[Centraal] MotoGP 2 [Vragen en Info]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marius, 15 mei 2003.

  1. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze vraag is al meerdere keren beantwoord, maar het is een kleine moeite om het nog eens te doen. O-)

    Powersliden doe je door snel twee keer achter elkaar je gas in te drukken waardoor je in een soort van slip raakt. Met deze slip kun je veel haaksere bochten nemen.

    Dat is dus powersliden. *)

    Veel plezier met MotoGP 2!!
     
  2. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    @macouno: Ik heb je nog niet ingehaald. Ik heb de afgelopen week maar twee keer kort gespeeld. Ik heb gisteravond MC2 zitten spelen. Volledig van de pot gerukt, dat spel. Burnout meets Midtow Madness meets Need for Speed. Dat is het een beetje.
    Hoge snelheden, grote steden (niet zo groot als MM3 denk ik) en natuurlijk de police. O ja, en in dit spel kan je wel pedestrians omver rijden.

    Anyway, ik probeer af en toe een track. Het frustrerende is, dat in de top 1000 komen steeds moeilijker wordt. Een week niet spelen en je zakt gewoon 300 plaatsen. Maar ik ga je nog wel inhalen. Wacht maar af.
     
  3. Markos

    Markos XBW member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0

    edit: ok bedankt, het is nu gelukt
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2003
  4. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry misschien een vaak gestelde vraag... Maar kan ik wanneer ik MGP2 koop ook nog steeds live spelen met de mensen die MGP1 hebben? Of zijn het echt 2 gescheiden games? Dan zou ik dat zonde vinden, want dan is de MGP community hierdoor gehalveerd :).... niet echt natuurlijk...

    Ik ga deze week MGP2 kopen...

    Het beste live spel (speel nu al een tijd de demo)

    mx
     
  5. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet inderdaad twee keer snel tappen en de tweede inderdaad ingedrukt houden. Om uit de powerslide te komen laat je je gas even los.

    Zorg er ook voor dat je powerslide sensitivity niet op 0 staat. Zet em anders eerst even op tien, zodat je wat makkelijker in een powerslide terecht komt. Ik weet niet precies uit mijn hoofd waar deze optie zit, maar je moet maar eens ergens in de opties gaan kijken.

    Verder kan je een powerslide al voor een bocht inzetten. Hij gaat dan pas echt sliden zodra je gaat sturen en dat heoft niet scherp te zijn.

    De MGP1 demo is gescheiden van MGP2. Het is dus een apart spel. Dat is op zich ook best logisch als je bekijkt, dat er andere motoren in deel 2 zitten. Dat er veel meer is in te stellen. Het zou niet echt een eerlijke competitie worden. En wat betreft het beste live spel ... daar kan ik je alleen maar gelijk in geven. Alles klopt in dat spel. De scoreboarden, de lobby, het feit dat alles wat je lokaal doet wordt gesyncht met Live als je online komt.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2003
  6. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ik zag vanmiddag dat thor wel erg dicht voor me stond... die ben ik nu dus net voorbij ;) 1.18 secondes nog wel hehe
     
  7. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    En ik heb jullie gister ook nog 2 seconden erbij gegeven.
    Het wordt een leuk partij'tje zo.
    Normaal ben ik dus helemaal niet fanatiek en dit drijft me tot betere prestaties (kom nog lange niet in de buurt van de 'grote jongens', maar ja ..)

    Tot vanavond
     
  8. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar is king tuur eigelijk?
    Hij is hier precies niet meer actief.
    Waarschijnlijk wanhopig aan het proberen nr1 opnieuw te worden maar hij is al nr 6:confused:
    Nog steeds goed maar toch al wa gedaald é:)
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee hij speelt ook andere games hoor :) Hij concentreert ook op de Halo voorrondes voor het WCG, waar hij ook goed in schijn te zijn en ik zie hem ook wel eens op Wolfenstein.
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    En hij speelt Zelda helemaal suf :) En nu ook Brute Force hoorde ik hem en zijn broer pas zeggen.

    Zie het maar als een "break" waarna hij sterker als ooit terug zal komen ;)
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Zelda heb ik hier nu ook liggen, sinds een weekje, maar ben er nog niet mee begonnen :{ Wil zeker weten dat ik er echt tijd in steek, want Metroid Prime heb ik ook nog (lang) niet uit :{

    Sowieso heb ík altijd dat als ik bijvoorbeeld een tijdje níet heb gespeeld ik daarna weer sterk terug kan komen - In bijna alles.
     
  12. [BBE]rel

    [BBE]rel ©

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje mss is het al ergens gezegd maar kan het zo snel niet vinden, ik heb net nieuwe xbox en wil mijn custom bike nu wel behouden, maar is ie wel overtezetten??? Want het lukt me niet om de gegevens naar mijn memorycard te kopieren:confused:
     
  13. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kunt je gegevens kopieren naar je nieuwe Xbox. Waar je op moet letten met het kopieren is dat je niet probeert de hoofd savegame, maar die daarnaast (die kleine) te kopieeren.

    Als het goed is moet het nu wel lukken. :)
     
  14. [BBE]rel

    [BBE]rel ©

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    K thx nu is het gelukt ik zat idd hele tijd de hele savegame te kopieren. bedankt voor de hulp:)
     
  15. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen dank...

    Daar ben ik hier voor O-)
     
  16. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Wilde weer even melden dat ik inmiddels mijn instellingen verandert heb naar:

    Hard,High,10,10,1400 en een beetje heb zitten oefenen gisteren.
    Ik heb zo'n 250 plaatsen verbeterd en sta nu ongeveer

    875e

    Joepie !
     
  17. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruik je deze instelling voor elke track?
    En ik heb nog een vraagje ik heb in het begin een 2-stroke bike genomen, maar inmiddels zie ik in dat ik een 4-stroke moet hebben om te kunnen winnen, moet ik nu weer overnieuw beginnen?
     
  18. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je kijkt naar de scoreboards, zul je zien dat deze gedomineerd worden door de 2 strokes, maar het ligt een beetje aan je rijstijl wat je het beste ligt.

    In principe zul je snellere tijden neer kunnen zetten met een two stroke als je goed bent in powersliden. Kun je niet powersliden, dan is misschien de 4 stroke de beste keuze.

    Als je van bike wil wisselen hoef je niet opnieuw te beginnen, je kunt ten allertijden van motor wisselen door naar edit rider te gaan. De punten die je gehaald heb zitten niet vast aan je motor zoals deel 1, in deel 2 hebben de punten betrekking op de coureur.

    En om even voor Witkees te antwoorden. Je moet deze instellingen niet voor iedere track gebruiken.
     
  19. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt, dat scheelt weer tijd.
     
  20. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    You’re welcome… I’m here to serve O-)
     

Deel Deze Pagina