1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Je ziet het toch in het eerste shot, die commander die de beacon van Chief en Cortana hoort heeft een flashback en dat is dan het begin, dus speelt het veel eerder af dan H4
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Net ff één potje gespeeld op First Look en vond hem erg tof. Moeilijk om er echt iets over te zeggen na één potje, maar eerste indruk was goed.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Lekker uur in de rij gestaan? Jezus wat een domme rijen voor halo, blops en little big planet kart poster

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Nee, kon gelukkig voor de drukte naar binnen en kon vrijwel meteen Halo spelen. Drukte was idd bizar, heb verder ook nergens voor in de rij gestaan. Alleen nog even Hitman gespeeld toen het nog rustig was.
     
  5. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan dus maar 1 potje spelen? :{
    Daarvoor ga ik dus eigenlijk niet morgen naar FirstLook voor maar 1 potje :emo:
    Ik ga ook nog voor BO2 en AC3 naar first look hoor :p
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ass creed kan makkelijk. BO rij was denk ik 200meter

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Waar de fuck is het medalsysteem heen? Ik zie wel Triple Kill maar geen medal.
     
  8. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Net terug van Firstlook, f*ck wat ben ik pissed zeg. Echt t**fus druk *****!##@#@. Stond daar om focking 12 uur te wachten helemaal vooraan in de rij ben meteen naar de Halo 4 stand gelopen wanneer het open ging. Effe kwartiertje gewacht in de rij en werd er opeens geloot? Kreeg je een envelop in je klauwen gedauwd waarin een kaartje zat met een Glimlachend smiley face of een Deprimerende smiley face.

    Dat betekend van de 40 mensen die naar binnen mogen in die kut tent, mocht er maar 8 daadwerkelijk het spel spelen en de rest mag lekker kijken. Rara wat krijg ik een fucking trieste shit face. Mocht ik lekker kijken naar een noob die niet eens wist hoe die moest schieten. En aan de andere kant van de tent stond een rij met mensen met een VIP kaart en die mochten sowieso wel het spel spelen OOH SUPER EERLIJK ZEG.

    JOH donder op zeg hier was ik niet voor gekomen. Jullie wisten hoeveel mensen eropaf zouden komen. Jullie zagen hoeveel kaarten er werden verkocht en waarom zet je der in godsnaam zo fucking weinig consoles neer. En daarnaast de stank holy shit, de unox tent en al die zwetende nerds maakte het een soort karkas lucht van jewelste. Nooit meer first look voor mij!
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Goh, je meent het. Wanneer je naar zo'n evenement gaat weet je toch dat het druk is, vol met noobs die je kostbare halo tijd inpikken en muffig is. Ik zou er nooit van mijn leven heen gaan.

    Maar dat gedoe met brieven/smiliefaces is schandalig. Sta je daar al die tijd te wachten, mag je alleen kijken... Ik zou dan ook enorm pissed zijn.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2012
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, best kansloos ja. Het kan opzich best leuk zijn, maar no way dat ik in zo'n rij ga staan... Ik wacht wel gewoon! :p
     
  11. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik ben nog nooit naar zoiets als firstlook geweest, maar zo te horen klinkt het dus ook niet egt geweldig ;)
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Inderdaad. Gewoon een toffe Halo lan houden op de release. Kijk ik veel meer naar uit dat ff een half uurtje gamen op Firstlook.
     
  13. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb teminste 2 kaartjes gewonnen bij gamekings :') (had een neefje verteld dat ze een prijsvraag hielden aangezien niemand meer naar die shit kijkt omdat het echt slecht is en nog eens vertyft laat is 8) )
    Alleen ik weet nu niet of daar daadwerkelijk een gastenlijst is of niet, ik heb namelijk niks binnen gekregen over een kaartje of dergelijk....
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Haha wat slecht. Kan je niet een tweet sturen naar de GK mannen?
     
  15. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2012
  16. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik kom net ook terug van Firstlook, weliswaar VIP.

    Ik heb 2 keer kunnen spelen, want aan de VIP kant stond natuurlijk ook een flinke rij en daar konden ook steeds maar 4 mensen per 10 minuten naar binnen. Ik vroeg dus na anderhalf uur wachten ook aan één van de 'boothbabes' hoe het nu zat met de mensen die geen VIP waren, dus toen ze vertelde van dat hele smiley gedoe begon ik ook gewoon hard te lachen.

    Ben wel nog even geïnterviewd samen met een vriend van mij door die ene gast van Gamekings, dus wellicht dat ik mezelf binnenkort nog is terug zie.

    Maar inderdaad, ik vond het weliswaar geen slecht idee om Regicide/FFA te spelen. Maar had dan gewoon 16 consoles geregeld, nu was het dus 8 consoles en elke groep moest eerst naar een filmpje kijken van één van de producers die het één en ander vertelde over Halo 4. Was opzich wel grappig want het was wel specifiek gericht aan de Firstlook bezoekers, dus dat laat wel even betrokkenheid van 343 zien.

    Maarja, het neemt natuurlijk wel steeds tijd in haha! Maargoed, ik merkte wel echt dat veel mensen er inderdaad geen fuck van konden. 1e keer heb ik het filmpje gekeken en werden we daarna direct in de game gegooid (regicide/ffa op Haven), dus loadouts en controls aanpassen moest echt snel gebeuren. Die game heeft een vriend van me gewonnen, en verdiend. 2e keer heb ik mijn loadouts en controls gewoon tijdens het filmpje aangepast, het was dit keer regicide/ffa op Longbow.

    Deze echt dik gewonnen, regicide is wel een aparte gamemode eigenlijk. De nummer 2 zat alleen maar op mij te jagen, omdat de leider steeds meer punten waard word.

    Nu eindigde de game dus uiteindelijk:
    1 - ik, 19/2/6 (kills/assists/deaths) (275 punten)
    2 - random, 14/2/11 (250 punten)
    3 - vriend, 15/2/4 (175 punten)

    Maar puur omdat die #2 mij heeft zitten chasen en voor één kill zeker 50 punten kon incasseren, kwam hij op plaats nummer 2 te staan. Dat terwijl mijn vriend een veel betere score had.

    Om het even kort over de gameplay te hebben, de game speelt echt heerlijk weg. Het doet me denken aan de kleuren van H3, de details van Reach (op armor en wapens en dergelijke, het gaat zelfs verder dan Reach) en de snelheid zit tussen H2 en H3. Heb de LR, BR en DMR gebruikt, en ik moet zeggen de DMR en LR zijn erg goed! Overigens, de Boltshot is nu al mijn pistol of choice!

    Speelde namelijk met dexterity, waardoor ik sneller kon reloaden en weapon swappen. Daarnaast ook nog is Promethean vision en ik kon zo makkelijk switchen als ik moest reloaden in een fight of zelfs reloaden als het nodig was. Daarbij is mensen baiten door middel van Promethean vision en een boltshot zo heerlijk!

    Het was het voor mij in ieder geval zeker waard :)


    En ja, er liepen inderdaad aardig wat figuren voorbij die het principe van een douche of deodorant nog nooit hebben meegekregen.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Is de BR nou een 4-shot of een 5-shot? Meningen verschillen steeds hierover. Ook hoor ik verhalen dat de LR het beste wapen is maar het lastigst mee omgaan is.

    En hoe zijn de verhoudingen tussen rifles en assault rifle achtige wapens? Sommige mensen zeggen dat automatische wapens veel beter zijn geworden.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Das niet cool nee. Ik samen met drie anderen hadden het geluk dat we pers waren, dus wij kunnen ook gewoon via die ingang naar binnen dan. We gingen even bij Halo 4 kijken maar die rij was idioot en er werd ons verteld dat er geen speciale pers ingang was. Later op de dag kregen we te horen dat wij als pers gewoon konden aansluiten bij de VIP rij...maar zelfs dat duurde zo lang, en we zaten er al goed doorheen...dat we gewoon er niet meer aan begonnen zijn. Fuck it ook, over een kleine maand hebben we de game zelf al.

    Qua drukte binnen vond ik het juist gigantisch meevallen, veel loopruimte en niet dat ziek volle gebeuren zoals bij een GC in de normale bezoekershallen elk jaar.
     
  19. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    In de build waar wij op speelde was het zover ik weet nog een 5SK, maar als ik zo kijk naar de killtimes op andere wapens lijkt het me sterk dat ze het gaan aanpassen.

    [​IMG]

    De LR is inderdaad vrij lastig om mee om te gaan, op papier is het unzoomed de traagste qua killtimes. Echter zorgen de veel sterkere scope shots ervoor dat de LR mensen op lange afstand echt ziekelijk snel kan droppen.

    Daarbij kan ik ook bevestigen dat de DMR, mits je een goede accuracy hebt een erg sterke keus is.
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Carbine is dan de beste gun wanneer je soms een shot mist lijkt me.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina