1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    De meningen zijn dus erg verdeeld.
    Ik moest wel wennen aan het off road rijden en het omver rijden van het straatmeubilair.
    Wel lekker dat er geen driehoekje achter je tijd wordt gezet bij "slordig" rijden:+
    Ook vreemd is dat je na een frontale aanrijding gewoon door kan rijden.
    Ik zet wel de soundtrack uit. Ik trek die muziek niet.
    Wat is die Nederlandse vrouwenstem irritant.
    Ik zet morgen mijn console op een andere Engelstalige lokatie, dan wordt er in de game Engels gesproken.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2012
  3. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox heeft toch altijd op 30 of 29 fps gedraaid.
     
  4. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Is er ook ander verkeer? En zo ja, waar bestaat dat uit?
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb alleen wat kleine auto's gezien. Maar het is niet echt druk ofzo. :)
     
  6. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Forza 4 is 60fps
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409


    2004 Audi A4 Avant

    2005 Chevrolet Express 2500 Cargo

    2004 Chrysler PT Cruiser

    1999 Dodge Durango

    2010 Ford Explorer

    2008 Ford F-350 Super Duty

    2009 Ford Fiesta Zetec S

    2005 Ford Focus ZX4 Sedan

    2010 Ford Taurus SHO

    2001 GMC Yukon XL

    2011 Nissan Leaf

    2007 Toyota Camry

    1995 Toyota Corolla DX

    2011 Toyota Prius

    2004 Toyota RAV4 Sport

    2004 Volkswagen Beetle

    2012 Volvo XC70
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net weer een paar uur gereden.

    Heb wat info voor jullie:

    Als je van zuidwesten een route plant naar noordoosten is deze ongeveer 22km. Daar doe je tussen de 5 en 10 minuten over. Reed zelf in een B-auto op dat moment.

    Qua tunen en painten lijkt het spel heel veel op Forza 4, dus dat is fijn voor de fanaten.

    Ik blijf er bij dat de handling met alle assistst uit echt vrij makkelijk blijft. Net m'n een over-the-top gepimpte Ford Focus gereden en zelfs die reed aardig weg, terwijl de auto met bijna constant piepende banden rijdt bij acceleratie. :p Ook nog achter het stuur van één of andere gek racedingetje gezeten voor een PR-event. Die gleed wel vlug weg bij de start, maar als je 'm daarna onder de knie hebt glijd je heel makkelijk door bochten.

    Ik stoor me wel aan de willekeurigheid van harde objecten en objecten die je kapot kan rijden. Zo kom je tot stilstand tegen een klein bosje, maar rijd je wel allerlei palen omver.

    Grafisch top. Lekkere muziek ook. Map werkt fijn en de events zijn lekker divers. Soms een aantal rondjes over een circuit en soms een lange rit over zand.

    Wel vind ik het heel jammer dat je met echt geld punten kan kopen in het spel om daarmee bonussen te kopen (bijvoorbeeld meer stijlpunten) en er zelfs auto's mee kan kopen. Op die manier kan je heel makkelijk (voor een paar euro dus) de snelste Ferrari kopen...
     
  10. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Mwah, loop nog niet echt van enthousiasme tot nu toe van de demo. opdrachten zijn op zich leuk, fijne handling voor een game als dit. Maar ik zie een zeer hoog NFS Carbon gehalte, met wat free-roaming. En hoe dat concept online uitvalt....? Geen ervaring mee. Ik zie de fun niet om met friends online zomaar wat rond te rijden, missieloos. Maar hopelijk kan de club daar wat in betekenen (lees: rivals)? En daarnaast: wat ga je met al je credits doen als je een shitload aan geld hebt verdiend? Viel me op dat je ook hier al vrij snel credits verdiend. Na de demo stond de teller al boven de 100.000CR. Duurde al met al half uurtje ofzo?

    En toen ik na afloop FM4 ging spelen zag je heeeeeeel goed het verschil in physics en dat vind ik toch wel de grootste tegenvaller.

    Ik ben trouwens niet een optie tegengekomen om in de demo van auto te verwisselen in free-roam.... klopt dit of heb ik iets gemist?
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2012
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Dat auto's kopen met echt geld zat ook in Forza 4. Vind ik niet zo heel erg, als mensen zo ongeduldig zijn moeten ze het doen, maar ik speel ze liever normaal vrij.
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ok, mooie lijst. Zien die auto's er ook gewoon allemaal goed uit?
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja redelijk. Wel beetje minder dan je eigen auto voor zover ik kan zien, maar voor verkeer zijn ze goed gedetailleerd. En vooral leuk dat het gewoon echte auto's zijn, en niet random nep auto's zoals TDU.
     
  14. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mwa, het verkeer ziet er wel héél wazig uit.

    En ze zijn echt heel dom. Stilstaan en wegrijden is heel moeilijk. :+
     
  16. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich prachtige game en hoop dat het lekker uitgebreid zal worden want ik las net pas dat je zelfs kon tunen(al), met welk geld dan:+
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    In de 3 races in de demo verdien je al 100.000+ credits hoor. :+
     
  18. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    In de demo kwam ik ook vaak een grote touringcar tegen
     
  19. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Je was al gelijk toevallig al je geld kwijt omdat je een 4wd nodig had plus de 3 events zonder je vrienden uit te dagen maar wel met 95% bonus kwam ik op $40k
     
  20. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Dat vond ik ook wel gek dat je zoveel cashies met maar 3 races verdient. In geen enkele Forza game is geld een probleem als je de hulpmiddelen zo goed als uit zet. Maar dit slaat wel alles. Ik geloof dat ik zelfs op 200k cr uitkwam na een half uurtje sturen. Al was dit wel met de Lancer B-klasse en Viper S-klasse. Wellicht wanneer je met een F-klasse start dat het prijzengeld niet zo hoog is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina