1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Willem heeft een reviewexemplaar toch?

    Omgeving lijkt me niet eens zo belangrijk voor de variatie, maar veel verschillende typen ondergrond zou wel leuk zijn met de Forza physics
     
  3. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    dan begint het meer op Dirt te lijken en dat willen da Forza fanboys toch niet?
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Gisteren de demo gespeeld. Het zag er echt schitterend uit, besturing was OK.

    Wat ik wel overduidelijke minpunten vond, was het gebrek aan een replay-functie, wat eigenlijk standaard hoort te zijn tegenwoordig in racegames, dus na een mooie race nog even achterover zitten en de schitterende replay bekijken vanuit verschillende camerastandpunten.

    Is er niet. Belachelijk.

    Qua gameplay merkte ik op dat er in de races aan rubber-banding werd gedaan, dus richting de eind van de race merkte je opeens dat je toch nog makkelijk wat auto's inhaalde om een podiumplaatsje te behalen.

    Hou ik niet van.

    Daarnaast ergerde ik me soms eraan dat het onduidelijk is welke auto's meeracen, en welke auto's bij het overige verkeer horen, dus dan dacht je even achter een tegenstander te komen maar dan botste je er eigenlijk meteen bovenop omdat hij dus veel langzamer rijdt en blijkt het een 'overige weggebruiker' te zijn.

    Tenslotte heeft men al aangegeven dat ze deze game weer volop gaan uitmelken met DLC, dus om de complete ervaring te krijgen, ben je straks weer meer dan 100 euro kwijt, en persoonlijk heb ik daar nooit zo'n zin in en doe ik daar dus ook niet aan mee. Dan wacht ik wel ooit op een GOTY/Ultimate/Complete edition, als ik tegen die tijd nog interesse heb.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Klopt.

    En dat mis ik dus een beetje. Er zitten een paar heel coole sprints en circuits in (naar mate je het spel speelt, hoe uitdagender deze worden), maar het cruisen heb je dat bijna nooit.

    Spel gaat ook heel vlot btw, heb nu al de roze polsband. Heb een dikke Lambo en een Nissan GT-R (geloof ik :+ ). Wel leuk dat er auto's van een paar miljoen bij zitten.

    @Yi-Long: je kan wel terugkijken hoor, na een race!
     
  6. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    de replay functie zag ik ook voor bij komen in een filmpje. Stom dat ze dit uit de demo gelaten hebben, ik denk dat het veel mensen de verkeerde indruk heeft gegeven.

    Dat zijn niet alle auto's. Ik mis bijvoorbeeld de Nissan GTR en de oude mini, en deze heb ik al wel in gameplay beelden gezien.

    Er staat in de OP ook aangegeven dat het de tot nu toe door Turn10 aangekondigde auto's zijn. :)
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2012
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Bij de demo kwam ik het nergens tegen. Ik merkte wel dat je 'terug kon spoelen' tijdens de race, dus ik vond het al vreemd dat de replay-functie dan zou ontbreken, maar goed dus dat het er toch in blijkt te zitten.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Vond net op Tweakers de volgende post met wat extra informatie over unicorns/barn finds en de complete autolijst.

    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494080/4





    Jammer dat er geen drivetrain conversions (RWD -> 4WD bijvoorbeeld) mogelijk zijn.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2012
  9. Ferry xxNL86xx

    Ferry xxNL86xx Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza Horizon lijkt me eigenlijk best tof :) Zat net die muziek te beluisteren wat in die game zit, en moet zeggen klinkt allemaal wel lekker. Het lijkt me ook wel weer wat om een lekkere arcade racegame te spelen. Heb namelijk al jaren geen racegame meer gespeeld :'-(
     
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Geen conversions?

    ik zal mijn menig over dit feit even uitdrukken aan de hand van tekens.

    !&*^#%)!@()&%#%_*&(#!@%#&!)&%$!#^*$!#*&!@^$@)!*^$!@$

    Gemiste kans vind ik..
     
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Geen conversions?

    ik zal mijn menig over dit feit even uitdrukken aan de hand van tekens.

    !&*^#%)!@()&%#%_*&(#!@%#&!)&%$!#^*$!#*&!@^$@)!*^$!@$

    Gemiste kans vind ik..
     
  12. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    ben toch wel benieuwd hoewel mijn enthousiasme niet zo groot is als bij de vorige edities. binnenkort de demo maar eens proberen.
    ik zie overigens wederom geen porsche's in het spel..
     
  13. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Schrok wel van de nederlandse dub!
     
  14. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje vaag betreft die pre-order bonussen wat in de link van boven staat. Zo krijg je de SLS alleen als je hem pre-ordert plus nog heel veel leipe bakken? Ook de carlist bijv. met de Fiat 500 uit het jaar nul, leuk maar daar heb je echt niks aan of heb je ook races als 'slak vs slak'?
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Fiat 500 upgraden en met 500 pk en dan met wat vrienden online rond scheuren. Lijkt me best chill.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Goede demo Willem :). Alleen de NL'se stemmen als nadeel geven kan echt niet :9.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoezo niet? :p Is echt een nadeel...
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gewoon de locale op je console naar UK zetten en problem solved hoor :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina