaag een vrachtwagen met FIFA 13 games beroofd. De chauffeur ontdekte na een toiletbezoek bij tankstation Hondsiep aan de Rijksweg A73 dat het zeil van zijn geparkeerde vrachtwagen was opengesneden. De buit betreft 28 dozen met in totaal 420 games. De vrachtwagen was op weg om retailers te bevoorraden.

    FIFA 13 is vanaf aanstaande donderdag 27 september 2012 verkrijgbaar voor de Nintendo (:cool:DS, PC, Playstation 3, Playstation Vita, Wii en Xbox 360.


    HAhAHAHA!

    Fifa 13 is te verkrijgen bij Used Producs Alphen aan de Rijn (xbox 29,- ps3 39,-)
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2012
  16. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17

    Wist ik al :p en heeft niks te maken met UT.

    Iemand enig idee wanneer het probleem verholpen is ?
     
  17. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3

    goed je watchlist in de gaten houden dan merk je het vanzelf
     
  18. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh, had uitgerekend dat ik met al mijn verkopen op 20-22k uit zou komen
    Heb nu nog maar 1 speler van 2k erop staan en 11k coins :confused:!!!
    Had geen open bids kaarten, dus het kan niet dat kaarten voor 150 zijn verkocht ofzo:confused:
    Hoe kan dit???
    Het was wel zo dat ik 8k op iemand had geboden maar die deal is al weg en staat niet meer in mijn watchlist, is het zo dat hij als je erop hebt geboden je ook moet wachten totdat hij completed is om je geld terug te krijgen:confused:
     
  19. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe kun je in deze tijd nou goed handelen? Omdat die prijzen zo schommelen en geen idee heb of ik met een speler nou winst kan pakken of niet
     
  20. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Spelers in je watchlist zetten en kijken voor hoeveel ze weg gaan.
    Maar ik zou niet nu niet gaan bieden op spelers omdat de webapp steeds vast loopt en niet weet of je de speler daadwerkelijk krijgt.
    Buy now kan wel gewoon.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina