1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Zie mijn reactie :)
     
  2. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij de MLO kies ik altijd voor de opties om tegen iemand te spelen van gelijkwaardig niveau/teamsterkte (beide nog vrij laag,ben nog niet zo lang bezig). Toch kom ik regelmatig te spelen tegen lui waarbij het niveau en metname de teamsterkte uitermate hoog is (soms bekant 1000). Er is natuurlijk geen hol aan om met een paar flauwe verdedigers tegenover Messi,Ronaldo en Ibra te staan. Meer mensen hier last van?
    Speel 'm op de ps3.

    En ik las iets verder terug iets over de DC-cheat.. Worden daar die lui mee bedoelt die de verbinding saboteren zodra ze achterstaan? Ook zo ziekelijk irritant..
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Heb ik zo nu en dan. En dat zijn inderdaad cheaters.



    http://winningelevenblog.com/blog/pes2013-the-wenb-review/

    WENB review!
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2012
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Wel grappig om te lezen dat het in FIFA topic precies hetzelfde is :p
    Demo ff gedownload en dat gaat hem toch niet worden, plus in FIFA Manager Mode zitten ook hilarische bugs :lol:

    Hopelijk snel Daymos V3, kan niet wachten om meer een toffe ML te starten. Nu met QPR vermaak ik me prima!
     
  5. ParDennoes

    ParDennoes Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor je reactie! Ga hem nu maar even bestellen, ben benieuwd na jarenlang Fifa.. terwijl ik altijd PES speelde voor de gameplay. Trouwens, morgen komt er toch een officiële Konami update? Kun je dan ook gewoon V2 erbij installeren? Ben een beetje onwetend hierin haha, is nieuw voor me :F:
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nee dan moet je v3 hebben die later deze week uit komt als het goed is.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Na de update komen ze waarschijnlijk snel met een V2.1 ofzo, aangezien ze ontdekt hebben wat de crashes veroorzaakt (boots die in een datapack van PES2012 zaten). Dus dat wordt wel deze week gefixt hopelijk.

    Versie 3 staat ergens gepland in de komende 2 weken, niemand weet precies hoe en wat. Ik ga daar iig wel op wachten, Bundesliga is wel tof om mee te laten draaien in de ML.
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Trouwens, als je een nieuwe Daymos over een oude heenzet, moet je dan al die paar honderd oude bestanden deleten of heten ze hetzelfde en kan je ze overschrijven?
     
  9. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij moet je die gewoon overschrijven. Maar als de tijd daar is zal hij ook nog wel een uitleg geven over hoe en wat precies. Maar volgens mij moet je dus gewoon over die oude OF heen schrijven.

    Ook gameplay changes dus?
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2012
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja volgens WENB zaten er kleine tweaks in. Ik verwacht dus geen spannende dingen eigenlijk...

    En voor OF's, gewoon overschrijven. Weet iemand of je wel je GP punten behoudt? Ik dacht dat ik ze de vorige keer kwijt was, of krijg je voor online games (MLO) helemaal geen GP points??
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, de community-mode komt erbij, waarmee je ook 4 tegen 4 kunt spelen.
    Er zijn wel meer dingen bij, maar die zijn niet zo belangrijk, daarom ben ik ze weer vergeten :)
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Data Pack 2 comes out on Thursday October 11th, and will include the following:

    * Online Community mode will be added to implement the following features:

    1. Widget enables users to play other modes while waiting for opponents. 2. Maxiumum of 8 community members can join an online match.3. Maximum of 4 community members can form a team to play against another community team.

    * myPES [for PES 2013] will be made available.

    * Special Match added to earn bonus points on your win in Master League Online.

    * Users will be able to give up at half-time in Quick Match.

    * Tweaks will be made in various modes for a better gaming experience.


    Data Pack 2 will also fix the problem where users on Xbox 360 were sometimes being forced back to the main menu when trying to log-in online.
     
  13. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar dit is allemaal DP2. En in die tweet van Murphy zegt hij ''first patch and datapack 2...''.

    Maar waarschijnlijk hebben jullie gelijk en zullen die gameplay changes wel zijn geïntegreerdin de datapack.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Meestal krijg je met dit soort dingen eerst een download via Microsoft zodra je je Xbox aan zet en PES start. Daar zitten dan die gameplay-wijzigingen in. Verder kan je dan ingame de rest ( DP2 ) downloaden.
     
  15. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, inderdaad. Misschien is het ook meer mijn hoop dat ze kleine dingen in de gameplay hebben opgeknapt. Zoals kopballen.
     
  16. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het heel erg jammer maar ik ga deze game na vele frustratie volle matches niet meer online spelen. Misschien nog wel offline tegen de CPU met Champions League of tussendoor een paar potjes, maar online kan dit spel mij niet meer bekoren. Er zijn simpelweg gewoon te veel frustraties waardoor ik het niet meer leuk vind om te spelen.

    - Constant alleen maar tegen dezelfde teams spelen. En ja, dan bedoel ik Barca en Real. Ik heb geen zin om alleen maar in lobby's te zoeken naar een bepaald type speler dat met mindere teams wilt spelen. Ik wil gewoon snel een game opstarten en hup spelen. Als je dan echt CONSTANT alleen maar Barca en Real tegen komt, is de lol er voor mij snel van af. Ik wil met andere teams spelen. Het is niet dat ik steeds verlies als ik tegen dat soort teams speel, maar constant tegen het zelfde team spelen is ook niet leuk

    - Wanneer ik mijn speler diep stuur ik er is maar licht contact, dan wordt ik onmiddellijk gestopt door mijn tegenstander. Dan zie je gewoon duidelijk dat hij net nog niet mijn broek naar beneden trekt waardoor mijn snelheid gelijk weg is en vervolgens wordt er doodleuk niet gefloten door de scheidsrechter.

    - Met een steekbal houdt mijn speler in totdat de bal bij hem is, hij gaat er niet naar toe. Hierdoor is de snelheid gelijk uit mijn aanval.

    - Bijna elke tegenstander (die ik tegenkom) schopt je neer als je een één-tweetje wilt doen (de speler die de eerste pass geeft en doorloopt wordt neergetrapt). Vaak krijgen ze hier dan nog geen eens een gele kaart voor.

    - Spelers waarvan je mag verwachten dat die een geplaatst schot met links op doel zouden kunnen schieten, schieten in een één op één eigenlijk altijd met hun rechterbeen. Frappante is dan dat wanneer je een voorzet vanaf rechts geeft en de bal komt perfect voor een volley met rechts, mijn speler dan natuurlijk met links schiet en de bal huizenhoog over knalt. Als ik mijn speler in een één op één met de keeper zo positioneer dat hij het makkelijkst met links kan schieten en ik druk op schieten + een geplaatst schot, GAAT HIJ PLAATSEN MET RECHTS! Terwijl hij dan natuurlijk recht op de keeper af schiet.

    -Juist op het moment dat ik mijn vleugelspeler wil inspelen gaat hij z'n fucking vooractie maken. Gevolg: recht in de voeten van de tegenstander en gelijk een counter tegen.

    - Mijn verdedigers stappen miraculeus altijd ineens uit het niets weg. Gevolg: lekker een vrije doortocht naar de keeper voor mijn tegenstander.

    - Voorzetten die je geeft komen bijna nooit aan en als ze wel aankomen, dan krijg je een slap kopballetje. Zelf een kopbal vanaf 7 meter kan niet eens op doel gekopt worden.

    - En als laatste en misschien nog wel de grootste ergernis, spelers lijken bij mij altijd nét niet te doen wat ik wil. Als ik duidelijk richt dat ik een steekpass naar het centrum wil geven, geeft mijn speler een steekpass naar de flank. Ze reageren net een fractie te laat op mijn acties (dit heeft niks te maken met mijn internetverbinding want die is goed en ik speel met een kabel), waardoor mijn acties en aanvallen die ik in mijn hoofd heb natuurlijk niet zullen werken. Het lijkt wel alsof je kan drukken op de knoppen wat je wilt, maar ze daar schijt aan hebben en doen wat ze zelf willen. Heb het gevoel alsof er één of andere afstand tussen mij, de controller en de speler zit.

    - Oh ja, het lijkt wel alsof sommige spelers hun schoenendozen nog aan hebben. Bal springt constant twintig meter van hun voeten af. Dit gebeurd zelfs bij een bal die zacht wordt ingespeeld en ik geen beweging maak naar de zijkant of naar voren.

