[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan mis je iets! ;)

    Staat onder Football Life en dan de bovenste optie als ik het goed heb.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2012
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Free kick cheat is gefixt.

    Btw laatst zelfs gescoord met zo'n aanname waar me de bal omhoog wipt en de bal in de bovenhoek ramde _O_
     
  3. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Godver de godver waarom is iedereen zo'n fucking pussy dat ie alleen maar met goede teams speelt?! Als ik QPR neem en de tegenstander neemt een gelijkwaardig team dan speel ik gewoon goede wedstrijden maar elke keer als zij met dat kut madrid of barca of weet ik veel wat spelen krijgen ze van die tyfus schijt doelpunten mee. Uit frustratie net maar mn xbox uitgezet tijdens een wedstrijd.
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Waarom moet altijd iedereen winnen? Ik vind het juist wel een uitdaging om met een kutploeg te spelen tegen een sterker team. Gewoon ultraverdedigend spelen en op de counter spelen. Kan je ook helpen heh ;)

    In ieder geval kun je zo wel het verdedigen echt goed leren. Komt het aanvallen later wel.

    Het is dat je geen PS3 hebt, anders zou ik een potje met normale teams tegen je spelen.
     
  5. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen, PES verrast me positief en ben er nog lang niet uitgespeeld mee. het is dat FIFA mrogen uitkomt.

    Ik sta 7e na 32 wedstrijden oid met Real Sociedad. Na Asamoah Gyan en Morten Gamst Pedersen heb ik geen andere speler meer gehaald. Wel heb ik 3 jeugdspelers (een griek van 78, een belg van 81 en een 16 jarige Tsjech van 70 ) laten doorstromen. Die griek bleek een contract voor 6 maanden te hebben, en dei sukkel was diret naar Sporting gegaan. Lekker loyaal :+ Daardoor bleef ik dus stumperts op doel hebben.

    Nu even het seizoen proberen af te maken, en anders bedankt voor de leuke tijd PES! Kan het begrijpen dat jullie dit spel top vinden hoor :thumbs:
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik heb de PES 2013 Data Pack 1 gedownload, maar hij blijft maar zeuren dat er een nieuwe update is.
    Kan ook niet online omdat hij dan aangeeft dat ik die Data Pack niet heb gedownload.
    MAAR DAT HEB IK WEL! 8)

    Meer mensen hier problemen mee?
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
  8. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Omdat de essentie van een sport winnen is? 8)
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Bij een spelletje als PES vind ik niet dat je alles moet over hebben om te winnen... Je moet ook zelf wat lol hebben.
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tuurlijk, maar ik maak mij daar echt niet druk om. Ook eventuele rankings niet. Het zal mij mijn kont roesten als ik 1-6 verlies. Als ik 6-1 voor sta en de tegenstander quit, dan vind ik dat vooral kansloos. Maar boos worden, ach, maakt de overwinning nog mooier. Gewoon omdat die persoon misschien zijn controller tegen zijn muur heeft gegooid ofzo.

    Winnen is natuurlijk het doel van een spelletje, maar als dat niet lukt moet je er vooral lol aan beleven. Ik weet gewoon dat er mensen veel beter zijn in PES dan ik.
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Amen. :thumbs:
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Precies, al geef ik altijd wel even een Fair Play rating als mensen niet rage quitten als ik ze 8-0 versla.

    Helemaal respect voor de gasten die manual spelen. Aangezien niemand dat bijna online doet komen ze altijd gewoon gasten tegen die assisted spelen.. Dat maakt het vrijwel onmogelijk voor hen om te winnen eigenlijk...
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Precies. In de tijd dat ik nog een toernooispeler was, dacht ik er toch heel anders over. Ik moest en zou winnen, en dat moest dan ook op een duidelijke manier. Ik verloor zelden van vrienden en als dat gebeurde was ik er echt ziek van en won ik de volgende pot met 8-0. Ik wilde ook echt de beste zijn, ik ben er wel van overtuigd dat je alleen door zo te denken echt mee kan komen op grote toernooien.

    Dat heb ik nu niet meer, natuurlijk wil ik nog steeds wel winnen, maar ik kan ook genieten van een mooie actie, een leuke wedstrijd (ongeacht de uitslag) en een nipte verliespartij. Zolang het spel niet raar gaat doen waardoor het spelen mij onmogeliijk wordt gemaakt, vind ik het niet erg om te verliezen. Ik geniet nu op een andere manier van PES dan dat ik vroeger deed. Eigenlijk genoot ik niet echt vroeger, ik wilde alleen maar beter zijn dan de rest. Truukjes deed ik nooit, dat was namelijk helemaal niet handig, daarmee won je geen toernooien.

    Ik ben blij dat ik daar vanaf ben, nu is het veel leuker om te spelen. Al verlies ik nu veel vaker dan vroeger, ik vind het wel leuker om te spelen.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Daarom zijn die toernooien nooit leuk man. Iedereen gaat voor de veilige oplossing, gebruiken allemaal typische maniertjes die zeer effectief zijn (hoge steekballen).
    Terwijl ik juist heb, als ik een balletje met een lekkere stuit krijg 20 meter van het doel ga ik gewoon schieten, ook al kan ik nog 10 meter doorlopen. Dan maar liever 9x de 2e ring inschieten en die 10e keer gewoon onderkat lat kruising. Daar geniet ik het meeste van.

    Die gasten die bij 1-0 voorsprong een uur achterin gaan rondtikken, daar kan ik écht niet bij.
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dit ook idd.

    Maar mij verbaast 't nog altijd het meeste dat zoveel mensen niet verder komen dan Real of Barcelona...

    Zelfs als je duidelijk laat zien een minder team te willen gaan kiezen, pakken ze nog 1 van die, en dan ook alle ballen op Ronaldo/Messi.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Waarschijnlijk gaat je spel meer vooruit als je met een minder sterk team speelt, omdat je dan tegen problemen aanloopt die je niet hebt bij top teams.
    Je leert dan namelijk meer, waar je weer beter van wordt.
    Nu ben ik zelf geen topper ( eufemistisch uitgedrukt :D ) maar ik weet dat dit vaak zo werkt bij dingen waar je behendigheid voor nodig hebt.
    De gastjes die alleen maar met Real Madrid of Barcelona spelen zullen vaak voorbijgestreefd worden door spelers die een minder team kiezen. _0/
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik speel nooit met een Barca of Real. Ook op toernooien deed ik dat nimmer. Man U was mijn team altijd op toernooien. Met vrienden doen we vaak gewoon random, speel je lekker vaak met mindere teams. Dat zijn vaak veel leukere wedstrijden en gek genoeg scoor ik altijd mijn mooiste goals met mindere teams.
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Zelf ben ik iig echt kansloos als ik met een minder team tegen zulke teams speel, mijn spelers rennen langzamer, hebben een slechte aanname, etc. terwijl zij in 3-4 passes voor het doel komen, en met topspelers ook wel erg vaak raak schieten.

    Moet ook maar eens bezig gaan met een tactiek maken voor online potjes, dat doe ik eigenlijk nooit en zo gebeurt het soms weleens dat ik ineens met een ultra-defensief team speel en ik bij balverovering iedereen op eigen helft heb staan. :+
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wil binnenkort wel een keertje met normale ploegen online tegen jou (als jij dat ook wil tenminste). Grote kans dat je dik van mij wint hoor, maar wil wel even kijken of ik nog wat van jou kan leren kwa spel ;) Het duurt nl nog wel even alvorens ik het spel echt goed onder de knie heb.

    Is er een avond dat je meestal online bent (dinsdag ofzo)?
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat vond ik best meevallen. Heb met pes 2012 haast alleen maar manual gespeeld en toch flink wat gewonnen.
     

Deel Deze Pagina