1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nba street Vol. 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fortune®, 2 mei 2003.

  1. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    IDD ik ben erg benieuwd wat xbw er van vind.
     
  2. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb NBA Street: Volume 2 toch maar gisteren gehaald, en heb daar zeker geen spijt van!

    De meeste waarzinnige moves en dunks kun je maken, met alle spelers uit de NBA! Bovendien is de carreer mode (Be A Legend) erg leuk en verslavend. Makkelijke gameplay, mooie graphics en goede camerastanden waardoor je enorm geniet van alle hoogstandjes op het veld!

    Dit vind ik echt een toppertje, en zal er nog heel veel plezier van gaan beleven.
     
  3. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    heb deze game nu ook een tijdje en is zekes vet,
    alleen nadelen zijn:

    bij de eatrax krijg je geen commentar meer hoezo??
    waarom niet je eigen muziek

    en belangrijkste waar is de free practice mode, zodat ik van te voren weet welk trucje ik ga doen. nou druk ik een paar turbos in een een trick knop maar weet van te voren meestal niet wat ik ga doen

    Verder super spel ik geef het en 8.5 en geef niet zo snel hoge punten.

    Zou echt vet zijn als nba street 3 exclusief xbox werd
     
  4. Tedje

    Tedje [Ensure-Park]

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus , als ik t goed heb .... zou je dit spel "blind" kunnen kopen?!. Want ik wil hem vet graag halen maar ik denk er ook over om halo WEER (don't ask) te gaan halen...
    Ik ben wel in-to die hele sport scene en dan nba street...(!!!) , met die moves en die players enzo :) dat lijkt me echt vet , maar ik heb dus ook een vraag over de speelbaarheid ? lang--kort? , en wat zouden jullie (als jullie ze niet alle 2 hebben kiezen)

    Allebei kopen kan natuurlijk ook , maar dan ben ik ff blut (net nieuwe videokaart gehaald :confused:)
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2003
  5. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    geloof me, nba street heeft ondanks geen live grote replaywaarde omdat je zelf spelers kan creëren, en deze beter kan later worden. duurt echt wel effe voor dat je een ultimate team hebt
     
  6. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben op zoek naar dit spel hij lijkt me egt tof...!
     
  7. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb em nu een weekje en hij is echt da bomb!
    Het ziet er super uit en het is gewoon dikke fun!
    iedereen MOET dit spel kopen..
     

Deel Deze Pagina