    Ik vind het écht heel erg jammer dat de game op deze manier zo voor mij wordt verpest en dat ik hierom niet meer online speel. Op de bank tegen vrienden is deze game echt geniaal.
     
  17. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    nieuwe transfers bijgewerkt of komt dat (ooit) separaat?
     
  18. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    wat me opviel, mischien zit ik er naast maar is er geen cut scene voor een wissel?
    ik wisselde een paar spelers en ze stonden er ook zo maar in?
     
  19. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Jawel er zijn wel cutscenes hoor.
    Maar niet bij iedere wissel, geloof ik.
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat komt omdat veel kinderen koste wat het kost willen winnen en huilie huilie gaan doen als ze in ranking dalen. Of te wel, RANKING MATCHESzuigen en dat is al sinds het begin zo. Ik ben er ooit mee gestopt op de Xbox toen ik een gozer van de mat tikte met FIFA09 destijds nog (Engels gastje aan accent te horen van nog geen 11 jaar) die me echt voor alles en nog wat uitmaakte. Dat ik cheatte, valsspeelde, etc. Won met een echte FIFA uitslag, 7-0 ofzo. Toen hij ook nog nare berichten naar mij stuurde, was de lol er voor mij af en weigerde ik ook te betalen voor Xbox Live. Ik heb een PS3 gekocht op het moment dat mijn Xbox de geest gaf. Kan ik gratis online wanneer ik dat wil met een vriend.

    Als ik nu op de PS3 leuke wedstrijden speel tegen gelijke tegenstanders, dan voeg ik ze toe aan mijn friendlist en zal ik hen zo nu en dan uitnodigen voor een wedstrijdje. Microsoft moet het mogelijk maken om met Silver tegen vrienden te spelen, gewoon friendly, niet ranked. Online spelen is sinds het ranked gedeelte geen flikker meer aan met die kinderen die trots zeggen dat ze 58e van de wereld zijn, maar mensen wel de huid volschelden als ze een paar plaatsen dalen of worden vernederd met een fikse nederlaag.

    Als Microsoft Silver abonnees de mogelijkheid geeft om gratis online te gamen met beperkte opties (geen matchmaking en ranked) en desnoods met een korte reclameboodschap, overweeg ik weer een Xbox aan te schaffen.

    Scheidsrechters zijn zwaar matig, true.

    Zodra je dat merkt, direct op (bij mij RB) drukken. Standaard is dit geloof ik LT. Dan gaat je speler uit zijn zogenaamde "rails".

    Hoe doe je 1-2-tje :p Gebruik dat nooit eigenlijk. Wel irritant als de scheids voordeel afwacht.

    Merk ik weinig van eigenlijk. Met welke speler heb je dit bijvoorbeeld. Ga ik eens proberen.

    Timing. Ik heb dit ook regelmatig. Heb mezelf echter voorgenomen alleen te passen als de ontvangende speler zijn handje opsteekt.

    Had ik in het begin ook, zwaar irritant. Tegenwoordig loop ik mee op het moment dat ik een speler diep zie gaan. Heb er nu echt veel minder last van, het is alleen wel jammer dat de AI zelf niet ingrijpt. Dit zul je dus echt zelf moeten doen.

    Koppen is idd fokking moeilijk. Heb pas één kopbal gescoord bij een corner.

    Waar staat je passing assistance op? Ik speel op 1 streepje en heb er dan zo goed als geen last van. Heb soms juist dat ik vergeet de knop iets langer ingedrukt te houden, zodat ik een pisballetje geef.

    Totaal geen last van. Alleen als ik de bal direct met een sprint mee wil nemen, maar dat is ook niet voor elke speler weggelegd. Ik doe dat bijvoorbeeld ook als ik met Ajax speel en we hebben vorige week kunnen zien dat REAL Madrid dat idd wel kan en Ajax niet.... :mad:

    Zoals ik al zei speel ik dit spel online voornamelijk tegen mensen die ik "ken". Daarmee bedoel ik dat ik ze in een friendlist heb staan en er dus niet ranked gespeeld hoeft te worden. Het is jammer dat je geen PS3 hebt, anders had ik graag wat potjes met je gespeeld.
     

Deel Deze Pagina