1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben nu bezig met mijn review copy van Little King's Story en ik moet zeggen dat ie heel erg vermakelijk is tot nu toe. Vita krijgt steeds meer coole games erbij, erg nice.
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik lees verhalen over framedrops?!
     
  3. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel trouwens nu LBP op de Vita, wat een geweldig spel zeg. Eigenlijk vind ik 'm nog leuker dan de voorgangers op de PS3. Wel een vraagje; had in een community level items gekregen, maar waar vind ik ze terug? Kan ze niet meer vinden.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2012
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja man, dat is helaas wel een feit in deze game. Het begon allemaal heel erg soepel, maar zodra je een stuk of 12 followers achter je aan hebt lopen, OUCH @ die framerate. Maar toch heeft het me de hele dag al weten te vermaken. Het is nog geen gamebreaker dus, onduidelijkheid qua bepaalde dingen baal ik wel van. En ik heb geen handleiding erbij.

    Ik lees op Gamefaqs echter wel dat het steeds erger wordt later in de game, en hij vind het wel een gamebreaker...nou ja, we gaan het zien.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2012
  5. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Erg leuk spel inderdaad!

    Ik zou willen dat ik je kon helpen, maar ik ben daar nog niet aan begonnen.
    By the way, is het jou gelukt om in Story Mode een sticker op een stuk karton van hetzelfde formaat te plakken?

    Mij (nog) niet - ik heb nog niet 1 zo'n sticker weten te vinden.:confused:
     
  6. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is mij wel gelukt met een aantal van die stickers. Sowieso zit er in een van de eerste levels een stukje waar je muzieknoten moet plakken. Dus het moet je in ieder geval een keer gelukt zijn lijkt mij. Verder gewoon zoveel mogelijk items verzamelen en later nog een keer terugkeren naar 'oude' levels en hopen dat je dan wel de juiste stickers hebt.
     
  7. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Sticker hoeft niet hetzelfde formaat te hebben. Moet puur dezelfde (kleinere) vorm te hebben. Plak hem er scheef op en klaar!

    Vaak zie je dat de juiste stickers pas in latere levels te vinden zijn, zodat je levels meerdere keren moet spelen.
     
  8. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanks, zoiets dacht ik inderdaad al. Nou ja, goed voor de replay value in ieder geval :)
     
  9. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Rayman Origins besteld voor €20!

    Hopen dat ie snel binnenkomt :)
     
  10. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Game heeft mij teleurgesteld. Eigenlijk vond ik bij de release al jammer dat het niet in 3D was en wilde het ook niet kopen. Had ik hier toen ook gepost en toen kreeg ik van alle kanten commentaar. Vorige maand dan toch gekocht omdat er wel heel erg veel positieve reacties op de game waren en het als topper wordt gezien. Op 3 trophies na uitgespeeld maar blijf toch van mening dat ie in 3D veel beter geweest was. Iemand hier zei ook dat ie het zelfs beter vond dan Uncharted GA. No way! Uncharted overtreft deze game ruim op alle fronten, zowel grafisch als het verhaal.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Men zegt altijd dat een mening niet verkeerd kan zijn.
    Die van jou is verkeerd.
    :+

    Origins is een van de beste games op de 360, en hoewel ik het niet op de Vita heb gespeeld verwacht ik niet dat ie daar slechter is. Ook een volledige playthrough van opgenomen. Ik ga zelfs een Wii U kopen met als hoofdreden om Rayman Legends te kunnen spelen.

    Maar hey, smaken verschillen. Zou saai zijn als we allemaal hetzelfde leuk zouden vinden. :D
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Sowieso, 2D Rayman >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 3D Rayman. Heb het origineel dan ook als klein ventje veel op de pc gespeeld.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    origins is de beste game voor de vita imho
     
  14. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Zo ging dat toen ook met al die posts een halfjaar geleden :+ Maar nu heb ik Rayman zelf ervaren en blijf bij mijn standpunt: Uncharted is veel beter imo.
     
  15. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik vond Origins ook fantastisch, terwijl bij Uncharted de wow-factor ver weg bleef. Heeft waarschijnlijk ook met het verwachtingspatroon te maken :)
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    De game kon mij op 360 al niet genoeg boeien, dus voor mij zeker niet. Ik denk eerder aan Gravity Rush :)
     
  17. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor mij is het Little Big Planet.

    Ik heb al geruime tijd m'n buik vol van platformers maar LBP voor de Vita is gewoon fantastisch. En dat terwijl ik de game eigenlijk kocht voor de level editor...
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    LBP is echt heel erg tof en ik heb nu ook Soundshapes gekocht. Toppertje. Ziet er helaas wel vrij kort uit; heb na niet al te lang spelen al 2 van de 5 werelden doorlopen (of eigenlijk, gerold ;)). Wel tof dat je bij allebei de games ook usercreated maps kunt spelen en dus ook een level editor hebt.
     
  19. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Helaas is de prijs een beetje jammer voor Sound Shapes. Heb net FF VII gekocht voor 10 euro van mn 20 euro kaartje, maar dan zou ik nu een kaartje van 20 euro er bij moeten aanschaffen voor die overblijvende 2 euro. :/ Lijkt me wel een erg tof spel! Is ie een beetje vernieuwend? Of gewoon een doorsnee platformer?
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57


    Deze review is spot-on. Dus absoluut niet doorsnee, vooral niet als je de moeite neemt om al die bolletjes mee te pakken onderweg. Je hoort de track dan gewoon evolueren. Level design is echt heel erg tof (in ieder geval wat betreft de eerste twee werelden, de rest dus nog niet gezien) en het ziet er ondanks de 'simpele' look zo verschrikkelijk goed en crisp uit op dat Vita scherm. Echt een game om niet te missen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina