1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wat is DLC meuk?

    Ik moet nu net een compatibility pack downloaden?

    EDIT;
    Volgens mij is die wildlife preserve slaughter een preorder bonus DLC. Die heb ik dus niet. Is ook niet nodig voor alle quests achievement.

    Die teramorphous wel, dat sucks ...
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2012
  2. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Tijd niet meer gepost hier. Ben level 25 nu en net in wlp geweest voor de mainquest. Terug in sanctuary gooide ik ff wat geld en de slots en kreeg een legenary!
    Stabbing kerblaster! Leuk ding hij schiet raketten en bij impact dropt hij nog een granaat! Super ding!
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hmzzz dat scheelt weer een arena :D. Maar die teramorphous is goed te doen met die legendary shield. Die zal ik vanavond wel eens proberen te vinden :).
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb eigenlijk nog steeds niet veel gespeeld en de missies staan een beetje doorelkaar, maar ik heb wel een heerlijke sniper waarmee ik ze vrij snel en gemakkelijk neerknal. :D Ik weet alleen niet of Zer0 wel de juiste keus was, maar goed...
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Was dat die sherif chick? Was voor mij wel ff een uitdaging om erop te komen.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Die nieuwe class is veeeet _O_

    [​IMG]
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Net main game uitgespeels. Lots of purples, no legendaries en niks bruikbaars. En een shitload aan iridium. Dacht al an de 200 te zitten ofzo, zie ik net dat het capped is at 99...

    Level 34, kreeg ook gelijk world explorer achievement, alle areas dus! Cool, hoef ik niet te zoeken ...

    765 (G), nog 8 cheevos open...
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2012
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja, klopt. Uiteindelijk er ook nog opgekomen. Moest via een plant op een schutting springen waar je kon opstaan door een onzichtbare muur. Toen op een gebouw springen en vanaf daar kon ik er komen.

    En de relic was niet eens goed :'-(
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    @gakkie ben wat later vanavond pas online. Moet zo voor iemand invallen met tennis kan best wel pas 10 uur worden :). Maar je hebt purple shit toevallig nog een purple nade mod oveR?
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand die zin heeft om low level te questen? Ik ga zo ''A Dam Fine Rescue'' afmaken met mijn commando (heb al de bandit vehicle), maar ik vind het best een pittige quest. Plus, co-op is altijd leuk.
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Net in mijn uppie Finke's Slaughterhouse gecleared. Appeltje, eitje :)
     
  12. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Die ga ik ook zo doen denk dat ik het ook wel haal :eek: welk level was je? Net weer een legendary gevonden! Een schock nade die enemys opzoekt en een soort shock shield neer zet. Als de schock over is exploderen er nog 5 shock nades :D
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb wel een purple nade mod, niet echt over, bewaar ik ook voor de cheevoo. Mis alleen nog een purple class mod.

    Ga vanavond ff kijken welke challenges ik nog moet voor de cheevoo.

    En weer een nieuw crit record, op een hyperion sniper, 67k, ka-ching :)
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    FF met een Gunzerker gestart. Damn, wat is die ability powerfull.
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Join een keer als ik online ben (kan nu niet ivm oog operatie, morgen ben ik weer online als het meezit:'-( )en je krijgt hem wel effe van mij voor de chievo.
    Wel graag weer terug.:9

    Was ook de enige die ik nog moest, en de 'makkelijkste' manier is de health machines blijven checken voor een aanbieding met deze kleur......ineens zat ie er bij mij tussen dus meteen gekocht, alles paars of hoger gemaakt en plop, Achievement!\o/
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Cool, zal die health machines checken en anders leen ik die van jou wel ff :)

    Voor die achievement van minimaal level 1 van alle challenges hoef ik er maar 3 nog! MAAR... een daarvan is Jenkins, een speciale named loot midget. Ik heb 100-en loot midgets gekilled en deze heb ik nog gezien. Zal toch niet alleen om die het niet kunnen halen :eek:
     
  17. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Kijk even uit voor deze bug ;) :

    E: En dit:

     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2012
  18. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    1e playthrough vanavond afgerond met een lvl34 siren en niet 1 gele of oranje drop gezien :'-(

    Side missions nu ff allemaal doen en dan met true vault hunter mode beginnen
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Had gelezen over die bug. Ik heb die missions allang gedaan, dus ik ben screwed ben ik bang, grrr. Ga normaal niet voor dit soort dingen speciaal, maar aangezien ik nog maar drie challenges hoef, waarvan 2 makkelijke (shotgun challenges), is het wel zuur ...

    Geel en oranje zijn hetzelfde toch? Er is geen geel. De DLC gaat pearlesqe toevoegen geloof ik.

    Alle side missions heb ik al gedaan, behalve dat bigass monster van level 52 ...

    hopelijk krijg je betere drops in vault mode. Ik had eigenlijk wel een orange verwacht bij de eindbaas, maar helaas.

    Vraagje voor na het einde, je kunt dan kiezen tussen normal en vault mode. Heb je dan altijd 2 saves? Dus als je normal speelt ga je verder met je status en level van normal (waar levellen nog nauwelijks mogelijk is) en in vault mode kun je weer levellen?

    Je kunt dus altijd heen en weer tussen normal en vault mode ?
     
  20. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Startte vandaag een nieuwe playthrough met de Necromancer en bij de eerst boss kreeg ik al een orange weapon. M'n andere character heeft nog geen enkele 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina