Datel Action Replay

Discussie in 'Algemeen' gestart door jayroon, 26 jun 2003.

1. jayroon

jayroon A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Cheating op LIVE? Datel Action Replay

Ik lees net over een nieuw Datel product, Action Replay, waar je na instalatie unlimited health, bullets etc hebt. Heeft iemand hier ervaring mee?

http://console.lik-sang.com/info.php?category=87&products_id=1934&

Ik ga toch niet hopen dat er op LIVE gecheat gaat worden want dan is de gein er gauw af. Zo jammer.........

Graag jullie reacties.

Laatst bewerkt: 26 jun 2003
  2. jayroon

jayroon A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Of was dit al langer bekend??

3. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat je dan toch een modchip moet hebben al wil je die soort dingen draaien heh. En volgens mij mag je hier op dit forum niet over modchips praten.

Maar over xbox-live cheating zit het wel goed want met Mod chip kun je niet online :D

als dit ook zonder Mod-Chip werkt zou dit wel echt iets slechts zijn.

4. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Nee hoor is geen modchip voor nodig maar is net zoiets als vroeger de GameGenie voor de NES
    Voor de watjes onder ons :)

5. jayroon

jayroon A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Is echt voor de watjes inderdaad, maar goed, die gasten lopen toch het voor de rest een beetje te verkloten.

werkt absoluut zonder mod chip en op bijna alle games........en de vraag is dus eigenlijk:

cheating op LIVE, ja is leuk, nee is voor watjes, wat denk jij?

6. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, ik geef eerlijk toe dat het best wel eens leuk kan zijn om zo eenvoudig een game helemaal te domineren...maar het probleem is dat t voor de rest niet leuk is (en het is natuurlijk voor watjes of mensen die't gewoon niet kunnen :D) Gelukkig heb ik 't niet nodig :+

7. jayroon

jayroon A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    The Mighty Saaur!

Hehe, ik denk dat je het best snel zult merken als er cheats op LIVE worden gebruikt.

8. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger werkte de Action Replay zoals jij dat beschrijft in je eerste post.
    Maar de AR voor de Xbox is tig maal uitgesteld..en nu die eindelijk uit is, blijkt dat (alleen) de Xbox versie alleen voor savegames is.
    D'r staat inderdaad altijd op de doos UNLIMITED HEALTH, etc.
    Op de Xbox verpakking staat MORE HEALTH, etc :D
    Ik denk dat MS, Datel op hun regeltjes heeft gedrukt.. AR cheats zijn namelijk memory hacks..en hacking op de Xbox mag nie van MS :D

Als je ook op hun site kijkt zie je dat je daar alleen maar "completed" savegames kan downloaden...en aangezien ik liever een spel zelf uitspeel vondt ik het nogal onzinnig om dat ding aan te schaffen.

Op de Megadriven en PSX kon je met de AR zelf cheats zoeken en zo kwam je al heel snel op grappige gekke hacks..en daarbij doel ik niet op oneindig health of ammo, maar meer op shit zoals Streets of Rage 3 spelen met een baddie..(die je dus eigenlijk niet kan kiezen)
    Op de Xbox zou je dan bv Splintercell kunnen spelen met Lambert :D
    Maar ja.. het is dus gewoon een savegame organizer (je kan al je saves van de xbox via een link kabel naar je pc rossen..en je hebt hier helemaal geen modchips voor nodig)

Laatst bewerkt: 27 jun 2003
  9. jayroon

jayroon A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx for the info........ben wel blij dat er nog geen hacks en cheats zijn namelijk. Anders is binnen no time de gein eraf.

Denk aan Halo, binnen 2 uur zou je hem hebben uitgespeeld. Is niet lachen...... :mad:

10. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Kon je met Street of Rage 3, ook met een baddie spelen? Heb ik nooit geweten. Heb deel 2 & 3 helemaal grijs gespeeld, echt twee super spellen.

11. Poud@

Poud@ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey , het lijkt me dat jullie hier wat meer info hebben over de AR.
    Maar als ik het dus goed begrijp.. dan is het gewoon een soort savegame manager , en je kunt dus niet cheaten ?? (jaja ik weet dat cheaten laf is... maar af en toe is het bij sommige spellen leuk en makkelijk om te doen)

12. gerjan

gerjan Guest

Klopt je kan er enkel savegames mee transferren (kheb hem ook),
    er zijn wel een paar apparte savegames maar meestal voor ntsc werkt dus niet op pal,

tis gewoon een savegame manager van 8 mb, mega x key is 32 mb en goedkoper. Je kan er wel meer mee doen maar dat zal ik hier maar niet vertellen (****exploits ****))

mzzl

gerjan

Laatst bewerkt door een moderator: 17 sep 2003

Deel Deze Pagina