1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Mid-populated servers zijn toch wel het beste van het beste :) Altijd genoeg mensen (en drukte in SW zelfs) maar nooit een queue _O_

    (en instant queuing voor dungeons met mijn tank)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    86, maar ik speel niet vreselijk veel. :'-(
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Inderdaad zit ook op een Medium Server en nog nooit een queue gehad. En het is druk genoeg dat er overal wel mensen zijn.

    Perfect gewoon.
     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Dat dacht ik ook, totdat ik daadwerkelijk op een high server gespeeld had. ;)

    Maar genoeg over die servers. Ik ben nu 86 en ik moet zeggen dat het leuker is dan ik verwacht had. Leuke gebieden, toffe quests etc. :D
     
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik zit op Stormreaver-EU maar heb nog geen queue gezien 8)? terwijl dat toch een high pop server is..

    ben nu 88 en geniet nog steeds van de quests:) De ondergrondse shrines in Kun-Lai zijn echt waanzinnig!
     
  6. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja idd, viel me ook op. De quests zijn gaaf, maar vind het qua totaal plaatje (scenery, quests en vooral de graphics) echt prachtig. Voor mij is dit samen met Jade Forest toch wel de vetste zone om in te levelen.
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Blizzard heeft gewoon weer een keer flink uitgepakt met deze expansion. Eerste keer sinds BC dat ik echt weer geniet van het spelen van WoW :).
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    En dat zegt denk ik heel wat. Vind deze ook een stuk leuker dan Cata, maar die pet battles zijn imo WoW onwaardig. Ik noem het alleen broodnodige afwisseling, maar niet echt aan mij besteed. Questen zijn idd een stuk leuker en zoals altijd zijn de Dwergen weer de grappigste.
     
  9. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Voor het eerst ook in een que nu, een noodzakelijk kwaad ben ik bang haha!
     
  10. Djaloo

    Djaloo Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh, MoP is echt chill :)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Loremaster Jade Forest ook binnen. Duurde even, zaten wel een paar gave stukjes in en de vormgeving is gewoon briljant. _O_
     
  12. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Kon niet echt wennen aan Jade Forest, vond daar in tegen valley of the four winds wel erg fijn!
     
  13. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    kun-Lai en Dread wastes! <3
     
  14. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Heeft iemand al Challenges gedaan (timed dungeon runs?). Zo ja, hoe start je deze? Kan dit alleen met guildmembers gedaan worden, dus niet via de LFG tool? Ik kom hier nog niet echt uit (of ik zie iets over het hoofd :))
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik heb er eentje gedaan voor MOP, omdat die beschikbaar was. Heb er een Feat of Strength voor gekregen.

    Je start ze via de LFR tool en het hoeft niet persé met Guild Members. Kan je dus ook gewoon puggen, mits je het juiste level voor die challenge hebt.
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dat zijn scenario's Yellow, challenge mode is alleen voor 90's beschikbaar. Laat het advies geven aan andere over. ;)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Zal ik doen Papa. :'-(
     
  18. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Maar inderdaad: Je kan alleen Challenge Modes doen met pre-made groepen (old skool lopen naar de dungeon)
     
  19. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Dat brengt het oude WoW gevoel wel terug vind ik, zag bij een instance ook al een summoning stone staan. Good old feelings dat niemand vroeger naar de summoning stone wilde lopen en dergelijke, haha!
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ze hebben Mass Summon er gelukkig ook uit gehaald. Ik vroeg me eerst af of die perk er nog was, maar snap achteraf niet waarom ze die er in gestopt hebben. Mass Ress kan ik heel goed begrijpen, maar Mass Summon is gewoon een perk voor luie mensen. Ik vloog op het laatst ook op en neer omdat het veel te lang duurde om mensen bij elkaar te krijgen. Mensen staan gewoon in of Orgrimmar of Stormwind te wachten tot de hele group in een keer gesummoned kan worden. Gelukkig heeft Blizzard dit in gezien.
     

Deel Deze Pagina