1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik domineer seasons met Ajax. Ga 14-1, Babel is echt sterk.
     
  2. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel je met Ajax met de standaard opstelling?
     
  3. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Voorlopig sta ik op 4-0 online, veel vrienden van me beginnen wel erg slecht..

    Trouwens, ik heb vaak dat die geen tegenstander pakt of bij het begin eruit knalt.. hebben jullie dit ook (gehad). En wat zou een goede oplossing kunnen zijn, bij Fifa 12 nooit last van gehad..
     
  4. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Heeft iemand enig idee waarom mijn fifa steeds vastloopt? Heb het idee dat het iets te maken heeft met het feit dat ik creation centre teams gebruik. Heb al het "truucje" gedaan om het ugc bestand te verwijderen, en dat leek ff goed te gaan, spel werd er weer sneller van enzo, maar nu ineens in de wedstrijd loopt die weer vast.. En ik heb ook geen gameface geupload..
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2012
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Vrij pijnlijke constatering dat ik online gewoon het lekkerst ga met PSV :+ met Ajax tot seizoen 2 gekomen, daarna QPR en Chili even gebruikt maar ik heb nu goede kans divisie 1 te halen door een aantal overwinningen met PSV, sta op #85 van de wereld :D
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    vind hem een stuk soepeler spelen dan de vorige versie, heb alleen wel meer problemen met het verdedigen. Contain lijkt nog waardelozer te zijn dan in fifa 12, want de mannentjes van de computer dribbelen nog een stuk soepeler dan in fifa 12. Voel me echt een bus als ik zonder contain verdedig, maar als ik met contain verdedig lopen ze er ook voorbij omdat je veel ruimte aan ze laat.

    verder merkte ik op dat ze in het commentaar van de wedstrijd nog steeds van marwijk als coach van het nl elftal noemde.
     
  7. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Kan amper een game online spelen :'-(
    Elke keer als ik een spel wil starten dan kom ik in de arena, en dan gaat ie naar verder en dan zegt ie dat de verbinding met de tegenstander is verbroken.

    Meer mensen hier last van.... Hier betaal ik natuurlijk geen 60 eurie voor :x
     
  8. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Je mag wel graag pronken en laten blijken hoe goed je bent of niet? :9
     
  9. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik speel al fifa sinds fifa 1999, en 13 is de slechtste, Fifa 09 was ook niet goed maar toen begonnen ze net met de nieuwe engine dus dat is te begrijpen.
    Scoren gaat echt veelste makkelijk en grafische is het echt helemaal niks veranderd.
    Snap echt niet dat als je een jaar de tijd hebt je helemaal niks doet om het ook maar een beetje beter te laten lijken allemaal, maar dat kan EA zich permitteren want iedereen koopt het toch wel.
     
  10. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Eindelijk nog iemand die dit inziet...
     
  11. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik speel altijd met feyenoord dan is het toch wel lastiger spelen :) spelers nemen ballen niet zo makkelijk aan, weinig tot geen snelheid. Tot nu toe alleen maar spannende potjes gehad! En fifa 13 de slechtste noemen is ook wel erg extreem vind je niet?

    Ik vind hem echt wel beter en leuker dan 12. In 12 kon je ook heel simpel scoren... geplaatst schot buiten 16 ging er ook 9 van de 10x in
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ligt waarschijnlijk aan jou... staat je router niet op strict of moderate? Ga die eerst maar Open zetten als dit zo is... Ik heb nog met geen enkele tegenstander gehad dat de verbinding verbroken werd....
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Is er een ios app?
     
  14. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    Is ook, maar in 12 lag veel meer de nadruk op verdedigen en kort op de man zitten in 13 is dit stukken minder
     
  15. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Denk dat gewenning is.... vind juist verdedigen makkelijker in 13 dan in 12... mijn verdedigers houden aanvallers etc een stuk makkelijker bij! Veel potjes die ik met feyenoord heb gespeeld leken soms wel een schaakwedstrijd!
     
  16. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Niemand??
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gfx zijn wel het laatste wat me boeit in een sportsgame. En scoren te makkelijk, dan speel je of op een te laag niveau tegen iemand die niet kan verdedigen of je kan zelf niet verdedigen.

    Ik speel h2h en kom tegen mensen die even goed/slecht zijn als ik. Maar als ik tegen mn broertje ga kom ik geeneens in de buurt van zijn 16. Speelt hij online dan heeft hij het lastig. Geef nou niet het spel de schuld hoor. Dat EA gebash is oud.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  18. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    De grafics zijn ook niet de eerste prioriteit, Maar als de gameplay er ook niet op vooruit gaat sterker nog er op achteruit blijft er weinig over. En het scoren heeft niks met goed verdedigen te maken of niet kunnen verdedigen de keeper is gewoon te slecht en is bijna bij ieder schot buiten de 16 telaat (legendary) Ik heb EA nooit gebashed ieder jaar ging het beter 12 heb ik een jaar lang met veel plezier gespeeld, maar dit is echt niet goed.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2012
  19. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten er nog nieuwe leagues in het spel eigenlijk?

    En speelt nog steeds iedereen met de 4,5 of 5* teams online? Dan ga ik online weer mijden als de pest namelijk.

    FIFA is de eerste paar uur altijd wel even wennen. Wat werkt wel, wat werkt niet in deze editie. Uiteindelijk komt het altijd goed.
     
  20. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Dus ik ben offline career mode aant spelen, en in het eerste seizoen, als ik transfers wil doen, en ik selecteer transfer listed players, dan staat hier niemand, is dit bij iedereen zo? :)
    Heb ook gemerkt dat spelers zoals Quaresma, Hugo Almeida, Drogba,... ook bij random teams spelen :), Drogba zat bij mij bij Lille, en Almeida bij Ipswich town :), je kunt ze dus ook gewoon kopen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina