1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kyzert

    Kyzert Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke knop moet extra indrukken om een bal mooi af te werken, doormiddel van bijvoorbeeld een omhaaltje? Ik weet dat het een keer gepost is maar ik kan het niet terug vinden. Alvasst bedankt!!
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    LT+B is met flair schieten, dus volley's en omhalen maken veel spelers dan. Echter kunnen volgens mij niet alle spelers dit (spitsen uiteraard wel)
     
  3. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Vaak komt dit omdat je teveel sprint. Ik raak vrijwel nooit geblesseerd..
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, dat is wel heel erg sneu :p
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Je stamina moet je meer doseren, af en toe even stilstaan (dan hersteld de balk zich weer), als je blijft rennen is je speler meestal kapot in de laatste minuten. Ook kan je 'hernieuwde energie' aanvinken als specialiteit bij je speler bewerken menu, maar dan moet je dat wel unlocked hebben.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gisteren voor het eerst online gespeeld, met Ajax, in een of andere mode. Kom je 1-0 voor, bel de krant, 1-1, kom je 1-2 voor, geef me de wereldbeker aub, verlies je nog 2-7, godvertyfyssonjabakker. :mad:

    Bel de krant maar wel dat ik uberhaupt online een doelpunt maak. :+
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat is carrière met een speler toch dikke poep.

    Je cijfer in een wedstrijd wordt voor grootste deel bepaalt door je positie op het veld.

    Je bent een RB en krijgt van je club te horen dat je 23 doelpunten moet maken maar wordt dan wel als RM opgesteld.

    De helft van de tijd zie je niet waar of wie de bal heeft omdat de camera niet mee draait.

    En als je gewisseld word moet je opeens met het hele elftal spelen, kun je dat niet uitzetten? Als ik gewisseld word mag het van mij gesimuleerd worden.
     
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Eerste online wedstrijd net gespeeld. Bij rust 3-0 achter, uiteindelijk 3-4 gewonnen. Heerlijk gevoel:D
     
  9. MarsGameEvents

    MarsGameEvents Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Speciaal voor jullie Xbox fans!

    Zondag 7 oktober een groot Xbox 360 FIFA 13 toernooi in Sliedrecht. Prijzengeld is 350 euro.
    Aanmelden kan nog via www.marsgameevents.nl

    Tot zondag!
     
  10. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Druk op back dan volgt de camera de bal.
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de camera op normaal staan en als CB krijg ik geen doelstellingen die met goals te maken hebben , enkel clean sheets en tackle gemiddelde.

    Ik bestuur ook het hele team want dat ene mannetje besturen vind ik echt klote.
     
  12. FIFA_G

    FIFA_G PSV

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je de gamfaces van je teammates kan downloaden bij online pro clubs ??? kan het nergens vinden ?!??
     
  13. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    een dikke bug in het spel. ik kan de bal niet zien, maar toch scoor ik!
     
  14. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Man wat word ik moe van 1 ding. Ik doe een carriere en meteen word in mijn 2de seizoen met Vitesse al verwacht dat ik de halve finale CL haal. Slaat echt nergens op. Fifa moet echt eens normale doelstellingen doen inplaats van dat je overal kampioen moet worden en de CL winnen. Nu kreeg ik dus in mijn 1ste seizoen wel aanbiedingen van clubs, maar nu al 2 seizoenen niet. Alleen van landen. Bij vorige fifa's kon je te makkelijk naar topclubs enzo, maar nu kunje helemaal niet meer weg of je moet kampioen worden, de beker winnen en de CL winnen. En ik soliciteer altijd maar ze nemen me nooit aan.:mad:
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG]

    FIFA op de Wii _O_
     
  16. MarsGameEvents

    MarsGameEvents Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen nog niets te doen?

    FIFA 13 toernooi voor de Xbox in Sliedrecht, prijzengeld van 350 euro. Meer informatie op www.marsgameevents.nl
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Tijdens de opkomst van spelers en dergelijke hoor je altijd muziek die niet in de soundtrack zit. Moeilijk om uit te leggen hoe het gaat, maar klinkt heel bekend uit een oude FIFA-game. Iemand die toevallig nog de naam weet?
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben helaas verhinderd, maar ik heb wel een vraag. Hoeveel deelnemers verwachten jullie? :)
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zit er wel in toch? Bedoel je niet nr van PES, tijdens zo'n opening-scene?
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Kan ook, weet in ieder geval dat het uit een oude footie is en heerlijk klinkt voor een footie. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina