[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 26]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Dat vond ik echt een kutfilm 8)

Forgetting Sarah Marshall vind ik nog steeds een van de beste comedy's.

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    214
    Ja dat weet ik wel, maar ik dig die oude Japanse sfeer gewoon niet. Ik kan oude zwart wit films mentaal sowieso nog maar net aan, laat staan dat er dan ook nog eens Japans gepraat wordt en dat 3 uur lang. Ik ga het ws nog wel eens proberen, gewoon omdat ik die top 50 dicht wil hebben. Maar dan zorg ik wel dat ik van tevoren echt kk gaar op de bank lig.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    I love you , man :D

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Een van de leukste en beste films die ik ooit gezien heb, serieus.

Ik vond het ook moeilijk om er door heen te komen en heb 'm in twee sessies gekeken, maar man o man, wát een geniale film.

Hij staat niet zomaar zo hoog in die lijstjes. Echt een geniale film waar zó veel goed aan is.

5. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent zelf kut :+;).

Zonet ff naar de trailer van Forgetting Sarah Marshall gekeken en die lijkt me ook wel lachen.
    Van de week maar een avondje inplannen om het te zien....bedankt Arti voor de tip:b:

Kristen Bell _O_

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Nee juist niet! Zelf heb ik geen probleem met z/w films en ook niet met japanse z/w films dus voor mij was het misschien makkelijker om erin te komen. Maar als je even doorbijt is het een hele vette film. Als je gaar bent dan ga je juist dingen missen en dan wordt het saai en ga je er geen plezier aan beleven.

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Absoluut!

Je moet 'm echt kijken Dusky. Je hebt veel films gezien en je houdt ook van films in z'n algemeenheid, je wilt er ook meer van weten. Dan kan je 7 Samuari gewoon écht niet laten liggen. Wat een fenomeen.

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.284
    I Love you, man vond ik wat minder maar Forgetting Sarah Marshall is geniaal.
    Nou maar Bridesmaids checken dan, of The A-team. Wereld van verschil, maar ach, je meot toch iets kijken als je geen fuck te doen hebt vnavond. :+

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Take me home tonight is ook wel grappig. :)

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.808
    3 oktober Prometheus op DVD en Blu Ray.
    Ik weet dat de meningen verdeeld zijn, maar ik ga hem zeker halen.
    Het is puur de beelden imo ook de sfeer die het hem voor mij hebben gemaakt.
    Leuk voor een filmavondje.

11. Boumans

Boumans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister een stuk van TED gezien (Zo'n 30min, kwam iets tussen), hij kwam bij mij ontzettend traag over en tot dat moment ook niet echt grappig (wel een paar momenten).

Zondag ga ik het opnieuw proberen (hopelijk zonder onderbrekingen).

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    214
    Nou vooruit, ik zal dan toch nog eens een poging wagen.

Ik heb trouwens It's a wonderful life (1946, IMDB 31/250) gezien. Ik vond het begin een beetje moeilijk opstarten, maar later werd ie wel beter. Vooral het einde, als die engel uiteindelijk echt naar de aarde komt vind ik wel aardig. Maar ik vind het wel moeilijk een cijfer te geven, ik ben namelijk een beetje 'uit' de oude films, ik kijk er de laatste tijd niet echt meer naar. Daarnaast moet ik erbij vermelden dat ik de ingekleurde versie heb gekeken. Ik was begonnen met zwart-wit, maar toen zag ik dat er ook een ingekleurde versie was en die was eigenlijk best wel goed, ook al is het niet helemaal origineel. Een stuk duidelijker ook om naar te kijken. Staat gewoon op YouTube btw:

[yt]wl0BWUsAYyY[/yt]

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb ook het idee dat TED het moet hebben van een paar grappige momenten. Nog niet gezien en ook geen haast bij.

Prometheus
    Gisteravond gekeken en viel me wat tegen. Het miste spanning en had verder niet heel veel te bieden. Kwam een beetje over als 'kijk eens hoe goed we met sfx zijn'. Vond hem niet slecht, wat wellicht komt omdat ik de Alien serie een warm hart toedraag, maar toch, vond het ook niet veel bijzonders.

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Vond hem totaal niet boeiend eerlijk gezegd. Had toch echt wel meer ervan verwacht. Hij is beter dan Alien 3, 4 en 5 maar dat kan natuurlijk ook al gauw. God wat vond ik die films vreselijk slecht. Alien en Aliens waren geweldig.

15. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Wat? Waar gezien?!

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Misschien bedoelt BigKabuto een Alien vs. Predator film ofzo?

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dan had hij tot 6 door moeten tellen :+

Imho is 3 trouwens niet minder dan Prometheus. Het is waar dat het een uitgeklede versie is geworden van het originele script maar uiteindelijk vind ik het wel een waardige sequel

In tegenstelling tot Resurrection, dat was gewoon jammer.. gemiste kans om met zo'n goede regisseur zo'n draak van een film af te leveren

Alien vs Predator moeten we het btw gewoon niet meer over hebben, dat gaat gewoon nergens over. Die crossover werkt prima als comic en had misschien als film ook kunnen werken maar dan niet op zo'n slappe voorspelbare manier

Laatst bewerkt: 27 sep 2012
  18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Alien3 vind ik ook best goed. Het enige wat ik écht kut vindt aan die film is dat:

Charles Dance zo snel en plots dood gaat. Hij had veel langer moeten meegaan.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hmm kweet niet

zonder hem word het allemaal nog linker voor Ripley, dus het hoort bij de spanningsopbouw. En daarbij, je weet dat deel 3 in de trand van de 1e film is dus iedereen moet dood :+

Maar hij is inderdaad wel zo'n beetje de beste acteur/meest interessante personage in die film, dus meer screentime was niet erg geweest

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat bedoel ik. En ik mis de 'terugslag' van zijn dood. Aan de ene kant is het goed dat hij zo plots sterft en Ripley daarna moet overleven. Maar aan de andere kant mis ik echt haar reactie er op en de gevolgen ervan, dat had van mij wat meer heavy gemogen. Terwijl de film al flink grimmig is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina