Whoaaa MM3 is echt LIJP online heb erg veel requests gehad van mensen, en en er ook veel zelf toegevoegd.. mm3 brengt echt mijn live-gevoel weer omhoog had aleen in geen 2maand meer live gespeeld, en nu?.. LoL doe niet anders het is gewoon zo lachen he, vooral als je mensen beetje kent van ('t forum)xbw of al in je lijst had staan.. super
Dit spel is echt te gek!! Ik ben nog niet eens online geweest en ik vind het nu al super. Zelfs de graphs zijn okay!!!
hahaha LOL ik kon je 2x echt niet krijgen man (met hunter d8 ik).. kerel racen heee' maja was cker lachen!!! cker x weer doen*)
Ik weet niet wie de namen voor mm3 heeft bedacht, maar ik moest net in de undercover mode Mr. Pickie wegbrengen . Ik kon niet in de game, die jij hoste, inloggen . Dus stuurde ik een paar requests, naar mensen die in jou game zaten, en dan kreeg je er gelijk weer een stuk of 5 terug. Jij krijgt echt de hele tijd requests, soms wordt je het gewoon beu .
De requests kwamen echt me neus uit ja ... Telens van Johnuitalmelo, maar als ik daar wou joinen kon het telkens niet Maar het was wel vet he? Lekker geraced met Wishkid, johnuitalmelo, Fardo, en nog vele anderen ! Echt lachen was het ! Gaan we zekers vaker doen
ja maar Supreme, dat kwam toch omdat jij ook ze telkens naar mij stuurde? je wou erin maar 't zat vol ofzo? offf was dat nu iemand anders? naja zal wel, heb anyways geweldig+gezellig zitten racen ..voor herhaling vatbaar!
de avond is aangebroken, ik ga nu eerst nog effe gamekings kijken en daarna kom ik online, de hele avond tot een uurtje of 11/12 (anders verslaap ik me 's ochtends en kom ik 's ochtends niet online )
Ik wil morgen MM3 gaan kopen, maar ik lees overal bijna alleen maar over de multiplayer. Is MM3 ook leuk in de singleplayer, ik heb namelijk (nog) geen live!
Ik heb ook geen live dus gamer2003, maar ik heb al van meedere mensen vernomen dat hij in de singleplayer ook enorm goed is.. Zijn er nou 50 of 100 missies in de undercover mode?
Ik heb em alleen me xbox loop weer vast he goderdomme waarom ik nou steeds bij motogp ook altijd *Gaat nieuwe xbox kopen*
ik heb hem, de lokale intertoys was zo aardig om em een dag voor de officiele release in de winkel te zetten En ik kan maar 1 ding zeggen, hij is coooooooooooooooool, grafisch niet 100 % beetje rafelig maar de steden zijn enorm, de missies cool en afwisselend, word een latertje voordat ik vanavond in bed lig
nu nog wachten tot er in de k*t dorp van mij breedband komt, kan ik eindelijk op live, zucht...................