[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    Iemand die een leuk team weet voor een cariere mode?
     
  2. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    WBA :cool:
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Career modus met een team of speler? Met een team activeren zich die dingen gewoon de volgende keer als je je weer career opstart. Heb zelf een scout en dat je een nationaal team bestuurt gekocht en werkt prima (op de PS:cool:
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Queens Park Rangers, of Swansea. In FIFA met QPR aan de slag denk ik, Swansea speel ik wel in FM13. Sommige spelers hebben strakke shirts aan, kun je dit zelf ook aanpassen en toevoegen aan andere spelers. Kan het niet vinden...
     
  5. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Er is een unlock te kopen, waarmee je career spelers kunt aanpassen. Daarmee misschien?
     
  6. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wordt gek van die headers die ik online tegen krijg,
    ik kan er niet tegen verdedigen.
    of ik spring niet of ik spring te laat, maar meestal verlies ik omdat mijn pop te ver weg staat.
    ik zie gewoon niet welke pop ik dan controleer.
    of moet ik het switchen weer op airball zetten
     
  7. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Pff, bij mij loopt het spel steeds vast zodra ik een squad update wil uitvoeren..

    E: Merk het vooral bij seasons..
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2012
  8. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    In de arena blijft de game ook vaak hangen voorafgaand aan een online wedstrijd echt irritant
     
  9. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat heb ik nog niet meegemaakt. Zodra ik in het menu van Seasons kom blijft hij constant vasthangen...
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Er is gewoon geen ander spel dat mij zo boos kan maken. Ik begrijp niet hoe de tegenstander constant druk kan zetten en als ik iets probeer zij altijd een vrije man vinden of mij voorbij dribbelen terwijl mij dat gewoon niet lukt. En snelle spelers heersen gewoon in ultimate team. Hoevaak ik wel niet dezelfde teams ben tegengekomen. Allemaal met cisse, demba.ba, reus, en veel van die andere. Gewoon niet leuk meer.
     
  11. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    begrijp die iritatie daarom speel ik ook geen ultimate team;)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.206
    Leuk Bevonden:
    4.746
    Even een vraagje: Ik kan een speler aanmaken, hem helemaal maximaal zetten, maar waarvoor kan ik die gebruiken? Ik heb namelijk ook een career player aangemaakt, maar op die skills en stats heb je geen invloed. Wat kan ik met die los aangemaakte player dan??? :confused:
     
  13. Dordtenaar

    Dordtenaar Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Verdomme, elke keer als ik mijn carreer laad loop m'n hele xbox vast..
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [yt]XSuyhPg88xk[/yt]
     
  16. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Wel jammer dat ze clubs weer verkloot hebben door de sliders. Een verderdiger met 70 pace houd nu nog steeds makkelijk je VP bij. Fifa kent wederom 3 games. FUT, clubs en head to head. Vind FUT wel leuk om te doen als ik zin heb in arcade en lekker handelen en H2H is ook leuk. Clubs hoop ik nog steeds op een patch.
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    LT is de flairknop. Als de bal achter je komt, je speler een hoge flair heeft en je LT + B doet maak je vaak een omhaal, in dit geval is het nog mooier ;)
    Als je LT + A doet geef je mooie passjes en LT + X soms rabona voorzetten.
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Online gaat het lekker! Heb nu in divisie 4, 6 wedstrijden op rij gewonnen dus heb in 4 wedstrijden 1 punt nodig voor de titel, op de ranglijst sta ik op #276. Jammer dat je geen landenranglijst meer hebt..
    Ajax is echt een heel lekker team :) de Jong is kopsterk, Babel kan alles. Sana kan trucjes en Eriksen is geweldig. Ook staat de verdediging altijd prima.

    Overigens valt het mij op dat iedereen de doeltrap naar voren ramt, die duels zijn heel makkelijk te winnen voor verdedigers als je een duwtje geeft en met X kopt. Als doeltrap kan je het beste met X naar de zijkant schieten, eerst kijken of iemand echt vrij staat en anders een lange bal naar de links/rechtsbuiten. Op die manier lijdt je zelden balverlies.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat is een 'hoge flair'? Ik weet wel dat ik vandaag nog drie omhalen heb gemaakt met m'n Saudi Arabië team (zuig statistieken, geen één 4* skills of 'flair' trait). Éen zat er in, had ik hier ook gepost vanmiddag :+.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.206
    Leuk Bevonden:
    4.746
    Iemand? :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina