1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Wtf dan Al omgggggggggggggggggggg
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Haha, awesome. Schiet lekker op met die DLC dus. Daarom kregen we de mechromancer ook eerder..

    denk dat ik toch maar voor de season pass ga, Borderlands 1 DLC was ook allemaal top
     
  3. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet eens bij bosses?
    Heb nu een legendary shotgun bij de sidemission Find Crank's stash behaald.
    En ook nog een roze pistol trouwens...
    Ben zelf ook nog maar in mn 1e playthrough..level 21.
     
  4. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Underdome ook? :+
     
  6. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    "The stuff we’re planning and working on for the Campaign DLC Season Pass is big DLC stuff – more like Knoxx. We’re extremely far along with the first campaign DLC. The second DLC is also in amazing shape. The third DLC is a little farther out and the fourth DLC is just in the pre-concept stages."

    Ze weten dondersgoed dat Underdome een miss was. Dus dat gaan ze niet nog eens maken.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, BL2 ligt ff on hold. XCOM he _O_
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Mooi kan ik even bijkomen met de story en dan kunnen we samen die boss verslaan :).
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Underdome was crap inderdaad. Maar Knoxx was bijna een game op zich en Zombie island vond ik ook geweldig.

    als er nu weer 3 van de 4 van dat niveau zijn is het alweer zoveel beter dan de meeste DLC
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Precies en daar hoop ik dus ook op, samen met een schappelijk prijsje. :thumbs:
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    2400 msp voor de season pass toch? dus dat zal van 800 per expansion worden als je ze los koopt?
     
  12. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    dubbelpost....
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2012
  13. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Lama, lekker rekenwerk van mij haha :) Klopt!
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik ga er even vanuit dat er 4 expansions komen maar dat je korting krijgt als je de season pass koopt, had ik er even bij moeten zetten
     
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    PT1 uitgespeeld. Ongeveer 1:18:30 met mijn poppetje bezig geweest! :cool:
    Paar sidequest niet gedaan. 10 oranje wapens.
    Nu PT2 :)
     
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    net weer verder gegaan met de game nadat ik een break had genomen om de nieuwste transformers game te spelen die ik voor n week van n maat kon lenen
    maar damn gave game, maar soms wel hard zelfs op normal!
     
  17. Ferry xxNL86xx

    Ferry xxNL86xx Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ben nu net thuis want was even bij een vriend van me. We hadden daar ook even Borderlands 2 gespeeld op zijn Xbox.:9 Moet toch wel zeggen dat de Xbox 360 toch wel leuker is, omdat je naast elkaar zit en het is echt lachen als je dat zo doet.:lol:

    Ik speel hem nu wel op de pc, maar misschien ga ik hem toch ook op de 360 spelen. Ook omdat het merendeel van de mensen die ik ken op de Xbox 360 spelen:p PC is natuurlijk wel mooier maar daar kan je niet zo makkelijk coopen:'-(
     
  18. chilly1803

    chilly1803 Niet zo actieve member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    10
    Al de zoveelste keer dat ik dit hoor. Je moet speel 4-player coop doen. Hoe meer spelers, hoe beter de loot. Zelfde gold voor Borderlands 1

    _O_. Ik heb er al stuk of 15/20 :9. Als je Terromorphous verslaat heb je sowieso er nog een bij. Meestal een MOD, schild of artefact.
    Als je de MOD aanzet staat er ook onder je naam : Slayer of Terramorphous.
    Deze hebben vaak naast de "standaard" abilities ook nog eens een skillpointsbonus van 4/5 verschillende punten met elk een hoogte van 4/5 points.

    Jammer als je dan net deze skillpoints niet gebruikt.

    Ik heb vele combinaties bij hem geprobeerd. En vooral in COOP is het beste om de middelste skill tree tot de Kunai te behalen. Daarnaast moet je Deathmark nog aan hebben staan. De kunai kan je gooien als je onzichtbaar bent. Elke kunai heeft een random elemental damage. Als je hiermee een enemie raakt krijgt hij voor komende 8 (geloof ik) seconden extra damage. Dit is te zien aan de grote rode "0" boven zijn hoofd.

    Vooral in combinatie met een soldier of gunzerker naast is maak je die super badass warloaders enzo relatief makkelijk af.

    Vergeet ook niet dat je iemand kan reviven als je onzichtbaar bent. Damage kan je wel krijgen dus kijk uit.

    Het komt er dus op neer dat Zero het tegenovergestelde is van de Gunzerker. Oftewel hit en run, of als sniper.

    Rechter skilltree (doelend op de meleepunten) vind ik vrij nutteloos. Je doet veel minder damage dan met kunai/deathmark combinatie en daarna gewoon schieten.

    ben zelf ook geen fan van het snipen in dit spel. Damage gaat er tegen de grotere uitdagingen gewoon te langzaam vanaf.

    je vind straks makkelijk snipers die zonder crit al 30k damage doen. Jij kan je lol op straks :9


    Hoeft niet zo omslachtig hoor. De claptrap bank kan je tussen characters wisselen. Heeft helaas wel maar 4 slots. Maar de rest kan je op de gewone bank neerzetten.

    Daarnaast blijft je ook betere en betere wapens vinden. Zo heb ik bijvoorbeeld een rocket die 350k damage doet (heet iets van nuke ofzo). Maar heb ook nog betere.

    Zelfde geld voor een legendary grenade mod die ik heb. Die doet maar 50k damage, maar ontpopt in 10 andere, en deze 10 ontpoppen er elk 1. Dus zeg maar gewoon 50k x 20 :9 (naast de elemental damage dus nog, even vergeten welke dit is)



    Iemand die al een Invincable Varkid is tegengekomen? Tot nu toe alleen maar Ultimate Varkids helaas. Gisteravond weer geprobeerd met nog 3 anderen, maar op een gegeven moment 3 ultimates die maar niet wilde ontpoppen in een invincable

    *dubbel post*
     
  19. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de hele playthrough in 4 player co-op gedaan, op enkele quests na...
    En ik had altijd host advantage bij het oppikken van de loot ook...

    Kwestie van bad luck denk ik...
     
  20. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gebruikte ik gisteren op level 40 die gouden sleutel, krijg ik twee Siren classmods terwijl ik Assassin ben. Kansloos! :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina