1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Heb overigens ook nog een code over voor de speciale Friends and Family iPhone 5 actie. Mocht iemand interesse hebben, DM dan even.

    EDIT: En weg.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2012
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De prijzen bij die abonnementen, is dat alleen voor een tijdelijke periode, of geldt dat voor de hele duur van het contract?

    Bijvoorbeeld; van: € 47,50 - voor: € 33,25.

    Het scheelt nog al wat namelijk.
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De prijzen zijn voor de hele duur van het contract.
    Je hebt geen recht op 25% of 50% korting gedurende een bepaalde periode.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Vaak krijg je een nanosimknipper mee. ;) Kreeg ik iig wel, een microsimknipper, kon ik mn oude kaart knippen.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nanosim knipper is er nog niet. Alleen op bestelling uit China.
     
  6. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te twijfelen of ik morgen naar Amsterdam zal gaan. Heb helaas geen zin om in de nacht er al te gaan staan. :+
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zitten toch nog wel aardige abo's bij Vodafone F&F zie ik.
    Eens zien of ik snel mijn iPhone 4 verkocht krijg, dan ga ik toch ook op de iPhone 5 over, en anders hou ik hem.

    Edit: Damn, gelijk al 2 boden.
    Heb nog 1,5 maand resterend bij T-mobile, maar blijkbaar kan ik dus al overstappen naar Vodafone (60 dagen). Hoop dat nummerbehoud dan beetje snel over gaat en ik gelijk een nano sim krijg van Vodafone (lijkt me wel). Zit dan mogelijk bij een tweede levering, maar als ik niet te lang zonder telefoon zit, kan ik daar wel mee leven (kan m'n microsim desnoods met een houdertje in oude foon stoppen).

    Moet dan alleen nog kijken dat ik iMessage en WhattsApp ed gestopt krijg, zodat dat niet naar mn 'oude' foon gestuurd wordt (of is dat probleem er niet meer)?
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heb ook nog een Vodafone F&F code, wie hem wil hebben: PM ;).
    (Sjacco, jij hebt je abbo al geregeld toch?)
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De vraag is of die dingen wel eens werken.
     
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Wat voor biedingen heb je en/of wat is vraagprijs voor je iPhone 4? Ik wil mijn iPhone 4 32GB ook verkopen (krasvrij en incl ongebruikte oordopjes), maar twijfel nog welke richtprijs ik moet aanhouden.

    Ik vind die F&F helemaal niet zo aantrekkelijk! Met het iPhone Vaak 37,50 abonnement kom ik dan op 1180 en gewoon via Vodafone kom ik op 1200...Scheelt dus maar 20 euro op twee jaar en je moet flink meer betalen voor het toestel. Je hebt dan weer wel lagere maandlasten...

    Nee ik hoef die F&F code dus niet meer. Kan morgen m'n iPhone 5 ophalen. Als ik m dus mee krijg...:confused:

    Iemand enig idee of je bij T-Mobile ook zomaar ff een nano sim kunt ophalen? Anders maar gaan knippen denk ik. Hebben alleen geen schuur papier op m'n werk, maar had op Twitter gelezen dat dat niet eens nodig zou zijn?
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2012
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Is ook helemaal niet nodig.
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Sta nou bij de Vodafone winkel te wachten (druk!) en heb al twee mensen met hun iPhone 5 naar buiten zien gaan! Mag dus hopen dat ik m dan ook gewoon mee krijg. Maar zul je net zien dat dat bestaande klanten waren en ik m dus niet mee krijg omdat ik overstap...
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    nieuwe klanten zijn toch altijd geliefder dan bestaande klanten ? :+
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Bijbetalen is iets minder of gelijkwaardig aan T-mobile (bij mij tussen 289 en 349) en per maand tussen 26,25 en 29,75. Scheelt me 24x ca 10 euro, wat me toch wel een flink bedrag is.

    Kan nu m'n simkaart er niet uithalen, dus wordt thuis maar even bestellen.
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Nou...kreeg m dus idd niet mee :mad:! Heb gezeurd en ben lastig geweest :9, maar ze wilde absoluut geen uitzondering maken. Nou dus maar hopen dat T-Mobile opschiet met goedkeuring van nummerbehoud.
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Jouw iPhone5 kunnen ze nu verkopen aan een andere en daar draait het helaas altijd om.
    Als het een iPhone4S was geweest had je hem wel meegekregen.

    Dacht dat de APR slecht met hun klanten om gingen tijdens een release maar helaas doet de officele Apple Store het ook.
    Klanten 24 uur voor de winkel laten staan , de klanten vervolgens binnen laten komen om 8:00 uur en 10 minuten later wegsturen omdat de iPhone5 is uitverkocht.

    Ik heb alle tijd en wacht lekker tot een online winkel de iPhone5 op voorraad heeft en betaal liever het volle pond.
    Ik ga geen 100% meer abonnementsgeld betalen en vervolgens ook nog eens een eenmalige bijdrage van €250 voor een iPhone5.
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Mijn iPhone 5 ging boven achter slot en grendel werd gezegd...M'n contract zit er ook bij en het toestelnr is in de computer ook op mijn naam gezet. Geloof dan ook niet dat ze m vanmiddag aan iemand anders meegeven.
    Nou dus alleen op T-Mobile wachten. Hopelijk gaan die een beetje snel met dit soort dingen om!
     
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik zit ook bij Vodafone. Je hoeft dus niks te betalen voor je nano sim?

    Ik heb eigenlijk totaal geen idee of ik een micro sim of zo'n standaard sim heb. Zometeen maar even kijken. Maar als ik bij Vodafone gewoon gratis een nano sim mee kan krijgen, ga ik gewoon wel even langs de winkel.
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mn iPhone zou aanvankelijk morgen opgehaald worden, maar toch maar afgezegd. Wil toch wel even eerst mn abo kunnen afsluiten en weten hoe lang ik op mn iPhone 5 moet wachten. Las dat t bij Vodafone al weer een week opgeschoven was (levering 28 sept naar 5 oktober) en niet zo een zin om lang zonder iPhone te zitten.
    Had nog een andere geïnteresseerde, zelfde bedrag, en die wel paar dagen kon wachten, dus als het mee zit kan ik hem alsnog aan diegene verkopen.
    Dat is dan weer klein nadeel dat ik nog een paar dagen moet wachten, mensen willen hem gelijk op komen halen.
     

Deel Deze Pagina