Heeft iemand Argul's Tomb DLC al gedaan? Zo ja, hoe is die? En waar in het verhaal/wereld kun j er naartoe ? En zijn er achievements aan verbonden ?
Ja ik heb hem uitgespeeld, er zitten geen achievements aan helaas en ik vond het eigenlijk weinig bijzonders. Je kiest de Tombe vannuit het hoofdmenu en is geheel losstaand van de main story.
Zelf deze game nu 2 keer uitgespeeld en hij blijft gewoon echt vet. Helaas ga ik hem nu wel laten liggen voor Borderlands 2. Daarna Dishonered, Assasins creed 3. Dan nog Black ops 2 en pas geleden Fifa 13... dure maandjes
godver de godver. net opnieuw begonnen op nightmare mode. Fucking lang zitten spelen en toen doodgegaan. Had leuk geweest als ze van te voren hadden gemeld dat als je dood gaat dat je weer helemaal opnieuw kan beginnen. Flink pissig nu
http://www.darksiders.com/blog-post/darksiders-ii-crow-armor-set-giveaway A lot of you have been waiting for the release of the Darksiders II Crow Armor and Scythes set. As a thank you to our awesome community and for the massive support you have given us we are offering these as a FREE unlock to everyone who owns the game. To redeem your item you will need to log into the game between 10/12/2012 11:59am PST and 10/22/2012 11:59am PST. The items will appear within your Dragon Serpent Tome. Get full details on the Crow Armor set here: http://bit.ly/WOnjdD Crow Armor Set FAQ: How do I get my FREE Crow Armor set? You simply need to log into Darksiders II between 10/12 – 10/22/2012 while connected online and the content will be sent to your Tome inbox. Simply find the nearest Tome to claim your items. How long do I have to claim the Crow Armor set? The Crow Armor set will only be provided to users who login during the slated time period between October 12th and October 22nd. You must claim these items via the Tome system before October 22nd, 2012. Do I need to redeem a token or will I get an e-mail for this offer? No. The Crow Armor set will be unlocked in game and delivered to you once you log online. You do not need a token or any e-mail details to claim the Crow Armor set. You simply need to claim the Armor and weapon set within the Tome system before October 22nd, 2012.
Mja, niet echt boeiend. Echte content willen we zien. Die Argul's Tomb is ook al niet interessant omdat het geheel buiten de normale game staat.
Darksiders 1 uitgespeeld, genoten, vooral tot ongeveer drie kwart daarna was het laatste kwart van dit spel te saai.. Over saai gesproken.. Darksiders 2 begint ontzettend niet boeiend, is dit nou "death"? hij is zo suf? en waarom zoveel npc's om mee te praten. Paar keer kort een dutje gedaan omdat het zo slaapverwekkend was... Maar als je dan een uur of 4-5 speelt dan wordt het toch wel gaaf, leuke semi boss battles en nog toffere big boss battles. Opzwepende muziek, ineens ga je dingen meer waarderen. Je begrijpt een beetje waar wat is in de Forge lands en veel tegenstanders "rape" je snel. Nu level 12 en nog in de forge lands en ik ben nu volop aan het genieten. Vooral het upgraden van posessed weapons is erg nice, eigenlijk best verslavend!!!... Lekker side quests doen enzo, vermaak mij prima. Hopelijk vermaak ik mij ook in the shadow lands/ lands beyond
Het is ook gewoon een vermakelijke game! Het is alleen niet zo'n enorme sprong vooruit van het eerste deel, dus de verwachtingen werden niet helemaal ingelost. Maar van begin tot eind een echt lekkere game, grootste minpunt is de camera / locken ...
Hey Gakkie, bij m'n broertje is de game gebugged (al 4weken) hij krijgt die Carven stone niet bij de sidequest bij Thane. Voor de rest heeft ie volgens mij alles,weet jij misschien of hier een oplossing voor is ipv new game en alles opnieuw halen natuurlijk?
Game vanmiddag uitgespeeld, vond 'm behoorlijk tegenvallen en wat een een verschikkelijk anticlimax is dat einde zeg Was gewoon die baas aan het bevechten, en opeens *ploep* afgelopen...