1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik hem lekkerder vind sturen dan Forza 4.
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vind het een spel van drie keer niks. De omgevingen zijn zo dood als het maar kan en free roamen vind ik nu al saai worden naar een kwartier spelen. Nope it's not my cup of tea :eek:

    Sta wel 169 van de wereld op zo'n snelheidstraject :+
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Enige wat ik ook vind is. Dit is eigenlijk al 20x gedaan. Free roam, naar events rijden, wagens winnen etc. Nu alleen met Forza. Het is niet echt een toevoeging.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    heb je mijn score nog niet gezien :+ .. veel slechter dan Dulle NL
     
  5. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Maarja, racen via tracks wordt ook zowat in elke racegame gedaan, dus ik vind dat een beetje een raar argument.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat ook. Maar zie de reden niet waarom ze nu per se dit moeten doen. Zo doen niks anders verder wat ik zo kan zien. Had het gevoel dat ik NFS aan het spelen was met een vleugje Dirt. Heb het gevoel dat ze even willen chashen voordat ze beginnen aan 5 voor de volgende generatie.
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb de demo nog niet gespeeld, maar wat ik ervan heb begrepen is dat ze onderscheidend willen zijn dat dit de eerste 'sim' freeroaming racer is, want die was er nog niet. Arcade freeroaming racers zijn er zat idd TDU, NFS, Burnout Paradise etc...

    Maar ik weet niet of ze dat gelukt is ga vanavond de demo spelen.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mwah ik vind dat wel meevallen. Heb wat geraced en ja moeilijk is het niet. Ook ramde ik een paar gasten in de zijkant om erlangs te kunnen en er gebeurd ook niet veel met ze.
    Vind het minder "realistich" rijden dan bijvoorbeeld Forza 4.
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Tot nu toe zijn verreweg de meesten allemaal laaiend enthousiast. Kortom ben echt benieuwd!!

    Wel jammer dat die borden gemarkeerd zijn! Was leuker geweest om ze gewoon tegen te komen. Nu is het een kwestie van een heeeel lang rondje rijden.
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Had het nog eens geprobeerd. Nu 2:32.xxx nog iets. Nu kan de demo er weer van af. Bagger :+
     
  11. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor het speuren zijn de barn finds, die moet je wel echt tegen komen. Heb in de demo al wel een plek gevonden waar in de volledige game waarschijnlijk een oudje verstopt zit.
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    wat is de kinect functie in de demo?
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Volgens mij een objectieve mening. Veel willen dit niet zien, omdat het spel nou eenmaal de naam Forza draagt, maar het net zo goed nfs kunnen heten. Persoonlijk heb ik niets tegen nfs en een vleugje Dirt is ook niet verkeerd ;) Maar meer dan dat doet het gewoon niet...
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Helemaal NIET gek deze demo. Ik ben geen grote fan van Forza, maar dit heeft een beetje een arcade feel terwijl het toch als Forza aanvoelt. Lijkt erop dat MS toch weer een winnaar in hun handen hebben met deze.
     
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Same here. Ik was ook nooit zo'n fan van Forza. Hoewel de manier van racen mij altijd aanstond, had ik altijd het idee dat die banen na een tijdje vreselijk beginnen te vervelen. Forza gecombineerd met freeroaming is dan natuurlijk perfect voor mij. :)
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Precies man. De tracks begonnen echt te vervelen, ondanks het feit dat er een paar schitterende tracks waren met natuur. Ik zie mijzelf deze nog wel een keer oppakken wanneer het rustiger is.
     
  17. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    hoe heet dat liedje in het hoofdmenu waar je op (B) stoppen kunt drukken of DRUK OP START


    Fucking Chill!
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2012
  18. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker een spel om naar uit te kijken, de handling vind ik wel meevallen an sich omdat ik het wat moeilijker verwacht had. Wat me ook opviel is dat zowat alles in het Nederlands vertaald is zelfs de voice-overs en DJ(fresh)8)
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2012
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Not if you have UK als Locale op 360 :D
     
  20. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    tenenkrommend. jezus wat erg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina