1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    RS naar beneden drukken.
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Valt mij op hoeveel gastjes er online koste wat kost moeten winnen. Zo enorm triest.

    Ik koos Real Sociedad, die gozer stond op Everton. Ik dacht, prima. 1 Seconde voor het verstrijken van de tijd is ie opeens Real Madrid. Heb spel maar opnieuw opgestart. Met zo'n gast wil ik niet eens online een potje doen. Het is jammer dat je niet een max kan zetten op de teams die geselecteerd mogen worden. Dan filter je dit soort figuren er meteen uit.

    Daarna weer een potje, weer iemand die hetzelfde flikte, maar toen had ik gelukkig nog tijd om Barca te kiezen.

    Dit mag Konami wat mij betreft fixen voor 2014. Of gewoon het hele RANKED gebeuren eruit flikkeren. Dan zorg je er ook meteen voor dat mensen hun console niet meer uitzetten als ze achterstaan. Stel je vooooooooor dat je ranking naar beneden gaat, dan kun je je echt niet meer vertonen aan de buitenwereld :confused:
     
  3. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Er zit trouwens een bug in het commentaar.
    Soms roept de commentator de naam van een speler pas als de aanval al voorbij is en die speler de bal niet meer heeft.

    Iemand anders ook al opgevallen?

    Hoorde FIFA spelers klagen dat een wedstrijd van PES op een kerkhof wordt gespeeld. Na het spelen van een potje FIFA ben ik het daar helaas mee eens! :'-(
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zo, net terug... Moest even een open deur intrappen.

    Klopt, wat audio betreft is FIFA veel beter. Echter FIFA speel je op een ijsbaan en is dus eigenlijk een afgeleide van de NHL serie van EA Sports.

    Zo heeft elk spel wel iets. Ik vind de graphics bij PES vele malen realistischer. Zit veel meer detail in de stadions en ook de grasmatten en belichting vind ik veel beter.

    De animaties zijn bij beide redelijk. Die van FIFA waren in 2008 fantastisch (FIFA 09), maar zijn nu ook niet echt meer van topniveau. De animaties van PES 2013 zijn eigenlijk van het niveau FIFA09/10.

    Ik zet het commentaar bij PES gewoon uit en als je met bekende Engelse ploegen speelt is er al meer sfeer dan wanneer je bijv. met onbekende clubs uit Frankrijk speelt. Volgend jaar verwacht ik meer sfeer, juist omdat Konami eindelijk wat kantoren in Engeland heeft geopend. Daar wordt de nieuwe PES straks ontwikkeld op de FOX engine. Ik ga ervan uit dat ze vanaf nu veel wedstrijden bezoeken en eindelijk eens knap geluid op gaan nemen. Ook FIFA kan hier nog flink in verbeteren.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    In de Spaanse competitie zit ook veel sfeer hoor, daar hebben ze echt aan gewerkt dit jaar.
     
  6. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Na veler verzoek is de CUP uitgebreid naar een grotere groep spelers, we hebben daardoor nu een poulefase voorafgaan aan de knock out fase. we zitten nu op 20 deelnemers en indien mensen het voor 16:00 laten weten kunnen zij nog meedoen!!!!

    de eerste PES2013 Cup is nu al een succes te noemen :) heb er zin in!

    ben ook erg benieuwd naar de krachtsverhoudingen, we hebben ook wat nieuwe spelers erbij.:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2012
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik doe graag mee Mano! Maakt het team nog uit? Ik zit op werk dus is wat lastig om me in te schrijven, hopelijk kan het ook zo?
     
  8. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    cool... ik doe niet de toernooi handling, dus ik zal wel even een bericht voor jou plaatsen in het topic.

    meld je dan later vandaag even aan, want de scores moeten immers gemeld worden door je.

    Ik ben benieuwd of je wat potjes kan breken :)
     
  9. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Laatst bewerkt: 1 okt 2012
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Haha, wat zou ik graag dat hebben willen zien.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik doe graag mee Mano! Maakt het team nog uit? Ik zit op werk dus is wat lastig om me in te schrijven, hopelijk kan het ook zo?
     
  12. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb je aangemeld... Met welk team speel je? Dan zet ik dat erbij.

    Meld je vanmiddag ff aan bij pesholland, je moet immers jouw scores melden. :)
     
  13. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus het lijkt net of je tegen mij speelt.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, jij hebt dat ook. Ouwe cheater :+ Ik mis 30 kansen en hij maakt bij zijn eerste de beste kans gelijk een goal. Dat is ook een kwaliteit natuurlijk. Kan wel zien dat je een toernooispeler bent geworden :D
     
  15. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    haha we zitten bij elkaar in de poule!!!

    ik ben erg benieuwd
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Is er al iets bekend van een update voor die option file?
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    OPE.

    O is het een beetje makkelijke poule?
    Ik heb er een jaar uitgelegen dus ik verwacht maar niet teveel :+
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2012
  18. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Mwuah niet echt... Ben je wel over 10 minuten online? Dan begint het.

    Je weet dat het in 1 avond uitgespeeld wordt?
     
  19. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom dit ook veeeel te vaak tegen, wat is er nou leuk aan om telkens met barca of real te spelen... en alleen maar hoge ballen naar voren |:-|:-

    Heb het zelfs al geprobeerd door zelf een room aan te maken met de titel 'no barca or real'. 3x raden wie mn tegenstander kiest :emo:

    Jows voeg me toe op PSN als je wilt, Wasted__NL
     
  20. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Jammer dat je niet bent op komen dagen..
     

Deel Deze Pagina