xbox live heel erg duur.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door boessie3, 8 jun 2003.

  1. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ja precies maar nog effe de puntjes op de i! :D
     
  2. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Sja, als je alles 'nieuw' moet aanschaffen dan is ut inderdaad duur... Maar ja, wat is er tegenwoordig goedkoop ??

    Tis maar net wat je wil. Mijn netwerk lag er al, dat scheelt. En die abbo kosten, swah... Dat hebbik er graag voor over.

    Maar inderdaad het is niet goedkoop. Van een andere kant, een ervaring zoals XBL is een unieke en als je van gamen met je buddies houd, aanschaffen die hap!!
     
  3. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    als het per jaar 60 euro word (5 p/maand voor degene zonder teveel rekenvermogen......toch??:p) vin ik het wel betaalbaar....maar ik hoorde dat je in amerika voor halo ook nog 6 dollar per maand moet betalen, bovenop je xbl kosten.....en dan word het wel duur (terwijl halo nou juist een van DE xbox live games zou moeten worden) Als je van dat soort grapjes krijgt, word het kut.
    maar aan de andere kant : Xbox live is simpel, loopt makkelijk, je zit snel in een spel etc etc. Geen gezeik zoals ik dat op de pc ken met niet in een spel kunnen komen, kutservers etc....
    Je kan er in ieder geval meer mee dan met online pc games :)
    nou alleen nog ff een paar goeie live games (ik heb unreal championship al in de aanslag liggen)

    mzzl

    martin
     
  4. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Mwah, 60 euro zal denk ik nooit gebeuren aangezien het nu ook al 60 euro kost maar dan met headset en demo's.

    Ik schat iets tussen de 35 à 40 euro per jaar.
    Enne, dat je voor Halo 2 moet gaan betalen lijkt me ook heel erg sterk.
    Dat zal waarschijnlijk alleen gaan gebeuren bij RPG's.
     
  5. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    maar je hoeft toch niet persé een router...
     
  6. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat als je even een pc in huis hebt dat er toch wel iemand is die dan wil i-netten?
    Maar je hoeft het idd niet perzee te hebben.
    Hier ligt al een netwerk en een router...wel handig is dat, heof ik allemaal niet meer aan te schaffen.
    Over klein tijdje ga ik ook Live! :)
    c u @ mechassault & ghost recon :D
     
  7. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er niet persé een game bijrekenen. Je krijgt immers een super uitgebreide demo van MotoGP bij de starterskit. Als je er dan nog een game bijtelt, en je komt aan €150, moet je niet janken dat het veel is voor Xbox Live, want je hebt er dan een game bijgekocht :p

    Xbox Live startkit €48
    Netwerkkaart voor pc: €14
    Crossed kabel PC-Xbox: €10

    Dan kom ik dus op €74 voor Live te kunnen spelen. Niet veel en zeker de moeite vind ik.
     
  8. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    euh....hoe kom jij op 48 euro voor xbl starter kit ??
    en over een hoe lange kabel praat je als het 10 euro kost ??


    mzzl

    martin
     
  9. dijk182

    dijk182 noewbie

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet de discussie een beetje objectief blijven:
    starterkit: bevat communicator, jaar lidmaatschap en leuke gp demo
    netwerkkaart: alleen als je je verbinding wilt sharen, anders is het een kwestie van pc uitpluggen:D
    netwerkkabel: tja, dat ligt toch echt aan de grote van het huis
    creditcard: is vervelend maar blijkbaar een noodzakelijk kwaad.

    Ik vind de starterkit z'n geld zeker waard, ik twijfel nog over de prijs van het Live lidmaatschap na het eerste jaar. Zal het wel doen maar vind totnogtoe dat M$ niet veel doet voor dat geld dat ze willen hebben.
     
  10. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar een CC is natuurlijk de enige manier om dit goed te runnen. Ze kunnen moeilijk acceptgiro's de wereld rond gaan sturen, toch? Dat is de grote kracht van de CC; je kan altijd overal dingen kopen, alleen al met je nummer...
     
  11. gamer-jup

    gamer-jup XBXgamer

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet er allemaal niet zoveel van maar alsje minderjarig bent is xboxlive duur en als je volwassen bent of je doet vakantiejobs or something dat het niet zo duur is, de prijs blijft hetzelfde maar je beschikt als volwassene over veel meer kapitaal, ik zelf ben maar 14 en ik vind het persoonlijk een dure zaak maar zeker zen geld waard denk ik
     
  12. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je het wist maar nog steeds staat er in de EULA enzo dat internet eigenlijk niet voor minderjarigen is en er een ouder mee moet instemmen. Dus ze richten zich natuurlijk op de ouders die het geld hebben.

    En ja het is duur, maar Microsoft wil er ook aan verdienen. Ze moeten al super servers onderhouden en dat kost heel wat geld. Het starterskit is eigenlijk 60 euro voor het abbo en dan krijg je gratis de voice communicator en de demos erbij. In November zal de starterskit in iig Amerika verdwijnen en moet je extra betalen voor de communicator. (los kost dat ding 29,95 geloof ik) Dus het word uiteindelijk alleen maar duurder.
     
  13. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed ik ga Xbox live nemen denk ik.
    Ik ken iemand die een cc hebt voor me[familie].
    En ik hoef alleen maar een lange crossover kabel te hebben.
    Oh en de starterskit natuurlijk.
    Bijna het belangrijkste vergeten.[lol]
     
  14. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    k ga ook online
    gister een switch bijgekomen (router poorten zaten al vol :cool:)
    en CC komt eind dit jaar
    dus nog ff wachten dan kan ik ook
     
  15. enzopablo

    enzopablo I-love-Live

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel duur is Live niet als je alleen al naar de service kijkt die nem bied. En 60€ voor een jaar is toch helemaal niet duur het is de zelfde prijs als een nieuwe game (die zijn vaak rond de 70€ dus) Router lag al, netwerkkabel ook en de cc hadden we m,n ouders lijstje zo compleet en kon ik on-line dat maarliefst in 5 min ofso gefixt was. Hoezo gebruiktsvriendelijk? hahaIk heb alleen een xbox gekocht voor Live met een aantal Live games voor de ultieme online ervaring, het is elke cent waard.
     
  16. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Word lid van xbm en neem live met Mech.8)
     
  17. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    het valt toch allemaal wel mee, eenmalige kosten voor veel plezier
     
  18. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Dudes.. avondje uit met een leuke meid kost ook wat... en hoeveel avonden lol heb je wel niet van live??? En daar hoef je niet de halve nacht mee te knuffelen hahahaha 8)
     
  19. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zegt die gozer in mijn gameshop ook asl ik weer een keer voor de derde keer in een week sta af te rekenen.

    Maar eh, Xbox Live kan duur worden voor jongeren zonder vaste baan, als ze het ook nog eens zelf moeten betalen.

    Vergeet ook niet de extra kosten voor een breedband abonnement. Ik moest mijn ADSL abonnement upgraden. Dat had ik zonder live niet gedaan. Da's toch ook 15 Euro per maand extra. Die mag je er dan bij optellen.

    Maar het is het in mijn ogen absoluut waard. Ik had al een tijdje weer eens zo'n game dip. Zo'n "Je speelt spellen nog wel maar waarom" periode. Toen kwam Live en dat is in 1 woord fantastisch. Het geld dat ik voor Live hab uitgegeven, had ik er zo weer uit omdat ik vrij veel games kocht omdat ik er snel op uitgekeken raak. Maar sinds Live heb ik maar 4 titeltjes binnen gehaald tot nu toe. DAt had makkelijk het dubbele kunnen zijn in vroeger tijden. Door de competitie en het samenspelen met anderen op elk moment van de dag verlengt de levensduur van een spel aanzienlijk.
     
  20. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te twijfelen, omdat ik wil zo'n Live actie doen; Live en brute force voor 80 euro ofzo. Maar kweenie of BF zo goed is....
     

Deel Deze Pagina