1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb je ook geen tablet meer nodig en is het geintegreerd in je controller. Hoe heet dat spul ook alweer op je tablet?
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zie boven je. :p
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    * Dreamcast controller :+

    Morgen breaking news; Valve koopt Sega, Shenmue III bevestigd als launchgame.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2012
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ninja edit van jou :+
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Edit: Dubbelpost :') Dat heb ik lang niet meer gehad...

    Valve patent controller
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Daar wacht ik wel op

    eigenlijk ook voor op mijn android tablet..
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Idd, waarom koop je tegenwoordig nog Xbox Live Gold aangezien je ook nog een Season Pass moet aanschaffen voor elke nieuwe game die nu uit komt. De DLC's zijn tegenwoordig ook al 10 jaar klaar voordat het spel ook maar is bedacht, en ja ik snap ook wel dat als het spel eenmaal Gold is gegaan dat ze voldoende tijd hebben om een paar maps in elkaar te knutselen, maar het gaat allemaal zo gemakkelijk.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja precies het is gewoon erg dat het went die online passes en DLC die een dag na uitkomen al voor +/- 1200 points te vinden is op de Marketplace. In principe kunnen we (alle gamers te samen) hier heel simpel van af komen, gewoon een aantal maanden geen enkele game/dlc/online pas kopen dan zullen ze van zelf wel inzien dat dit gewoon smerige tructjes zijn om handen vol met geld extra te verdienen.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    't is gewoon vraag en aanbod, als het niet verkocht deden ze het niet dus we hebben het aan onszelf te wijten inderdaad

    Ik ben er inmiddels al aan gewend, irriteer me er ook niet meer aan. Maar ik koop ook niet alles blind meer en vul online passes ook pas in als ik weet dat ik het spel echt leuk vind. Daar ben ik al wat te vaak de fout mee in gegaan in het verleden :+

    Wat ik wel een beetje irritant vind is dat je nu voor Borderlands een season pass hebben voor 4 aankomende campaign DLC's (ongetwijfeld van hoge kwaliteit en hun geld dubbel en dwars waard zoals de DLC van Borderlands 1) maar dan gaan ze daarnaast nog losse DLC en characters verkopen

    Dat vind ik wel flauw, als ik je spel zo leuk vind dat ik op voorhand 2400MSP wil uitgeven om hem compleet te houden moet je niet gaan lopen schrapen voor nog een paar losse euro's.

    Season pass moet season pass zijn en ook gewoon alles omvatten
     
  11. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    :F::F::F:

    De vraag hier is, wat betekent dit voor Xbox. Je gaat me nu toch niet vertellen dat de volgende xbox een kiddy console zonder volwassen games wordt? De Xbox, die begonnen is als hardcore console en waarvan je orginele fanbase uit hardcore gamers bestaat. :eek:

    P.S. Ik heb het al in het Windows 8 topic gepost, maar ik dacht dat het hier relevant was aangezien Microsoft alles probeert te combineren.
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Hahaha nee joh, dat zou gelijk staan aan zelfmoord plegen.
     
  13. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik weet het niet. Vista en ME waren ook nou niet bepaald goede strategieën. :emo:
     
  14. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Het betreft alleen het verkopen van games via de W8 marketplace, je kan dus daarbuiten nog steeds alle games kopen die je wil en deze spelen. Bijvoorbeeld via steam, of gewoon een hardcopy uit de winkel.

    Dus als dit al effect heeft voor de volgende Xbox, wat voor zover ik weet niet het geval is, is het alleen voor de online marketplace.
     
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Klopt, maar marketplace content is DLC en die heeft dezelfde rating als het spel.

    Waarschijnlijk zal de xbox wel een uitzondering zijn, maar hoe zit het met smartglass apps? Betekent dit dat je straks niet voor 18+ games smartglass apps kan maken? Dat zou de doodsteek voor dit systeem betekenen.
     
  16. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, daar heb je een punt. Daar heb ik niet aan gedacht.

    Maar goed, voorlopig ga ik er wel van uit dat dit niet geld voor de nieuwe Xbox.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee hoor dat kan gewoon .. het gaat hier voornamelijk over "sex" games
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    precies, exact dezelfde policy als de appstore dus

    wees maar niet bang, Microsoft is echt niet zo stom om CoD's , Battlefields en Gears of wars uit hun marketplace te bannen :+
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    https://twitter.com/supererogatory/status/256281600344596480

    Kortom...Bioshock Infinite's AI en combat lead designers zijn naar Microsoft vertrokken. Hopelijk hadden ze hun werk voor de game klaar en kunnen ze nu goede dingen voor MS gaan doen. Iets zegt me dat ze een topbaan bij Irrational niet zijn verlaten om een paar stink-Kinect games te maken, dus wie weet ziet MS eindelijk in dat ze meer nieuwe IP's nodig hebben en oa daarom deze lui hebben aangenomen.

    Zou top zijn om een echte game voor de hardcore gamers te krijgen van deze mensen voor de nieuwe Xbox. Een Gears of War kan het maar zo lang uithouden en dan heeft MS eigenlijk alleen nog Halo.
     
  20. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is de tijd van een aantal games met één a twee DLC's voor $4,99 ;) (alsof het zo lang geleden is ;))
    En sommige die na verloop van tijd gratis werden (bijvoorbeeld Halo 2).

    Mijn nekharen gaan echt overeind staan als er nog voordat de release in de winkel ligt al exact bekend wordt gemaakt hoeveel DLC's er komen inclusief de inhoud daarvan. Maar blijkbaar is het een gewoonte geworden. Ach, dan geeft het wel een beeld waar je voor betaald met zo'n season pass.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina