1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oh ik zag het verder ook niet als aanval hoor :p

    Natuurlijk lullig voor je dat je dyslectisch bent, maar je weet in ieder geval wel duidelijk je post neer te zetten ;) dat was het enige.

    So now, back on-topic :)

    Edit: ik had eerst ook telkens de difficulty op prof en dat vond ik aardig pittig. Tegenstanders begrepen telkens waar ik heen ging en ik had het gevoel vaak overlopen te worden. Tegenwoordig Speel ik mede door UT vaak op legendarisch of ultimate en merkte dat het prima ging. Toen ik weer terug ging naar prof, merkte ik wel wat raars. CPU speelt veel irritanter op prof dan op hogere niveau's. Blokken meer, gaan vaker beetje heen en weer tikken en zijn besluitloos waardoor het heel lang duurt voordat je de bal terug kan veroveren.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2012
  2. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 't over een toernooitje online.
     
  3. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk het ook. Ik scoor er gemiddeld 4 per wedstrijd en krijg er ook meestal wel drie tegen. Echt bizar. :+

    Desondanks vind ik het wel wat spannends meebrengen.
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben dus niet de enige die dat vind! Op professional spelen ze een soort anti-voetbal met mateloos getik.
     
  5. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie interesse in een FUT- toernooi? :)
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nu Divisie 1 nadat ik de eerste keer de titel niet haalde op 2 punten na (fml; speelde één na laatste wedstrijd in laatste minuut 1-1.. stond hele wedstrijd 1-0).. nu 9 punten uit 3 wedstrijden. Goed begin!

    En offline heb ik de titel gehaald en nu 6 punten uit 2 wedstrijden op Ultimate. :)
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik, maar stiekem meer interesse in een FIFA13-toernooi. Dat is meer skills.. en meer inschrijvingen waarschijnlijk.
     
  8. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben me een beetje aan het verdiepen in de staf rond mijn team, heb zojuist 7 coaches gekocht met 'contracts + 3%' (de formatie die ze hebben is niet van belang toch?) Als ik het goed begrijp levert iedere contract kaart die ik gebruik nu 21% meer op, en wat is het maximum te behalen percentage?

    Ik zie dat je ook coaches kunt aantrekken die 'team talk + 3%' hebben, deze zorgen voor een goede moraal neem ik aan? En is het raadzaam om er daar ook zoveel van aan te schaffen?

    En maken jullie ook gebruik van head- en gk coaches?
     
  9. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja ik zit op het randje net wel net niet.

    Heb nog nooit hoger dan prof gespeeld maar mijn fut past op een of andere manier zelf de moeilijkheids graad aan.

    Ik begon op amateur maar hij zet hem nu steeds zelf op semi pro.
     
  10. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik :thumbs:
     
  11. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat zijn de meningen hier op het forum?
    Is het nu wel of niet handig om die gouden pakjes te kopen?

    En zo ja welke zijn dan beter die van 5k of die van 7,5k?
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja precies, ik dacht eerst dat ik gek was. Na een paar keer switchen wist ik het zeker. Ga dus niet meer terug naar prof. Saaie wedstrijden zijn dat nu voor mij.
    Fut moet je een moeilijkheidsgraad kiezen. Elke keer als je een season of cup start, staat de moelijkheid er ook bij aangegeven :)
    Beter van niet, heel misschien een keer tijdens happy hour. Al bij al moet je gewoon veel geluk hebben. En dan alsnog, ik scoorde balotelli uit een pakje en die is alsnog maar 50k waard of zelfs nog wat minder.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bij toernooien of offline seasons? Want je hebt gewoon een bepaalde moeilijkheidsgraag waar je op moet spelen. Amateur kan volgens mij niets eens, zou ook echt extreem lame zijn 8).

    Geen pakjes kopen. Potjes spelen en zo je coins verdienen. Dan met die coins spelers kopen en verkopen. ;)

    Of je moet extra coins hebben die je niet nodig hebt.. dan kan je pakjes kopen :+.

    Ik heb nu 15 punten uit 5 wedstrijden online divisie 1 en ga weer vol voor de titel op ultimate moeilijkheidsgraag in divisie 1 offline. :D
     
  14. Shadow_Assassin

    Shadow_Assassin Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker goed begin, maar pas op. Ik haalde eerst 12 punten uit de eerste 4 wedstrijden en daarna de titel alsnog niet gehaald! Ik zit nu voor de 5e keer in divisie 1 zonder titel :mad:.

    En offline speel ik teveel gelijk in divisie 1, ik moet 6 punten halen uit de laatste 2 wedstrijden om te blijven haha..
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik win offline alles met m'n Saudi Arabische team. Een echte aanrader voor iedereen! \o/

    Je moet ook alles winnen voor het speciale premium pakje :D.

    M'n voorhoede begint ook eindelijk lekker te spelen. Ik doe continu skills met Robinho, schieten met Hulk (staat altijd op de goede positie voor afvallende ballen?) en Pato kan alles. Beste. Spits. Ooit. _O_

    Ofja.. samen met El Dosari de beste spits :D.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2012
  16. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Om te janken, moet alleen maar tegen allemaal van die aids brazilianen die mij met 1 pink van de bal zetten en allemaal van die snelle negers voorin.
     
  17. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een wedstrijdje gespeeld op legendarisch kansloos verloren met 6-0.

    Dat spelers kopen en verkopen gaat nog niet goed.
    De spelers die ik koop raak ik aan de straat stenen niet weer kwijt.
    Zijn er dingen waar ik op moet letten met kopen en verkopen?
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat vertellen mensen hier mooi niet :+ ik probeer het ook al een tijdje, maar afgezien van een oscar die ik kocht met een kutformatie en omtoverde naar 4-1-2-1-2, heb ik geen winst echt gemaakt op spelers. In totaal niet meer dan 5.000 coins. Voor al die moeite kan je beter wat potjes spelen, dan heb je nog meer cash binnen.
     
  19. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat iemand toch de moeite neemt om het te vertellen_O_
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hihi, 6 wedstrijden & 18 punten met m'n Braziliaantjes nu. Nog één win en ik heb de titel van Divisie 1 online met alleen maar gewonnen wedstrijden. _O_

    Er zijn hier vaak genoeg methoden gepost, oa. ook meerdere door mij. Dus zoek maar even.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina