The ims wel een goede keuze Kirjg morgen the sims maar is het wel een goede beslissing, wil alleen dat mensen reageren wie hem heeft gespeeld(XBOX) wel met argumenten waarom wel en waarom niet leuk.
Als spel werkt het zeer goed, je kan redelijk veel doen en de missie mode is leuk. Enige is dus dat je wel van het concept moet houden, maar als dat zo is dan is het zeker een goede aankoop.
Zeer goed spel als je van het concept houdt. Alleen die missie mode vond ik stom maar dit kwam waarschijnlijk omdat ik de pc versie altijd speelde (die ik trouwens beter vind).
Als je het echt zo geweldig vind stuur dan een PM ofzo. Maar het is overbodig om in threads neer te zetten.. (nogal heel errug off-topic )
Jah zag het later ook, maar ik ga nog ff wat revieuws lezen. Morgen horen jullie ook nog wel of dat ie me wel beevalt jah of nee.
Had ff wat reviews gelezen klonk wel goed, ik had The sims maar 1x snel ff vlug gedaan bij iemand verder echt nooit, dus voor mijn is het eigenlijk gewoon simpelweg een nieuwe game.
Opzich is het wel leuk als je van het concept houdt. Het enige nadeel is dat er geen downloadable content is, ze hadden dat van mij best wel ff mogen doen.
Net als op de pc moet er ook een Live ondersteuning zijn op de Xbox. Ik hoop dat dit in Sims 2 wel zo is, lekker veel downen
Hebr hem vandaag binnen en ik moet zeggen dat het tog nog wel leuk is om te spelen dus het bevalt me wel goed.