motoGP event bij Gamekings

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door inod3, 2 jun 2003.

  1. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    naar welk adres?
     
  2. GameGuru NL

    GameGuru NL Allo...?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ook met hun drieen gereden, moet zeggen dat RAPPE en FJ YORK inderdaad errug goed zijn.. _O_ Kan die gasten echt niet bijhouden..:{ Denk zeker dat RAPPE vanavond wel zal winnen..
     
  3. The Grudge

    The Grudge Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ben 5e geworden:'-( nadat ik op mijn bek ben gegaan echt niet te pruimen zo slecht het is duidelijk dat ik meer moet oefenen maarja kan alleen echt in de weekenden oefenen. Maar rappe alsnog gefeliciteerd en gameguru waar was je?
     
  4. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zie dat er bij heat 2 welgeteld 5 (!!!) mensen aan de start zijn verschenen. Is hier niet iets aan te doen? Want er zijn zat mensen die met smart wachten op een plaats in één van die heats.
     
  5. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, nu je het zegt, maar vijf, daar hadden toch tien mensen die wilden herkansen kunnen staan...

    Maarja toch congrats@ dendeman, RAPPE, Captain Tho en Terminator NL...toch vind ik deze ronde niet echt heel sterk met uitzondering van RAPPE, die gast is idd snel...

    Btw bij de finales moet er op één of andere manier nog een voorselectie plaatsvinden aangezien er 24 personen in de finale komen. Ik hoop niet dat de mensen van dezelfde Heat tegen elkaar moeten, dus in mijn geval alle Heat1 tegen elkaar...anders moet ik tegen King Tuur en RAPPE...damn...ow btw Heat3 totaal is ook erg sterk.


    Btw Sikko van heat4 ze FL zat vol kwam hij achteraf achter, dus kon hij niet meedoen...beter voor de finalisten want die gast is ook flink goed!
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2003
  6. CaptainM

    CaptainM JALLA JALLA!!!

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 3de geworden. Ik had al een zeer sterk vermoeden dat RAPPE ging winnen. En FJ York was me ook net te snel. Volgende keer beter. Ik schrijf me in ieder geval weer opnieuw in. Maar ik wilde het net doen en toen kon het niet want er stond dat ik al was ingeschreven. Morgen nog maar eens proberen dan. RAPPE gefiliciteerd met Midtown Madness 3. Ik heb hem net binnen gekregen via de post. En hij is echt superphat! Misschien binnenkort dan maar een Midtown Madness 3 Game Kings Tournament?? ;-)
     
  7. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    IK VIND HET DUS ECHT SUPER BELACHELIJK DAT ZE MIJ NIET INDELEN, kijk dan in heat 4, daar hebben GVD maar 4 mensen mee gereden! de rest kwam niet op dagen want die hadden wel wat beters te doen ofzo... dammnnnn dit slaat alles
     
  8. GameGuru NL

    GameGuru NL Allo...?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoefde gister helemaal niet hoor, ik heb nog helemaal geen bericht gehad wanneer ik moet racen! Maar ik oefen gewoon aldoor al voor als ik binnenkort moet.. :9
     
  9. The Grudge

    The Grudge Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok op die fiets sorry ik dacht dat je bij ons in de heat zat. Maar ik ga ook meer oefenen wel klote dat ik altijd laat van mijn werk kom maarja en ik heb motogp 2 ook en die wil ik ook meer spelen!
     
  10. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ik werd derde in heat 4 (van de 4)
     
  11. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Knakezooi.. Komen er steeds minder.. Ik wil opnieuw racen.. al die knakkers die nu nog niet geraced hebben zijn superslecht..
     
  12. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen degene van de eerste keer komende week weer meedoen? VInd het toch wel tijd worden dat wij nog een kans krijgen.. EN de week daarop ben ik op vakantie..
     
  13. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Aangzien mijn ik vanaf vandaag ik op Live zit heb ik me ook maar ingeschreven ookal ga ik verliezen!!
     
  14. GameGuru NL

    GameGuru NL Allo...?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al twee dagen niet meer geoefend omdat ik aldoor mm3 zit te spelen.. O-) Maar et ging de afgelopen week wel steeds een beetje beter meot ik zeggen..
     
  15. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet donderdag om 20:30

    Almere Haven
    Bazzie
    Blackcrusher
    Deamon87
    DeathGuardiaN E
    Denboom
    G8 Crasher
    Go Ahead Eagles
    IG X Jaylee
    mikehoofd
    Nemis NL
    Pvt Hero
    RoachCoach
    Seahawk NL
    Truthbringer
     
  16. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    En wéér ben ik niet ingedeeld :mad:
     
  17. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien kunnen er nu ook weer mensen van Ronde1 meedoen maar ik denk niet dat zij deze herkansing gaan winnen...ik heb geen idee wie er gaat winnen, Go Ahead Eagles is opzich wel snel...

    Take a look at this: http://motogp.ownage.nl/index.asp Als je op de PU-awards bent krijg je dus ALSNOG een herkansing...

    Maar totaal zijn er dus 32 finalisten en dat betekent dat er bij de finales eerst nog een (aantal) voorrace(s) gehouden wordt waarbij de "minder-snelle" helft eruit gefilterd wordt, of andersom, tis maar hoe je het wilt zien, natuurlijk:)
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  18. Massiv

    Massiv _O_

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    2 voorrondes dus (2x16=32) en van elke heat gaan er dan 8 door naar de `echte` finale

    dit denk ik, ik weet et dus niet zeker....
     
  19. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo had ik het ook in gedachte ja;)
     
  20. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    FOK.. ben ik nog niet ingedeeld.. :mad:

    Volgende week ben ik op vakantie.. zul je zien dat ze me dan indelen.. dan ga ik echt flippen..
     

Deel Deze Pagina