1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zullen waarschijnlijk ondanks de gelekte LE pics denk wel meerdere discs worden ondanks dat er minder auto's inkomen, althans dat mag ik hopen anders zitten ze met de bottleneck van +/- 8 gb.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Morgen de demo, dan pas oordelen allemaal. :)
     
  3. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    hoelaat komt de demo?
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb de promo ontvangen dit weekend, maar kan nu pas spelen! Review komt er tijdig aan mensen. :)
     
  5. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben heel benieuwd.:9
     
  6. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie aanpasbare vering, sper dif etc dus lijkt erop dat je toch echt wel het onderstel te kunnen aanpassen en de rij eigenschappen voor driften enzo dus ook kunt aanpassen. Wordt nu toch wel nieuwschierig!
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja upgrades zijn allemaal aanwezig. Alleen het tunen van te camber, of de vering op de mm afstellen kan niet meer.
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb er wel zin in!! Tunen zou wel leuk zijn, want kan daar uren zoet mee zijn. Heeft er ook altijd voor gezorgd dat ik veel miljoenen binnen haalde.

    Staat de demo er al op of is het pas weer na middernacht?
     
  10. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    demo schijnt online te staan.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
  12. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ben bezig met downloaden.
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ook maar in de wachtrij gezet, staan al een stuk of 4 demo's te wachten. Weken niet op de 360 gespeeld. Ben wel benieuwd. Ergens verwacht ik er niet al te veel van, maar wie weet.
     
  14. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ok, ben wel benieuwd naar jullie bevindingen.
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    WTF!!! de muziekstations zijn nederlands(de stemmen dan) net als de GPS.. afschuwelijk...
     
  16. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Dacht ff dat google maps op m'n telefoon per ongeluk was aangegaan maar dat was het spel, hehe. Doe maar gewoon engels mensen!
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Die stem kun je uitzetten in opties(gelukkig). verder vind ik het spel wel lekker rijden, met alles uit qua assists en handling op simulatie speelt het echt een heel klein tikke meer arcade dan FM4. natuurlijk had ik het liever realistischer gezien, maar het speelt eigenlijk het zelfde als FM4.
     
  18. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind hem gaaaaaaf! Prcies zoals ik verwacht dat hij was. Realistisch maar een klein beetje arcade er tussendoor. Botsingen zijn natuurlijk erg arcade, maar de handeling het geluid en de looks _O_. Net ff stuk vrij gereden flits palen traject controlle van alles om te concureren met je buddy's. Net een stuk dirtroad gereden, heel erg gaaf. Grafisch ook goed, de race tegen het vliegtuig gedaan, vond ik gewoon echt spannend.

    Heb de controls precies zo staan als bij Forza4 (met het handmatigkoppelen op de plek van de handrem) en dat rijdt gewwon als van ouds. Direct over geschakeld naar FM4 en merkte qua rijstijl weinig verschil met standaard auto (EVO). Ik denk dat dit SPOT ON is en dat het een hele gave game wordt om de donkere dagen mee door te brengen!

    Maar mijn mening natuurlijk!
     
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik kom steeds terug op de conclusie dat FH alles is wat TDU2 had moeten zijn.
    - Goede handling
    - Goede sfeer
    - Mooie wegen
    - Mooie Graphics

    ik blijf de stemmen wel irritant vinden, maar dat zal wel engels worden als je je landsinstelling veranderd.

    blij dat ik hem toch ge pre-orderd heb..

    wat ook best leuk is, is de manier hoe je korting kunt krijgen in de upgradeshop.
    er staan billboards langs de weg, deze moet je kapot rijden en zo krijg je korting. er zijn er 100, dus voor elke krijg je 1% extra korting..

    je raad het al, voordat je 100% korting hebt, ben je wel even zoet. ipv. 4 races winnen in FM4 :p
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2012
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ook net in de Evo X in de Nacht over een bergweggetje gereden, offroad.. echt een heerlijk rallygevoel krijg je dan. er is voldoende licht om te rijden/racen.. echt leuk spel wordt dit..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina