1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb me 352 BPL teampje toch maar verkocht omdat ik meer fan ben van 4man achterin, en dus maar weer gekozen voor mijn oude vertrouwde formatie 4312, team is nog niet af maar kheb op dit moment geen geld en als iedereen verkocht is komt er nog rond de 200k binnen. Wie zouden jullie op de lege plekken zetten?

    http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#bqBbIe0XnHwDn:ps3
     
  2. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Vertongen: Vermalen:Gerrard: Aguero
     
  3. Shadow_Assassin

    Shadow_Assassin Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me aub helpen?

    Ik heb een silver PL team 3421 en met Ferguson LM (newcastle) krijg ik 100 chem. En met Gueye LM (everton) krijg ik 99 chem, terwijl de spelers rond hem dezelfde chem hebben als wanneer Ferguson daar staat :mad:. Alle chem van de spelers zijn exact hetzelfde dus hoe kan de ene 100 chem en de andere 99 zijn? Thanks.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik ben even aan het denken: ik kan natuurlijk veel accounts maken, allemaal voor Ultimate Edition proberen te zorgen, zodat ik [voer getal in] gratis gouden premium pakjes krijg iedere week. Maar dat is wel risicovol. Dus ik denk dat ik het gewoon zo laat. Maar weet nog niet zeker. :D
     
  5. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Alle hoge rating spelers worden steeds duurder en alle lagere ratings ( ook 81/82/83 ) worden steeds goedkoper in de BPL. Zal dat met alle spelers in het spel gebeuren?
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja, sowieso. Dat non-shinies er nu voor bedragen als 6k uitgaan is belachelijk, is nog nooit zo geweest.

    Daarom hou ik m'n Özil en koop ik alleen shinies.
     
  7. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    :eek:Jij ook iederjaar met je dingen:b:
     
  8. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij nou eens uitleggen hoe het precies met fut werkt als je een wedstrijd speelt. Moet je team ergens aan voldoen ofzo voor je de wedstrijd begint? De ene wedstrijd is briljant. iedereen staat goed en doet wat ie moet doen en dan win je met 4-1 en de andere wedstrijd is echt zo slecht! je verdedigers doen niks goed. keeper pakt geen bal en je aanvallers komen de slechtste verdediging nog niet eens door. Hoe zit dat nou? is het van te voren al bepaald ofzo wie er wint of voordeel heeft? ook als je 2-0 voorstaat gaan je spelers geniaal spelen maar al wordt het 2-1 zakken ze helemaal in en verlies ik nog met 2-4 ofzo.
     
  9. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het idee ook aan ons geven :+
    Of verkopen voor een vriendenprijs, we zijn je mede forum genoten :p

    Btw Ea merkt niet dat je veel accounts aanmaakt :D
    Ik zou het doen Siemenn
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Tell us Siemenn!
     
  11. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Sommige zeggen wel, sommigen zeggen niet.
     
  12. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    Super frustrerend. Speel ik met een formatie van

    Ivanovic, ferdinand, Vidic, evra
    Gerard-Ramires
    Oscar-Suarez-Matta
    Torres

    84-81-85 aan stats tegen een of ander b team uit rusland en wordt ik finaal in de pan gehakt. maar niet omdat hij beter speelt maar puur omdat mijn team gewoon slecht presteerd!!!
     
  13. GregorCorleone

    GregorCorleone FUT13 Xbox

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk persoonlijk dat dit te maken heeft met de z.g.n. 'handicap' die je in je voor- of nadeel kunt hebben. Wanneer je bijvoorbeeld met een hoog rated team speelt met veel in-vorm spelers, zul je aanzienlijk minder geluk mee krijgen als je tegen een zilver team speelt of iets dergelijks..

    Op die manier kun je dus met je 84 gemiddeld rated team gemakkelijk nog op je kloten krijgen tegen een brons team bijvoorbeeld haha hoe kut dat ook is..
     
  14. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb nog 5 spelers op completing staan -___-

    Martens is niet echt een boeiend speler maar die staat daar nu al 2 dagen :confused:
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Misschien moet je dan een ander team zoeken, wat wel matcht met jouw speelstijl? Als je van kracht houdt, heb je een zuigteam. Als je van pace houdt, een redelijk (niet goed) team. Als je van techniek houdt, heb je wel een redelijk goed team.
     
  16. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Hoe spelen Vidic en Ferdinand?

    Zag rooney btw paar dagen terug nog voor 150k weg gaan toen kon ik nog hem nog kopen maar niet gedaan dom dom dom, nu allemaal 200k+ en zal wss wel naar de 300 gaan.
     
  17. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Logisch, verdedigend op middenveld veels te zwak. Pak zulke teams makkelijk op de counter, ook omdat je verdediging traag is.
     
  18. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Slechte spelers zeggen van wel, de betere niet
     
  19. GregorCorleone

    GregorCorleone FUT13 Xbox

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een feit dat er een handicap in het spel verwerkt zit waardoor je als goud/hoog rated team niet met 20-0 zal winnen van een slechter team, in sommige gevallen betekend dit dat je zal worden ingemaakt door een slecht team omdat je zelf niet goed met je spelers omgaat of omdat je niet met je formatie kan omgaan.

    Het is dus deels te wijten aan die 'handicap' maar voor een nog groter deel aan jezelf omdat je inderdaad niet op de manier speelt zoals het spel verwacht dat je met je spelers om gaat *)
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2012
  20. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind FUT13 tot nu toe zwaar tegenvallen. Ik speel alleen met silver en bronze teams omdat ik gold gewoon echt niets aan vind. Maar door die graf seasons kom ik dus alleen maar tegen gold teams te spelen. Ze hadden single matches nooit er uit moeten halen. Nu kan ik alleen de online silver en bronze cup spelen want tegen de CPU spelen is zo verschrikkelijk saai.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina