Ik kan me er niet druk om maken. Natuurlijk zijn er genoeg argumenten waarom het vervelend is, maar of het echt wat uitmaakt? Nah. Ik koop waar het goedkoopste is. Daardoor loop ik vaak genoeg zo een troep mis. Heb ik er ook maar 1 keer last van gehad? Nope. Vaak kom ik er pas achteraf achter dat er van die bullshit is. Kun je nagaan hoezeer het de game verpest.
Ziet er goed uit zeg, echt Uncharted 3 goed. zijn dit 360 beelden? stop en start keyframes van het lopen zijn nog niet helemaal van het niveau drake en ze reageert nog niet zo op de omgeving maar voor een pre-beta valt het niet tegen
Zegt alleen helaas niets, kan ook de PC zijn met 360 controller. Net zoals de MoH videos in de MoH thread.
Yep, ziet er goed uit he. Bij de comments op VG247 zag ik een paar mensen praten over dat de kaft niet helemaal klopt. Er is zelfs regen binnenin die grot, druppeltjes kunnen, maar niet zulke regen. Ach, het maakt het iets dramatischer i guess.
Oh dat absoluut en het laat goed zien waar de game over gaat: Survival. En het is eens wat anders dan Lara die de camera in loopt te staren en verder niks, dit is echt nice.