1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat ik graag niet master chief in zo'n ding alles sloopt, hij kan net zo goed zijn bazen skills gebruiken of een paar elites te assasinated of zoals ik eerder zei een banshee hijacken en zo dan naar een corvette en daar van binnen laten exploderen :D
    Vind dit eigenlijk gezegd niet passen bij halo, voor de rest vind het wel leuke toevoegingen!
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gebeurt echt met elk powerweapon/vehicle in BTB, echt te triest maar helaas doe je er niks aan. Vooral irritant als je weet dat je veel beter bent dan de gene die jou betrayed.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Gisteren weer eens effe Halo 3 gedaan...:9

    2900 man online, paar potjes gedaan, maar man, wat mis ik de sprint knop!
    Speelt echt zooooo sloom, ben dat echt niet meer gewend.:+

    Controls was ook echt weer effe zoeken, is ook weer zoveel anders dan in Reach.

    De sloomheid was kut (en de controls omdat je die niet meer weet) maar die maps: _O_

    BTB op Sandstorm: ik wist dat de Elephant langzaam was maar er echt weer in rijden liet zien dat het nog langzamer ging dan ik dacht.:9


    Daarna weer Reach gedaan, en dan mis je echt die maps......Halo 4 schiet op!!!!!!:b:
     
  4. StoerAapje

    StoerAapje Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    @Yaran08 Ik heb Halo2,3reach,wars en combat evolved anniversary sealed.
    Daarnaast heb ik nog wat speciale uitgaven liggen...

    Zoek dus nog wel halo 1 sealed en wat classic uitvoeringen sealed.
    Word alleen steeds lastiger! ;-) Maar dat is wel het coole aan verzamelen.

    Tsja is geld verspilling dacht ik paar jaar terug, dus reach en halo3 legendary uit de doos...zie je ze nu voor 350.- verkocht worden op Ebay.

    Denk koop hem nu gewoon en laat hem sealed en koop de gewone om te spelen.

    Is niet zo dat ik spaar met de intentie tot verkoop, maar voor later misschien wel leuke stok achter de deur als je toch speciale uitgaves hebt die sealed zijn.

    Al zou ik Reach en Halo 3 legendary zo weer uit de verpakking scheuren, want die helm en het standbeeld zijn gewoon fakking vet! :D
     
  5. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    S]Tja, als je het zo bekijkt... Ik denk trouwens dat je later best wat geld kan gaan vangan voor die gesealde speciale uitgaven. Op zich dus wel een goede investering. Alleen zal ik het nooit doen.
     
  6. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Daarvoor is toch de plasma pistol? [​IMG]

    Maar echt heerlijk dat je nu niet meer afhankelijk bent van de spawns en je nu eindelijk je eigen wapens verdient. Misschien niet in BTB maar dat is toch maar een stomme gamemode. Dominion gaat het helemaal worden als je een grote fun match wilt spelen.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  9. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Jezus ja, wat is dat een bullshit zeg. Moet je Doritos gaan kopen voor meer XP. Ik dacht altijd dat je XP verdiendt door goed te spelen, niet door Doritos te kopen ;)
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Goed spelen is ook een fabeltje.



    Walshy _O_
     
  11. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ga dat soort dingen echt niet meer kijken...
     
  13. StoerAapje

    StoerAapje Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik onder de 25 was dacht ik er precies zo over hahaha...
    Maar als je wat ouder word merk je toch dat op deze manier verzamelen en dubbelen bewaren uiteindelijk later wel leuke dingen kunnen financieren.

    Al is het soms wel crap, want op het moment dat je iets speelt en tof vind, boeit het niet of je het in seal houd, maar je wil je gewoon gamen enz.
    Pas op het moment dat het echte verzamelen begint, dan is het kak, want heb net sealed halo 1 op de kop getikt, maar toch weer duurder dan ik hem 10jaar terug had kunnen kopen hahaha! (Heb het spel al 5-6x zonder seal!)

    Laatst hem trouwens onwijs geflipt toen de vriendin een speciall edition aanraakte met schoonmaken en de seal beschadigde...hahaha...en mijn Halo3 seal is ook nog eens beschadigd...dus kan ik weer een nieuwe gaan halen!

    Iemand toevallig nog 1 liggen?
    Andere sealed spellen en/of andere shit van Halo mag ook! :p

    Damn waarom is het pas OKTOBER...NOVEMBER is de fakking maand!!!!!!!!
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb nog een compleet gesealde Halo 3 Legendary Edition staan. :)
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb mijn beide Legendary (3 en Reach) voor 130 euro verkocht. Inkoop 65 euro. Dus heb er nog redelijk aan verdient. Daarnaast was het leuk om in de collectie te hebben.
     
  16. StoerAapje

    StoerAapje Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die wel open hahaha...vind die helm zooooo fakking geniaal...net zoals Halo Reach statue...

    Heb 2 helmpies en 1 standbeeld...maar zoals ik al zei...toen onder de 25...tsja...dan gaat het om spelen en niet om seal...
    Dus die heb ik nog niet...
    EN DIE FAKKING REACH...stond op de lijst van pre-order samen met mn broertje...wat doen die IDIOTEN...dachten ze...hey die dude staat er 2 keer op...dus krijgt hij er maar 1...HADDEN DIE GEKKEN MIJN EDITIE AAN EEN ANDERE MADDERFAKKER GEGEGEVEN!!!
    Ik dus fakking boos...kreeg ik 5euro korting op de normale versie...joehoeee...alsof me dat wat boeit...steek die fakking 5 euro ergens in waar je de zon nooit zou willen zien/voelen...
    WERD HELEMAAL PIS LEIP...
    Heb hem toen via MP gekocht...

    LIJKT WEL ALTIJD ALSOF IK BIJ NIEUWE SHIZLE WEER PECH HEB...
    Vanochtend ook weer...komt er een nieuwe wasmachine, gaat die dwaas dwars door mijn vinyl vloer heen...

    De procedure loopt! :mad:

    En ja ik heb ADHD en ben fokking druk en ik ga met mijn ballen op de neus van de medewerker van de GAMEMANIA als mijn Halo4 limited er niet is...maak er een filmpje van en plant deze dan op het forum...REALDEAL TEABAGGINGGGGGGGG!!!

    Damn i am fucked up, even that fucked up that i would do it!

    Maar even terug te komen op je Halo3 legendary, wat mag dat kosten? ;-)
     
  17. StoerAapje

    StoerAapje Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    IK HEB JE TOEN NOG VIA PB ADVIES GEGEVEN PIK!!! :9:thumbs::9

    BTW...BIEREN IN GRUNN RUKKERRRR!!!!!!!!!!!!!! \o/
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jij hebt zeker ook een poster van Mr Bubbles, de collector edition koning, op je kamer hangen? :+

    Hopelijk krijgt de opvolger van de 360 meer downloadable games. Maar als ik zie hoeveel aandacht special editions van games krijgt blijven we zeker nog 10 jaar discs krijgen. Zelf heb ik helemaal niks met die speciale edities. Wil gewoon gamen, dat is het.
     
  19. StoerAapje

    StoerAapje Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga de discussie over downloadable games en discs niet nog een keer aan haha...

    Mr. Bubbles...tsja...what to say about that dude...NOTHING! :p
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    No way José dat ik die shit ga kijken, hou ik lekker voor tegen de tijd dat ik het zelf speel. Ik hoop gewoon dat de campaign een redelijk normale speelduur krijgt, iets van 10 uur of langer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina