vertel svp verder, ben er niet zo nog in thuis. heb usb op de xbox zitten heb ook een 8 GB usb stick. Heb een film op de stick gezet maar als ik deze in de usb van de xbox zet hoe kan ik deze dan op de HD overzetten?
zou je vraag gewoon in google typen.... krijg je 101x antwoord op je vraag. Maar op je hd van je xbox kun je geen films kopieren als ik het goed heb. Je kan er wel een exterene hardeschijf op aansluiten/usb stick etc.
heb ik dus al gedaan en krijg elke x streaming antwoorden en dit werkt gewoon maar wil ik dus niet. Maar als jij zegt dat je geen films kan kopieeren op de HD ben ik benieuwd? Nu nog HD van de xbox benutten????
alle spellen op een hd? foei dat mag niet he! Zou als ik jou was de regels even doorlezen, denk dat hier zo ook een slotje gaat komen veel plezier met je usb loader!
Je loopt te pronken met je usb loader... dus games koop je niet zelf... en dat is hier helaas niet toegestaan te vermelden.
Hey Looney, Ik heb je maar ff een PM gestuurd ipv nu een openbare reactie te geven, daar is dit forum niet voor. Maar wat is de oplossing om de interne HD te gebruiken?