1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wie zou mij zo even willen assisteren bij die missie dat je Roland moet redden in die hide-out?
    Net iets te pittig als assasin lvl 13.

    Ben online in a little bit.
     
  2. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Uhm heb je wel alle sidequests tot nu gedaan? Ik was level 15 toen ik daar aankwam en niet moeilijk meer :)
     
  3. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    De grap is juist dat Borderlands 2 dat snapt en er sarcastisch, ironisch en extreem overdreven mee omgaat. Het neemt zichzelf als game totaal niet serieus en dat is fantastisch.

    Van die kleine dingen al, zoals dat je iets heel groots moet meenemen en zo'n NPC zegt: Did you just put that huge thing in your inventory? Of een quests waarin ClapTrap je in eerste instantie vraagt even 139.377 bruine stenen op te rapen :+



    Uiteindelijk is het veel heen en weer geren en toch....het blijft leuk. Vooral door die bizar vreemde karakters en dialogen en natuurlijk doordat je om de haverklap een beter wapen vind. Ook dit is iets uit andere games wat ze tot in het extreme hebben doorgetrokken. Veel games snapte al dat je de gamer vasthoudt door te zorgen dat je na elke bossfight of stuk verhaal een nieuw wapen of item krijgt. Borderlands dacht, laten we de gebruiker elke 5 minuten een nieuw wapen geven.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2012
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    die inderdaad. 5 rondes van 3 waves elk. Duurt ook een eeuw. Ik ging dood bij de derde ronde. Kwamen heel veel van die ratmen aan, waaronder twee thieves. Die namen 40k van mij 100k weg en ik ging dood terwijl ik het probeerde terug te halen :x
    Weg 40k ... Heb de andere 60K uit frustratie bij Moxxi vergokt, met weinig leuks ook nog eens ...

    Wil die quest dus graag met iemand doen, liefst met een lower level in zijn game of met een hoger level in mijn game. En volgens mij komt er nog zo'n quest ?

    Normaal zou ik ze laten gaan, maar ze zijn onderdeel van alle quests achievements ...
     
  5. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe activeer ik de True Vault Hunter modus? Via zowel 'continue' als 'new game' werkt het niet :mad:

    EDIT: Never mind, al gevonden :p
     
  6. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    nou? hoe dan? :D
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Is er ene point of no return? Of kun je na het verslaan van de eindbaas nog verder met quests / areas ontdekken / etc ?
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Voeg mij maar toe, doe deze ook het liefste co-op.

    Ben level 27 dacht ik (Siren).
    Ben elke avond welonline rond 19.30.
     
  9. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, lvl 25 siren hier
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Doe ik!

    Vanavond ff met zijn drieen doen ?
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
  12. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan vanaf 20u ongeveer
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik snap je wel. Ik vond deel 1 super, maar de tweede tot nu toe weinig aan. Vanavond ga ik een serieuze poging wagen de game leuk(er) te vinden co-op met de vriendin. Vond deel 1 geweldig, maar deze voelt meer van hetzelfde en ik zit nog niet lekker in de game zeg maar.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Is er nog ruimte voor mij? :+
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Het kan met zijn 4-en, dus lijkt me wel :) Welcome. Uurtje of 8 wordt het dus, dan is Nyari er ook. Lijkt me fun! :thumbs:

    Ben benieuwd hoe heftig het met zijn vieren is :eek:
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ben level 11, yay! :+ Maar het is net als deeltje 1 weer leuk om te doen en ik ben nog maar in het begin, haha! :9 En de humor blijft geweldig... Ook die Claptrap weer. Geniaal! :D
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Met 4 man moet te doen zijn denk ik :cool:

    Trouwens, nog een tip als je dood gaat. Rocketlauncher is the way to go. Wanneer ik dood ga tover ik mijn 11k dmg rocketlauncher te voor schijn en kill ik met gemak iemand om weer te leven. Zo raak ik nooit meer mijn geld kwijt.

    Eerste wat ik in BL2 leerde was investeren in extra rockets. Je hebt die krengen nodig bij bossfights. Zonder rockets kon ik niet op een laag level alle bosses killen.

    Heb nu wel een beetje het idee dat ik mijn class verkeerd speel. Ik maak 98% van mijn kills met een sniper, terwijl ik Gunzerker ben. Maar ik moet wel aangezien de sniper by far het sterkste wapen is in deel 2. Ben tot nu toe nog geen echt goede rifle tegen gekomen. Tot nu toe 1 paarse auto rifle.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2012
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik wissel van wapens afhankelijk van het type enemy en type omgeving (veel of weinig ruimte) Heb een shotgun die 2k damage per shot doet en 4 shots in 1x doet. Ideaal voor Goliaths van dichtbij.

    Maar veel bosses heb ik gewoon mijn sniper gebruikt ....
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    dan heb ik echt pech met mijn wapens....:confused: ben al blij dat mijn sniper 1000 damage doet.:x

    Maar heb ook niet echt moeite met enemies tot nu toe.....
     
  20. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    CT5BT-6BCKX-B6F3X-KXTTB-WXHH5

    Shift code, kan je gebruiken vanaf 8 uur t/m rond 10 uur :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina