1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shadow_Assassin

    Shadow_Assassin Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel herkenbaar |:-
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bij mij zit het wel tussen de oren. Als in twee keer achter elkaar verlies, stop ik altijd even om later rustig terug te komen. Dan ga ik gewoon m'n eerste potje weer rustig en georganiseerd spelen.

    Handicap is bullshit. Niet geloven, want als je dat wel doet zal het alleen maar slechter gaan :+.
     
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik blijf het wel apart vinden verliezen oke maar geen bal raken is niet leuk spelen wat is handicap precies dan? en daar kun je niks tegen doen?
    Ga weer mn team verkopen en maar braziliaans maken Neymar en Robinho kunnen zkr niet samen?
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik blijf het wel apart vinden verliezen oke maar geen bal raken is niet leuk spelen wat is handicap precies dan? en daar kun je niks tegen doen?
    Ga weer mn team verkopen en maar braziliaans maken Neymar en Robinho kunnen zkr niet samen?
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Neymar en Robinho kunnen samen met 3-4-3 en 3-4-2-1. Als LW en LM.

    Handicap wordt gebruikt door FUT-spelers en betekent eigenlijk in het kort dat 'slechtere' teams beter spelen dan betere teams. Dus teams met lage chemistry en lage overall rating spelen fijner en beter dan teams met 100% chemistry en 85+ overall rating.
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Hm oke nou bedankt zal morgen maar mn team gaan vormen en kijken hoe het gaat
     
  7. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Hij is verdedigend wel sterk, maar ik vind wel dat hij vaak gaten laat vallen in de verdediging omdat hij high attacking workrate heeft.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad. Voor dat geld kan je ook Dedé, Felipe Santana en Naldo hale. Alledrie minimaal net zo goed, IMO.
     
  9. Dylantijs6

    Dylantijs6 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg net een Columbus Crew logo in een bronze pakje, is hij nog steeds net zoveel waard?
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kijk op de markt.
     
  11. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    of niet opletten.
    de eerste wedstrijd kon ik makkelijk winnnen maar de volgende amper bleek dus dat hij een niveau hoger stond.

    maar met dat 2de team maken jullie dan echt een 2de basis team of
    in 1 team medere spelers en dan elke keer je basis spelers vervangen?
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#b0OL4zcpkug:360

    Ik zoek nog wat mensen met wie ik af en toe een potje kan sparren, dus voeg me graag eens toe. Gamertag: Ypuh. Ik zou graag ook de friendly achievements eens een keer willen unlocken en mijn leaderboard wat interessanter maken :)!

    Wat betreft je 2e squad, worden spelers ook weer fitter als je met je 2e squad speelt zonder je 1e team op de bank te hebben?

    En heeft iemand een tip voor een leuke competitie/nationaliteit voor een brons team om de computer af te slachten? De Engelse competitie is leuk, maar die spelers zijn vrij prijzig.
     
  13. Dylantijs6

    Dylantijs6 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij maar toe. ;)
    GT: YNWADylan
     
  14. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    nog aanbevelingen voor een nieuwe formatie in fifa 13?

    41212 loopt niet zo lekker als fifa12. 4231 ook gehad, maar vond ik ook niet alles.

    Zat zelf te denken aan 433 met ibra in de punt? Was alleen aan het twijfelen om hem nu te kopen of te wachten tot hij een IF krijgt en zijn normale kaart minder kost?
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2012
  15. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil de workrates van mijn spelers aanpassen. Kan dit alleen In Game?
     
  16. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand anders last van problemen met zoeken op de xbox? Pagina's laden duurt ontzettend lang en hij valt constant uit.
     
  17. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wat zal ik doen? Neymar kopen van rond de 140000 of Maicon van City en Falcao ?

    Neymar zal op LM spelen maar ik heb daar al Nene en Robinho staan. Beide zijn goed dus is het eigenijk zonde om hem erbij te halen. Voor staan Wellitin en Pato. Ook zijn deze twee erg goed en snel. Falcoa zal Welliton vervangen en Maicon kan makkelijk in de verdediging. Denk toch Falcoa en Maicon maar Neymar is die playmaker :9
     
  19. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Falcao valt een beetje tegen in fifa voor de stats die die heeft, kan je beter je geld besparen en welliton houden.

    Weet iemand een goede hybrid voor een 433 opstelling met Ibra en Lavezzi voorin? Ligue 1 CM's zijn een btje bout:emo:
     
  20. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina