Ik wil nou weleens weten na een paar maanden van Xboxlive welke spellen jullie nou echt Top of helemaal Flop vinden. Ook wil ik wel weten of jullie tevreden zijn over het algemeen, Xboxlive zelf. Snel genoeg, geen framedrops, Makkelijk genoeg en natuulijk leuk genoeg? En natuurlijk de toekomst, Welke livegames zullen het helemaal gaan worden? Natuurlijk een van de games die zeer goed gaat worden op Xboxlive is Halo2 en volgens mij wordt ook fifa2004 helemaal kicken. En van welke Live games gaan jullie nog veel verwachten?
Ik vind xboxlive echt goede kwaliteit hebben qua framedrops enzo... daar ben ik iig tevreden over... de games zijn goed maar komen te langzaam... verder ben ik erg tevreden over de aanvullingen van mechassault.
http://www.gamertagdatabase.com/statistics.php?PHPSESSID=6c69d298eb43d23ca7784b2909a026b0 kijk hier maar welke het meest gespeeld worden. Elke avond laten ze je hier zien welke het meest gepseeld worden en waar...
Ja ik kan t allemaal niet weten, heb helaas nog geen Live. Zit met die sh*t CreditCard maar binnenkort wordt ik 18 Dan koop ik m meteen. Maar met welk spel er dan bij? Denk dat t Ghost Recon wordt
offtopic ik zou deze link ff weghalen kan nu al je info veranderen (niet dat ik doe) maar en zijn ook mensen met kwade bedoelingen
Ja dat zou ik ook doen, anders is Alien on Acid straks de lul. Ik denk dat Halo, PGR en DOA echt dope worden. Conker lijkt me ook wel geinig als ik iedereen zo hoor. ik weet alleen neit wat voor soort spel het is (heb geen N64 gehad)
Xbox Live is echt toppie! In Moto GP lekker fransen en duitsers in de pan hakken en iedereen lekker kapot schieten in UC.. I just love it Wat mij betreft moet iedereen het nemen.. hoe meer mensen hoe meer vreugd!
Gamertag: Sqweek leave feedback email City: Hapert State/Province: Noord-Brabant Country Netherlands Age: 15 Occupation: Student : College Family Friendly Rating: PG Personal Gaming Style: I dont talk during games Bio: URL: Member Since: 06/26/03 --- ik zou het toch even veranderen als ik jou was hoor---- [ontopic] ik heb nog geen live dus kan niet echt oordelen